........... LIVE Majlis Bersama Timbalan Presiden Umno di Kelab Sultan Sulaiman 7 Disember 2015 | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

LIVE Majlis Bersama Timbalan Presiden Umno di Kelab Sultan Sulaiman 7 Disember 2015

Monday, December 7, 201531comments


Seperti yang dijanjikan, kami akan menyiarkan majlis Bersama Timbalan Presiden Umno yang bermula jam 8:30 malam nanti secara langsung  ( LIVE STREAMING )


Anda boleh saksikan di sini -





Atau anda boleh ke Youtube ( KLiK ) dan copy embed code di sana dan paste di mana saja blog atau FB ( seperti yang biasa kita buat kalau nak copypaste video Youtube )

Untuk pengetahuan, majlis adalah anjuran bersama Umno Cawangan Kampung Sungai Rasau bersama Suara Belia Marhaen ( SUABEMA ), Gabungan Anak Melayu Bangkit ( GAMB ) dan Gabungan Ketua2 Pemuda Cawangan Se-Malaysia.

Program LIVE bermula jam 8:30 pm 

Share this article :

+ comments + 31 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 7, 2015 at 7:59 PM

Terima kasih en Din

....................
Reply To This Comment ...................
December 7, 2015 at 9:16 PM

Semoga pemimpin rasuah dan pembohong dapat diturunkan

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 7, 2015 at 9:28 PM

Kami terhutang budi pada Sdr DinTurtle.

Syabas TDM, TSMY, DSSA dan anak anak muda harapan bangsa.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 7, 2015 at 9:46 PM

Fuhh.. Habis smua ayat hadis keluar kt mulut muhyiddin.. First time dgor muhyidin mcm tu.. Kalah ulamak pas brcakap.. Dlu x mcm tu pn brcakap nye..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 7, 2015 at 10:19 PM

Mampos Najib....hidup TSMY

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 7, 2015 at 10:25 PM

Ada orang bercakap...suara dia masuk dan kuat...menganggu ucapan Tun.Harap pihak Din Turtle sedar akan hal ini.

....................
Reply To This Comment ...................
December 7, 2015 at 10:27 PM

Asal dah x boleh? Ada link lain x?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 7, 2015 at 10:36 PM

Suara tak da?

....................
Reply To This Comment ...................
December 7, 2015 at 10:48 PM

Terima kasih bro

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 7, 2015 at 10:49 PM

kenapa tak ada suara?

....................
Reply To This Comment ...................
December 7, 2015 at 11:10 PM

Terima kasih atas usaha murni ini. Semuga orang Melayu Malaysia diberi petunjuk dan keberanian untuk menegakkan kebenaran.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 7, 2015 at 11:31 PM

Diam dia marah. Jawab di kata bohong. Tq RPK

....................
Reply To This Comment ...................
December 7, 2015 at 11:34 PM

The Best

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 7, 2015 at 11:44 PM

Terima kasih Din...dekat you tube terdapat 11 +++ ribu watching.

....................
Reply To This Comment ...................
December 8, 2015 at 12:42 AM

Terima kasih bro

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 8, 2015 at 12:50 AM

Bravo din turtle lipat gandakan usaha demi kebenaran untuk agama bangsa & tanahair.

Syabas TSMY keberanian menyerlah hingga naik semangat segar seluruh jiwa, jauh panggang dari api jika nak dibandingkan dengan ucapan najib yang lemah tak bermaya lagi tak bermutu hanya memaksa pendengar menepuk dan menyorak saja.

Terima kasih bro din turtle teruskan usaha bro din turtle memberikan liputan dan ulasan sesungguhnya kemenangan pasti juga akan tiba Insyaallah.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 8, 2015 at 1:34 AM

Terbaik dari TSMY. Mesej yg jelas. Ada tokoh jd PM. Harap ahli UMNO bangkit dan bagi sokongan padu pada beliau. Clearly this is a battle between good and evil. Period.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 8, 2015 at 2:27 AM

Alhamdulillah.....semoga Allah swt merahmati dan memberkati aamiinnnn



....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 8, 2015 at 2:41 AM

@Anonymous

Setuju!!!

...and 'Good' will ALWAYS triumph over 'Evil'..

...ALWAYS... Itu kan janji Allah SWT..

...Allah SWT TAK PERNAH MUNGKIRI janji-Nya..

...kita semua harus sentiasa ingat tuu..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 8, 2015 at 4:45 AM

Terharu dan tersentuh melihat Tun Mahathir, Tan Sri Muhyiddin dan juga yg lain sanggup mengambil risiko yg besar demi agama, bangsa dan negara. Betapa pun ditahan, disekat dan apa jua dibuat kebenaran tetap akan menang. Hanya menunggu masa menjadi penentuan. Janji Allah itu pasti, kebenaran pasti akan menang.

