........... Cabaran Najib - Kesan Sampingan Hormon Anti Tua Atau Memang Serius ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Cabaran Najib - Kesan Sampingan Hormon Anti Tua Atau Memang Serius ?

Sunday, August 28, 20163comments

Ramai yang gelak berguling2 bila baca berita di bawah semalam. Panglima Bugis berdiri megah ditengah2 halilintar sambil melontarkan cabaran kepada sesiapa yang berada dalam kapalnya yang layarnya berkibar megah tapi sauhnya dilabuhkan - 

"Kalau hendak jatuhkan saya bertandinglah dalam Umno tapi jangan runtuhkan Umno,"


Sinar
Mamat ni dah blur ke apa ? Ke kesan terlalu banyak suntikan botox dan hormon anti penuaan ? 

Siapa lagi yang nak cabar dia bila semua yang tak setuju dengannya telah dibuang atau digantung keahlian mereka ?

Masa pencabar masih ada, takde pulak Najib nak cabar sebegitu .... malahan ditundanya Pemilihan. Ker Najib buat2 lupa semua tu .... jadi masa berucap tu, dia perasan dirinya begitu berani la ! Hahaha .....

Tapi cuba baca balik perenggan pertama laporan Sinar itu ( harap betullah apa yang wartawan tu tulis ) -

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mencabar mana-mana pihak dalam Umno yang tidak berpuas hati dengan kepimpinan Umno termasuk dirinya supaya bertanding dan mencabar beliau selaku presiden dalam pemilihan parti akan datang.

Benarkah Najib merujuk kepada Muhyiddin dan/atau Tun Mahathir melalui cabarannya itu ? .... mana-mana pihak DALAM Umno ....

DALAM Umno ! Takkan Najib lupa yang Muhyiddin dah dipecat keahlian sementara Tun pula telah sukarela keluar parti ? Kan baru lagi Muhyiddin dipecat. Takkan teruk sangat kesan sampingan botox dan hormon hingga boleh jadi pelupa ? Najib nyanyuk ? Noooooo.... lah. Impossible.

So .... kalau Najib sedar dan faham apa yang diucapnya, SIAPAKAH orangnya yang DI DALAM Umno yang Najib tujukan cabaran itu ?

Mat Maslan ? KJ ? Teuku Adnan ? Ku Li ? Mat Maslan ? Atau ...... ZAHID ?


Zahid ? ? Orang nombor dua nya yang beliau lantik menggantikan tempat Muhyiddin, siapa lagi yang layak untuk mencabar Najib ? ..... Apakah Zahid sudah mahu mencabar kedudukan Raja Wang Umno ? Dan Najib pula sudah dengar khabar2 angin itu lantas melontarkan cabaran kepada DALAMAN UMNO  yang mahu menjatuhkannya dari takhta ?


Menarik ni ...... 

Kalau hujah ini salah, maknanya benarlah Najib ni blur ?

Share this article :

+ comments + 3 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 28, 2016 at 10:18 PM

Anak murid pendekar Mustar rupanya pahlawan bugis ni.Lawan dah pergi baru dia nak bersilat sakan.
Porahhh...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 28, 2016 at 10:54 PM

Najib hormon awet muda sbb takot mampos dan sayang nak tinggalkan hampir RM4 Billion hasil dari menyamun!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 29, 2016 at 3:25 AM

Biol dah ahjib ni dia juga yang pecat pencabar terdekat dia tsmy malah pecat juga mukhriz alih2 cabar suroh lawan dia dalam umno kambing pun boleh gelak ada juga manusia perangai cenggini.

Post a Comment