........... Tun Mahathir Ajuk Najib Menarik .... Hahahaha Lawak .... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Tun Mahathir Ajuk Najib Menarik .... Hahahaha Lawak ....

Monday, November 14, 20162comments



Semalam semasa berucap di Majlis Forum anjuran PPBM di Bukit Jelutong, Tun Mahathir sempat menyindir Najib yang menari riang dalam keadaan imej negara rosak teruk. Gamat dewan dibuatnya bila Tun mengajuk Najib menari ! Comelnya .....




KLiK untuk ke Youtube

Kita tidak ada duit banyak macam dia ...... tak pernah dengar sampai orang Amerika mengaku bahawa ini adalah kes fraud yang terbesar di dunia.... bukan main kita famous lagi. Negara rasuah di antara 10 negara rasuah di dunia. Lagi sekali kita terpaksa  ..... very proud ... dalam dunia kitalah yang tertinggi sekali rasuah kita !

Najib senyum saja ..... menari .. ( sambil melakukan aksi menari ! )

Bagi duit lah ..... bagi duitlah ....

Tetapi kita tengok, kita ketawa .. tapi kita tak buat apa2, takde makna.

Share this article :

+ comments + 2 comments

....................
Reply To This Comment ...................
November 14, 2016 at 7:52 AM

Sekarang ni dia masih bolih nyanyi sha lala lala. Tapi tak lama lagi nasib dia akan bertukar jadi sial lala lala. Kat singapura tak sampai dua minggu 2 kes dah selesai. Nama Jho Low dengan terang telah dikaitkan. Dan seorang dah kena jel. Dia sendiri mengaku salah, tak ada bicara pun. Itu tanda dia akan jadi saksi utama dalam kes akan datang. Sekarang ni baru kes ikan bilis dulu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 14, 2016 at 12:32 PM

Kita akan lawan dan terus lawan sampai sudah

Post a Comment