........... Solat Hajat Perdana Sempena Tahun Baru - Selamatkan Malaysia ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Solat Hajat Perdana Sempena Tahun Baru - Selamatkan Malaysia !

Wednesday, December 30, 20157comments


Kepada yang berkesempatan diharap dapat bersama2 meramaikan Majlis Solat Hajat anjuran GKCM sepertimana poster di atas.

Mereka yang on the way nak menyambut Tahun Baru tengok bungapi kat mana2 tu pun, bolehlah keluar awal sikit dan singgah sini dulu ......

Mereka yang nak berkumpul mendengar pengumuman Najib yang bakal mengisytiharkan masalah 1MDB sudah selesai pun bolehlah keluar awal dan singgah di sini dulu..... kat mana nak kumpul dengar Najib berucap tu, yang itu kena cari Najib terlebih dahulu dia ada kat mana ! ( hari2 duk cek New York Times kot2 ada pendedahan baru di mana Najib Rosmah hujung tahun ni ...... )

Kita doakan yang terbaik buat rakyat dan negara Malaysia  ....... semoga Allah terus peliharakan ! 

Mana2 pemimpin yang mendatangkan bala dan tidak menyumbangkan apa2, kita doakan supaya cepat2 disingkirkan ........

Kalau tok imam tak sebut mana2 doa yang ada dalam kepala, boleh lah tambah sendiri dalam hati semasa doa dibacakan ..... 

Semoga Allah kuatkan iltizam dan semangat juang kita demi mempertahankan Islam dan maruah bangsa Melayu dibumi tercinta ini. Sesungguhnya perjalanan kita ini tidak semudah mata melihat ....

Apa yang penting adalah Keikhlasan kita. 

PS - KLiK dan Like - FB GKCM

Share this article :

+ comments + 7 comments

....................
Reply To This Comment ...................
December 30, 2015 at 4:31 PM

Baru nk tanya mana najib dgn rosmah... dulu time banjir main golf... tahun ni tak dgr apa2..bnyk zahid yg keluar tv ujung tahun ni

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 30, 2015 at 5:01 PM

Bro Din, rasa-rasanya ada ke najib malam tahun baru nanti. Sekarang pun jet peribadi PM landing di Hong Kong dari 25/12 lagi. Sedangkan Maulidur Rasul yang YDP Agong hadir pun najib tak mari... Mungkin najib malu dengan rakyat untuk menjawab segala janji beliau agaknya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 30, 2015 at 6:10 PM

Bukan hari ni hari ke 8 & terakhir kes 1mdb akan selesai menurut AWO. Mungkin weekend & PH tak dikira agaknya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 30, 2015 at 7:50 PM

1. Apa komen najib tentang availabilty of records on altantuya in immigration department?

2. Betulkah najib not in malaysia but in hongkong?

3. Any recorded telecast of new year speech?

4. Anyone thinking najib will find asylum in taiwan like jho low to take advantage of no repatriation law in taiwan?

5. Anyone placing bets najib is not gonna come back for good?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 30, 2015 at 10:50 PM

Mana ada najib rasa malu dng rakyat!?
Dia buat macam-macam cara nak menguatkan kedudukannya...sementara tu cai-cai dia dok hebat mengecam Tun M.Pelikkan? Derma masuk akaun pribadi dan 1MDB yang meniaga buluh kasap,meniaga rugi modal pun lesap tu puok demo buat senyaaap jah!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 31, 2015 at 12:11 AM

Selamat kan Malaysia dari sang mantap! !!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 31, 2015 at 6:40 AM

We need a leader, not a boss in malaysia.

First PM was a clear leader who obtained the country's independence.

Second PM was a caring PM who saw the need for development and
introduced practical plans to achieve it.

Third PM, inspite of his weak and frail physical position saw racial unity as ground for stronger malaysia. Appeared good but a weak leader.

Fourth PM was what a TRUE leader that a country should have albeit his imperfections. He could bring together friends and foes to negotiating table, coming out even stronger and more formidable and the envy of many leaders.

Fifth PM was not a leader at all but rather an imam who can only led a congregatinn prayer. No track record but providing fertile grounds for attacks to the government and caused cracks

Sixth PM led to doomsday. Obviously he is a boss, NOT A LEADER AT ALL in the same league of italian mafia. Havocs all over in the country, bringing the country to disrepute and to the dogs. The rakyat suffer beyond repair. The most corrupt PM the country ever had.

Berdoalah agar kita dapat PM baru, seorang LEADER, bukan gengster.

Post a Comment