........... RM1.154 Juta Untuk Ubat Awet Muda Nyut Nyut ! ? WOW ...... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

RM1.154 Juta Untuk Ubat Awet Muda Nyut Nyut ! ? WOW ......

Wednesday, August 3, 20161comments

C, C .... cuba baca ni.... ni yang i duk cari selama ni. 
Nantilah , i sibuk ni ...

Alaaaa C .... tengoklah jap
Hoi, orang kata orang sibuk tu maknanya SIBUK lah ! Bangang ...

Sori, sori .... yalah, bila2 C free, C tengok ya

3 jam kemudian .....

C, C .... C sibuk lagi ?
Hiiiish sibuklah B ni , hah, apanya ?

Janganlah marah .... ni ha cuba tengok ....
Hmmmm ..... Nyut Nyut .... Awet Muda dan Tambah Power ! 

Kan ... kan .... i dah lama cari ubat awet muda ni. 
Awet muda je ? Yang tang tambah Power tu ?

Hehehe ..... samalah tuh ....... Pakej. U tak suka i Power ?
Hmmmm ...

I kan nak bercakap depan orang muda, nak konek ngan orang muda kenalah wajah i pun nampak muda juga
Hmmmmm .... berapa ?

Jap i call ya ...


Hello ....  saya nak bertanya tentang Nyut  Nyut.... betul ke ia awet muda ?
Hello.... D bercakap, Nyut Nyut ? Ya bang, memang Nyut Nyut ni awet muda, muka akan berseri2  dengan Nyut Nyut. Badan pun sihat dan penuh bertenaga. Power pun ber....

Errrr..... dijamin ke ?
Eh, kami jamin bang ! Money beg gerenti ! Beli satu kalau tak berkesan, kita bagi dua ganti

Hmmmm ..... menarik tu.... berapa harganya ?
Rm100 ribu satu. Itu pun lepas diskaun. Minggu lepas kita jual harga RM500 ribu satu

WOW ! Banyaknya jimat .... sampai bila diskaun ni ?
Sampai abang beli la .... kalau abang nak, abang kena datang klinik kita secepat mungkin. Diskaun ni boleh tamat bila2 masa jer ni ....

Jap, jap ... saya nak bincang ngan isteri saya dulu


Hah... u dengar kan ? Ada gerenti, siap diskaun banyak lagi ! Boleh lah C ... i nak pakai Nyut Nyut ya....
Ewah ewah ..... u sorang je nak awet muda ? U kalau pakai, i pun nak ! I pun nak Nyut Nyut

Hiiish, nak juga dia... yalah, jap i call balik


Hello.... Nyut Nyut ya ? 
Hello, hah, abang .... macamana ? 

OKlah ... saya nak dua ! Sebab isteri saya pun nak juga
Bagus ! oya, dengan siapa saya bercakap ni ?

Oh, jangan terkejut ya .... saya B
Errr.... B ? B yang ...yang itu ke ?

Iya, sayalah B. Kenapa ?
Takde apa2 ....  Datuk B. ...err.... tapi .... saya baru diberitahu yang tempoh diskaun dah tamatlah Datuk B

Pulak ... cepatnya habis. Kebetulan saya call, diskaun pun habis ya ? Habis tu berapa harganya sekarang ?
Balik harga asal la RM500 ribu satu. Kalau dua, jadi RM1 juta lah

Hiiish, mahalnya !
Tak mahal Datuk B ....Nyut Nyut kami berkesan ! Ginilah, kalau tak berkesan, kami bagi 5 percuma !

Hmmmm ... jap ya..

C, C .... tempoh diskaun dah habis. Sekarang dah jadi RM500 ribu satu. I mana ada duit untuk 2 Nyut Nyut...
I tak kira ! I nak Nyut Nyut juga ! Kalau u pakai awet muda, i pun nak juga. Mana aci u pakai sorang

Alaaaaa.... u sentiasa muda di hati i la...
Yang itu memang i dah pastikan..... tapi i nak orang lain pun tengok i muda. i pun jumpa orang ramai juga

Tapi.... 1 juta ....
Alaaa..... B, jangan risaulah, dalam akaun u lebih dari cukup

Hah ? Mana u tahu ?
I yang jaga, i tahu la ..... ada lagi deposit 20 juta masuk semalam

Eh ... ya ke ? Syukuuuuurrrr ..... siapa yang masukkan ?
B ... Jangan banyak tanyalah ! Macam biasalah, sebelum ni pun dah banyak kali orang masukkan juta2 ... U jangan tanya siapa yang masukkan. Kalau u tahu siapa masukkan, nanti orang boleh saman. Selagi mana u tak tahu siapa yang masukkan, u selamat. Takde siapa boleh saman. Yang penting, duit sentiasa masuk dan kita sentiasa banyak duit untuk belanja

Tapi i nak juga ucap terimakasih kat orang yang bagi kita duit tu ...
Tak Payah !  

Baik C... u always right. So, jadilah ni?
Ya B.... i nak juga Nyut Nyut

Jap ya ... i confirmkan



Hello ... Nyut Nyut ya ?
Hello Datuk. So bila nak datang ?

Jap lagi kita sampai. Tak sabar dah ni .... RM1 juta kan ?
Ya Datuk. RM1 juta. Tapi .... eerrr,,,, kami mungkin kena tambah RM154 ribu lagi Datuk. Nak pastikan benda ni rahsia.... 

Hah ? ? Tambah lagi ? 
Dengar dulu tok.... Macamana nanti kalau berita Datuk ngan Datin pakai Nyut Nyut tersebar ? Jadi satu hal pun kalau orang dah mula bergossip ..... Saya nak kena pastikan benda ni kekal rahsia. 

Hmmm ..... kalau tak berkesan, u bagi 5 free ?
Ginilah Datuk, saya tambah jadi 8 free kalau tak berkesan

WOW ! OK Kami on the way sekarang juga ! Nyut Nyut !
Nyut Nyut  kembali ...

Begitulah ceritanya bagaimana Datuk B dan isterinya C boleh berbelanja sehingga RM1.154 juta hanya untuk beli ubat awet muda. Siapa yang bocorkan rahsia, wallahualam.

Untuk versi Sarawak Report - KLiK


PS - Harap Taukeh Nyut Nyut tak marah ya .... ternampak tadi iklan Nyut Nyut, terus idea datang. Nama UNIK ! Anggap je sebagai promosi percuma untuk Nyut Nyut. Nah, sesiapa nak tahu tentang Nyut Nyut boleh KLiK. Harganya idok ler sampai ratus2 ribu hehehe .... nah saya tolong promosikan -

 

Share this article :

+ comments + 1 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 10, 2016 at 12:04 PM

Nama Baru.... Lanun Bugis Nyut Nyut!!!

B1 = Bangsat no.1!!!

Wahkahkahkahkah....

Post a Comment