........... Biar Betul ..... DIA CUCUK BOTOX ! ! ? ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Biar Betul ..... DIA CUCUK BOTOX ! ! ? ?

Thursday, July 28, 20160 comments


Dia cucuk tang situ ...... dia cucuk tang sini ..... tang sini ......tang sini ....

Hah ? ? ! Ko biar betul bro ......

Betuuuul ....... Dia pakai botooooooox.... wa cakap lu

Jantan ?

La... nak heran apanya ? Ramai lelaki sekarang cucuk botox. Terutama yang glamer2, yang suka orang puji2, diorang ni nak selalu kelihatan muda dan hensem di mata orang ramai.

Ok, kalau artis tu mungkin taklah terkejut sangat. Tapi orang politik .... well ... DIA cucuk botox ! ???

Tak payah nak terkejut la .... ko cuba tengok muka dia betul2.... agak2 ko ori ke ? Ke macam dah kena renovate ? Banding ngan umur dia .....

Entah, aku tak berapa pandai bab tengok muka orang ni... tapi DIA PAKAI BOTOX ? ?

iYA.....  bukti semua ada.

? !!! silap kot ..... Bukan bini dia ?

Dah bila laki dia pakai, bini dia pun nak sama lah !

Pulaaakk ..... pendek kata - dua2 cucuk Botox ?

A-aah. Makan juta-juta ringgit juga tuh..

JUTA ? Giler aah.......  Tapi Botox ? ?  DIA pakai botox !! ???

Rakyatlah kena bayar juga akhirnya ......

Share this article :

Post a Comment