........... PRK SB dan KK - Jika Benar Dakwaan Ini, HENTIKANLAH ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

PRK SB dan KK - Jika Benar Dakwaan Ini, HENTIKANLAH !

Monday, June 13, 20164comments

Betul ke ada orang mendakwa parti BN telah menggunakan pelajar2 yang baru masuk Universiti bagi tujuan kempen politik di PRK Sg Besar dan Kuala Kangsar ?

Imej di bawah saya copy dari rakan FB Yaakob Osman ... cuba anda baca dulu -




Jika benarlah apa yang didakwa, HENTIKANLAH !

Jangan diganggu para pelajar itu. Kalau setakat nak meramaikan majlis, ramai lagi manusia di luar sana yang boleh di'salahguna'kan .Baju Merah kan ada ...

Tindakan sebegini akan makan tuan di masa akan datang tatkala para pelajar itu layak untuk mengundi. Tidak ada siapa suka dipaksa melakukan sesuatu yang mereka tidak suka.

Amacam para ibubapa semua, apa perasaan anda jika niat murni anda menghantar anak2 ke menara gading di'hijack' untuk tujuan politik ?

Tidak menghairankan jika majlis melibatkan pemimpin2 BN, akan kelihatan beratur bas2 disepanjang jalan berhampiran lokasi. Setakat nak jaga hati pemimpin konon mereka dipuja rakyat padahal hadirin sebenarnya diimport dari luar, buang masa jer ...

Share this article :

+ comments + 4 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 13, 2016 at 3:53 PM

Bukan buang masa jer...buang duit sekali. Duit tu bukan keluar dari poket dia pun..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 13, 2016 at 6:39 PM

Nanti macai2 ungkit...belanja belajar tu disubsidi oleh kerajaan...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 13, 2016 at 8:55 PM

alamak...dinturtle..pecaya sgt viral mcm tu...spt viral kata acapan masuk Islam padahal perkara tak betoi... ini akan membuat pandangan bukan islam, mengata org Islam lebih suka menfitnah daripada org bukan islam...buat perkara yang mengundang kemurkaan Allah SWT.

....................
Reply To This Comment ...................
June 14, 2016 at 12:16 AM

Ini taktik kotor BN dan menandakan sangat kehancuran BN semangkin jelas tak lama lagi,,say goodby to BN and Corruption

Post a Comment