........... Kalau Semakin Ramai Rakyat Semakin Percaya Najib ....... Saya Cukup Setuju ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Kalau Semakin Ramai Rakyat Semakin Percaya Najib ....... Saya Cukup Setuju !

Monday, February 8, 201612comments




1. Kalau semakin ramai rakyat menggelar Najib adalah DIKTATOR baru di alaf ini, saya cukup setuju.

2. Kalau semakin ramai rakyat semakin percaya Najib adalah PM paling korup di alaf ini, saya cukup bersetuju.

3. Kalau semakin ramai rakyat semakin percaya Najib adalah PM paling penipu di alaf ini, saya cukup setuju.

4. Kalau semakin ramai rakyat semakin percaya Najib adalah PM paling munafik di alaf ini, saya cukup setuju.

5. Kalau semakin ramai rakyat semakin percaya Najib adalah PM paling takut bini di alaf ini, saya cukup setuju.

6. Kalau semakin ramai rakyat semakin percaya Najib adalah PM paling paling boros di alaf ini, saya cukup setuju.


7. Kalau semakin ramai rakyat semakin percaya Najib adalah PM paling banyak membawa malang pada Malaysia, saya cukup setuju.

8. Kalau semakin ramai rakyat semakin percaya Najib adalah PM paling suka dipuji di alaf ini, saya cukup setuju.

9. Kalau semakin ramai rakyat semakin percaya Najib adalah PM yang sedang membawa UMNO ke arah kemusnahan, saya cukup setuju.

10. Kalau semakin ramai rakyat semakin percaya Najib adalah PM paling mudah ditipu orang putih dan orang kulit hitam, saya cukup setuju.


11. Kalau semakin ramai rakyat semakin percaya Najib adalah PM paling jelas menyalahi kuasa, saya cukup setuju.

12. Kalau semakin ramai rakyat semakin percaya Najib adalah PM yang kurang bijak mengurus ekonomi dan kewangan negara, saya cukup setuju.

13. Kalau semakin ramai rakyat semakin percaya Najib adalah PM paling BODOH di alaf ini, saya cukup setuju.

Kita berdoa agar Allah swt membalas kejahatannya di dunia ini agar menjadi ikhtibar kepada pemimpin-pemimpin akan datang.

Wassalam.



Komen di atas adalah milik pembaca Chedet bernama daeng ( Feb 8, 2016 12:10 PM ) yang saya copy dari artikel #1983 Malaysia's Shame.

Share this article :

+ comments + 12 comments

....................
Reply To This Comment ...................
February 8, 2016 at 4:13 PM

14. Kalau semakin ramai rakyat semakin percaya Najib suka sembunyi saya setuju.
15. Kalau semakin ramai rakyat semakin percaya Najib dan geng2 beliau akan menghabiskan sisa2 hidup mereka di dalam penjara lagi saya SETUJU.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2016 at 4:16 PM

bro din, blog pembangkang yang dok bunyi passal 1mdb dan src serta 2.6b tak kena sekatan pun. kutuk pm punya gila pun tak kena sekatan. hanya blog yang mampu tarik ramai pembaca ajer yang kena sekat. agaknya berapa cgpa 3.85 nak offer dedak kat bro, ostb, jinggo untuk tutup dan sokong najib yer. kalu ada orang buat offer dedak kasi tahu lah kita, mungkin kita orang pun boleh cari makan macam hasan pac cari makan. setakat jadi cai najib dapat duit banyak ok juga, tapi buka blog lain untuk citer yang sebaliknya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2016 at 4:19 PM

Saya pun amat bersetuju dengan komen daeng itu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2016 at 4:20 PM

14. Kalau semakin ramai rakyat tekun berdoa PM Najib dan isteri akan dipenjara, saya cukup setuju.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2016 at 4:55 PM

Tadi duk baca Sarawak Reports punya perspective (lihat Putra Merdeka) mengenai prosiding perbicaraan terhadap salah seorang banker yang akaunnya kena beku oleh pihak berkuasa S'pura.

Gila betul kan? Nampaknya skandal 1mdb ni dah jadi Pandora box. Semua dah terbukak...terkangkang...

Rupa-rupanya 1mdb berjaya bergerak secara senyap selama 4 tahun (2009 - 2014) sebab CEO BSI pong korup jugok!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2016 at 5:42 PM

saya pun setuju. malah yang AG juga wajib dihukum

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2016 at 6:38 PM

Berlawanan dgn 13 perkara itu...KITA tak setuju!
Hehe...cash is kong!
Kan senang...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2016 at 6:42 PM

15. Kalau semakin ramai pemakan dedak dalam UMNO semakin bodoh sanggup ditipu hidup2 oleh Najib,saya cukup setuju...hahahaha...ketawa dalam tangisan.

....................
Reply To This Comment ...................
February 9, 2016 at 1:08 PM

Najib naik... bukan naik sendiri, tapi.. dia di naikkan, di sokong oleh ahli2 Umno jugak..

Jadi.. semua yg pernah menyokong, menaikkan dia, mengundi umno.. dan berkempen.. semua BERTANGGUNGJAWAB di akhirat nanti.
Xde sorg pon TERLEPAS utk di pertanggunjwbkan

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 9, 2016 at 8:17 PM

Tak perlu tunggu akhirat bro,ko tak nampak ke apa yang dah berlaku dan akibat2nya sekarang ni?..,

....................
Reply To This Comment ...................
February 10, 2016 at 5:50 PM

Setuju.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 11, 2016 at 12:15 PM

kalau Najib dianggap bodoh, lemah dan segala yang buruk, orang2 keliling Najib lagi bodoh sbb mahukan UMNO BN melingkup dlm next PRU. Nak sgt ke merasa jadi pembangkang sensasi. Ingat, kalau kamu kalah, kjaan baru kami akan sumbat ke penjara atas kesalahan2 salah laku era UMNO BN

Post a Comment