........... Bicara Rakyat Tun M Ketereh - Usaha Umno Sabotaj MEMALUKAN ! ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Bicara Rakyat Tun M Ketereh - Usaha Umno Sabotaj MEMALUKAN ! !

Thursday, August 25, 20166comments

Baru je semalam saya minta Umno Ketereh supaya mengambil sikap Gentleman ketika majlis Bicara Rakyat Tun Mahathir berlangsung pada hari esok ( Jumaat 26/8 jam 9 malam ), dan jangan bersikap budak2 cuba mensabotaj majlis itu.

Ini yang terbaru diedarkan semalam oleh Umno Ketereh -


Tu dia... tukang2 karut tersohor dikumpulkan .... biasa konsert dikir macam ni akan dikenakan caj tapi kali ini percuma, siap ada hadiah cabutan lagi. Semuanya disusun disaat akhir.

Setakat buat majlis saingan pada hari sama dan waktu yang sama. OK lagi. Takde masalah .Biasa dah benda2 macam ni berlaku di mana2 program Tun Mahathir pun tapi orang tetap ramai untuk bersama Tun Mahathir.

Tapi kali ini benar2 tampak mahu mensabotaj majlis Tun secara terang tanpa segan silu lagi dah. Perhatikan kedudukan kedua lokasi melalui peta google earth di bawah -






Bersebelahan dengan jarak tak sampai 200 meter antara Mini Stadium ( majlis Tun ) dengan SK Seri Ketereh ( Dikir Barat ) !

Kita boleh bayangkan kekuatan loudspeaker yang akan puak Umno gunakan untuk persembahan Dikir mereka....  

Tidakkah itu bakal menganggu majlis Bicara Rakyat Tun Mahathir ! ?

Tidakkah itu boleh dilihat sebagai satu bentuk provokasi yang bakal mengundang sesuatu yang tidak diingini berlaku antara penyokong kedua belah pihak ?

Apakah sudah tidak ada tempat lain di Ketereh ( kalau nak buat juga di Ketereh ) untuk majlis Dikir Barat tanpa menganggu majlis orang lain ? 



Ada .... lihat peta yang lebih besar di atas. A adalah mini stadium ( Majlis Tun ), B adalah SK Seri Ketereh ( majlis Dikir ) dan C adalah SK Ketereh. 

Kalau nak buat juga di Ketereh kan ada sebuah lagi sekolah SK Ketereh (C) yang kedudukannya agak jauh sedikit dari lokasi majlis Tun ? Kenapa nak buat juga pada waktu sama dan bersebelahan dengan lokasi Tun sedangkan ada lagi lokasi lain yang serupa tidak jauh dari situ ? 

KECUALI memang niat Umno Ketereh sengaja mahu mensabotaj majlis Tun !

Takkan Umno Ketereh TAKUT pada Tun Mahathir, orang tua 91 tahun yang baling gelas pun tak pecah ? ?

Rasanya kalau dulu cara sabotaj begini sering dikaitkan dengan cara pembangkang tapi tak sangka pula kini Umno pula yang meniru cara kebudak2an itu.

Umno Ketereh MEMALUKAN !

Oya, siapa KB Umno Ketereh ? Bukankah Ketua Penerangan Umno iaitu TS Annuar Musa ? Malulah Annuar weh .....

Dan tolong jangan bagi alasan tidak tahu kerana sudah ada bukti yang menunjukkan Annuar TAHU mengenai majlis sabotaj ini.

Share this article :

+ comments + 6 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 25, 2016 at 7:25 AM

salam DT,
gamaknya, puak meno ni skrang tengah gigih berlatih utk jadi pembangkanq..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 25, 2016 at 9:38 AM

Umno dah mmg pembangkang di kelantan, tapi yg herannya bila puak Pas buat ceramah takde pun dikir barat umno buat kat sebelah.

....................
Reply To This Comment ...................
Pemerhati babi
August 25, 2016 at 9:46 AM

Di kelantan mmg umno dh pembangkang pun. Tak payah persoal lg sb sampai bebila pun kelantan ni umno hanya kuat lajak dari laju. Tabik kp org kelantan..anda nampak apa kaum umno ni dlm kerjabuat. Umno dh hilang kewarasan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 25, 2016 at 9:58 AM

Good one bro DT, darn good knock on UMNO's dumb rotten fish-bugis-lanun-head!

Keep it up bro.

MLN

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 25, 2016 at 7:34 PM

Semuga Tun Mahathir berjaya
MENGKAFANKAN,
MENSOLATKAN,
MENTALQINKAN,
DAN MENGKEBUMIKAN NAJIB DAN UMNO SERTA PENGAMPU2 NYA.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 26, 2016 at 12:05 AM

Tak heran.. macai macai besar memang banyak kat kelantan. Jangan lupa panggil puteri UMNO buat tarian gelek BONTOT sekali ya.

KAH KAH KAH

Post a Comment