........... Wa Tak Takut Orang Tua 92 Tahun La ! Hahahaha ..... Rendahnya Standard Najib ... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Wa Tak Takut Orang Tua 92 Tahun La ! Hahahaha ..... Rendahnya Standard Najib ...

Saturday, September 3, 201615comments

Tu dia heh ! Dah berapa kali kita duk dengar cakap2 besar sebegini dari Najib, tapi hakikatnya ?

Sinar
"Berbekalkan semangat itu, kita akan bangkit semula. Lawan tetap lawan. Saya tidak takut pada sesiapa, hanya takut pada ALLAH SWT.

"Saya tidak takut pada orang yang khianati Umno selepas jadi pemimpin sepanjang 22 tahun. Patutkah saya takut pada orang yang sudah beusia 92 tahun?



Satu Malaysia masih ingat lagi sewaktu Najib gah menghebahkan kepada dunia akan darah pahlawan Bugisnya tahun lepas di Sabah. Itu sebelum Najib diUJI dengan ini -



Sejak itu dah tak sebut dah hal Pahlawan Bugis, tapi pi sebut kapal Bugis pulak yang sauhnya dilabuhkan, baru ni bab halilintar. 

Bab cakap BESAR serah kat Najib ! Hahahahahaha ......

Patutkah saya takut pada orang yang sudah beusia 92 tahun?


Hahahaha .... boleh dia tanya begitu ? ! !  Hahaha ....

Lainlah kalau dia sebut - Patutkah saya takut pada gergasi ? Atau pada The Rock ? Atau Harimau ? Atau Badak ? Atau pada Rosmah ? Tak kisahlah sapa tapi biarlah seorang yang semua orang tahu sebagai sesuatu yang boleh beri ancaman. Barulah orang rasa teruja nak tepuk tangan .... ini tidak, patutkah saya takut pada orang tua 92 tahun ? ?

Bengong .... Punyalah rendah standard yang Najib letakkan dirinya sendiri....

Cakaplah apapun Najib .... rata2 rakyat Malaysia dah hilang respek pada PMnya kalau bab BERANI ni. Sebab semuanya hanya cakap saja. 

Belum pernah lagi kita punya PM yang sentiasa menyorok dibelakang orang lain untuk menjawab isu2 yang berkaitan dengan dirinya. 

Tapi nak kata jawap pun tidak, mereka lebih menyimpang kepada serangan terhadap orang yang menyoal. 

Tengoklah isu RM2.6 bilion ..... berapa lama baru nak mengaku ? Kali ini isu MO1 ... dah lebih sebulan tapi masih duk bersilat bagai.

WALK THE TALK OK !  CAKAP BIAR SERUPA BIKIN !

PS - Bukan orang tua 92 tahun yang perlu Najib takutkan tapi KEBENARAN yang dibawa oleh orang tua itu ....

Share this article :

+ comments + 15 comments

....................
Reply To This Comment ...................
September 3, 2016 at 11:34 PM

Satu komen yang paling bangsat keluar dari mulut seorang PM yang paling haprak di seluruh dunia,,tak ada nilai-nilai sebagai seorang pemimpin yang bermoral ....!!!
Malu sangat sangat bila di ajak debat dengan Tun M namun batang hidung dia pun tak nampak,,dasar pengecut dan tak ada standard ber banding dengan Tun M se umpama macam langit dan bumi...!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 3, 2016 at 11:47 PM

Abang Din, they got him by the balls! Tak tahu dia takut atau tak takut... tapi jelasnya dia rasa SAKIT!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 4, 2016 at 8:25 AM

hari tu korang kata dia pengecut tak der telur.... skrg korang kata dia macam haprak plak nak lawan Tun umur dah 92 tu...... alooooo Najib bukan bodoh nak bertinju ngan Tun.... ni bukan soal lawan tinju atau lawan gasak..... tapi lebih Kepada maksud lawan pengaruh Tun.... lawan sekutu Tun.... Lawan balaci Tun..... Lawan setiap tohmahan Tun.... Dan yang paling besar adalah lawan FITNAH TUN DAN SEKUTUNYA.... ADA FAHAM TAK..... JANGANLAH BEBAL SANGAT. Jadilah bijak sikit dalam berfikir....kalau tak pandai gaks... hempuk kepala tu dengan Dumbbell..... benda macam ni pun korang nak hadam jadi bahan...... low class....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 4, 2016 at 8:55 AM

Berani cakap besar le Najib depan penyokong dia. Dengan wartawan pun penakut.. inikan pula dgn Tun M. Semakin lama kes 1MDB ni semakin takde class tengok perangai Najib.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 4, 2016 at 8:59 AM

Mulot kata tak takot tapi ka sana sini mengutok TUN dan TSMY!!

Ada baiknya kalau Najib Lanun Bugis 1MDB ni jawab segala tudahan terhadapnya atau saman saja TUN dan TSMY untuk membuktkkan siapa benar atau salah.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 4, 2016 at 9:15 AM

Kenapa lari dari 'Nothing to Hide'?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 4, 2016 at 9:50 AM

Hello, dumb bell. Lu faham ke tidak apa yg ditulis oleh Pak Din ni?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 4, 2016 at 10:38 AM

Hello dumb 8.25am

Kau tak baca artikel ke terus main komen je?

Dahla najib kau tu pondan..kau pula bodo giler..alahai

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 4, 2016 at 1:16 PM

Najib dah terlampau banyak kali bercakap bohong
sehinggakan dia SENDIRI mempercayai pembohongan nya
itu.

Sebab kenapa dia tidak mahu letak kan jawatan adalah
kerana takut dia akan di-dakwa dengan mudah sekali. Dia
tidak percaya pada sesiapa sahaja yg bakal ambil jawatan PM
selepas dia pergi.

Mungkin dia hendak mati bersama jawatan PM. Sekarang ini
pun kalau kita lihat dia dah macam orang setengah gila.
Ciri2 orang yg dah terima banyak sumpah seranah rakyat.
Tak lama lagi dia akan tergolek dengan sumpahan rakyat...
percayalah!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 4, 2016 at 1:55 PM

What 8:25am ???? Is that steam or stench coming off you??? Tell, you what, your No. 1 Bugis-PIRATE is.....,

Talk the Walk....that is LITERALLY, got it? No??? If you're still wondering then you need to give your nuts a darn good hard scrub and a genie would probably comes out and whisper into your vacuum between the ears.....err tell us when you get that whisper, ok?

MLN

....................
Reply To This Comment ...................
September 4, 2016 at 11:19 PM

Ini lagi satu penyokong PM rasuah pun haprak dan bonggok jugak...!!!

....................
Reply To This Comment ...................
NajibNazak
September 5, 2016 at 7:13 AM

Najib sememangnya dilahir sbg BANGSAT & HJ

....................
Reply To This Comment ...................
NajibNazak
September 5, 2016 at 7:15 AM

Setuju & terbaik

Itulah kebenarannya

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 5, 2016 at 8:44 AM

anon 8.25am,

ko merepek apa ni?sapa plak yang kata najib nk bergasak, bertinju dgn tun mahathir? ni mesti x sekolah masa kecik2 dulu..

....................
Reply To This Comment ...................
September 5, 2016 at 5:55 PM

Ini lah PM Malaysia yang PALING biadap dan kurang ajar.

Hancur lah Malaysia kalau 'sipondan' ni terus jadi PM.

Post a Comment