Kepada rakyat Msia yg cintakan agama, bangsa dan negara, bangunlah anda, bukalah mata jangan dipersia-siakan usaha mereka yg berkorban demi menegakkan kebenaran.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 8, 2015 at 4:50 AM

Benar kata Tun M ungkapan FITNAH sudah menjadi sinonim untuk mempertahankan sebarang tindak tanduk dan salahlaku yang dilakukan.PAU 2015 adalah medan untuk rakyat menilai keberanian perwakilan samada berani atau tidak bersuara mengenai 1MDB dan 2.6b.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 8, 2015 at 6:29 AM

Kuasa cash najib dah sebati dlm perjuangan ketua2 bhgn umno. Mana sayap pemuda, puteri dan wanita semua dlm genggeman cash najib. Mmg UMNO akan kalah teruk dlm pru14. Apabila sudah kalah nasibnya akan jadi spt umno selangor. Jgn harap boleh bangun semula walaupun lawan dgn 'tiang lampu'. Rakyat sedang berdendam dgn UMNO yg mempertahankan najib

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 8, 2015 at 10:18 AM

Taniah!!! Skrang terpulang kpd rakyat khususnye ahli umno.
. Kalau still support najib

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 8, 2015 at 10:56 AM

Yakin dan percayalah bahawa Allah tak akan kalahkan kebenaran. Firaun yang sangat kaya hebat dan kuat pun di hancurkan Allah dlm keadaan hina. Marilah kita sama sama berdiri di bawah payung yg benar. Jgn tertipu dgn ringgit yg tak dpt walau sekecil zarah pun untuk membayar keazaban dan kesiksaan di Akhirat. Wa Allah Hu Alam

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 8, 2015 at 12:44 PM

Berparti dan berpolitik mestilah berlandaskan hukum hakam agama...jika tidak,perkara yg di larang dlm islam spt rasuah, seleweng dana rakyat dan wang negara akan brlaku spt yg sedang berlaku skrang oleh pemimpin yg sedang berkuasa.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 8, 2015 at 1:28 PM

Jika sentimen rakyat berterusan begini nescaya UMNO akan kalah PRU14 & bila hal itu terjadi jangan harap UMNO dapat bangkit untuk memerintah semula, beratus ketua2 bahagian beribu2 ajk2 bahagian puloh ribu ketua2 cawangan yang sudah di cop UMNO pastinya akan di diskriminasi kesemuanya oleh pimpinan Kerajaan baru PR, kerana Kerajaan PR tentunya akan pastikan UMNO di tekan hingga terkubur dengan sejarah & diwaktu itu menangis air mata darah pun sudah tiada guna.

Betul seperti kata TSMY pembangkang pada PRU14 tidak perlu banyak berkempen & berbelanja cukup sekadar mengedarkan t-shirt kepada ahli & petugas kempen yang tertulis '1MDB 42B', @ 'Mana 2.6B @ 'Derma 2.6B' @ 'Cash Is King' tidak perlu main sentimen peribadi calon seperti kempen PRU & PRK sebelum ini cukup dengan cara tu sudah membangkitkan kemarahan rakyat & pengundi kepada UMNO.

Tiada cara lain untuk selamatkan UMNO dari PRU14 melainkan 'SATU' cara saja 'Najib Wajib Berundur'.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 8, 2015 at 1:30 PM

Tk byk bro Din....sesungguhnya besar jasa bro!!! Syukur sgt2 kami yg tak dpt hadir boleh gak tengok live smlm...wp sound problem masa TDM berucap. Cuma saya tertanya2 jumlah crowd yg hadir. At last ternampak gambar di blog CelahGelegar....boleh tahan ramaiii. Itu lambang suara akar umbi seluruh lapisan rakyat tanpa mengira bangsa....yg dah nak muntah hijau melihat situasi pemerintahan skrg. Moga ALLAH Swt akan menyelamatkan bumi tercinta ini dpd terus dihancurkan oleh manusia yg bertuhankan RM....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 8, 2015 at 2:19 PM

Yg bes nya TSMY suruh Najib check FB, ribuan suruh Najib letak jawatan, x malu ke Najib Razak?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 8, 2015 at 5:09 PM

Betul tu anon 2.19...kebetulan smlm 'termasuk' fb pm sbb selama nie memang X teringin nk tengok komen2 dlm tu ponn...ingatkan 'komen mengipas'....rupa2nya.... Isshhh 1000X....X tau la nak letak muka kt manner!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 8, 2015 at 8:30 PM

Habis blog fb pemakan2 dedak najib meraban merapu ntah apa2 cam tersampuk hantu hinggakan teuku adnan pun bagi amaran pada TSMY betul teuku adnan tak sedar diri pegang jawatan sebagai su agung UMNO atas lantikan ehsan najib berbanding TSMY & Shafie Afdal mendapat jawatan dengan bertanding dalam pemilihan agong UMNO malu lah teuku adnan.

Nak pulak bandingkan sejarah anwar yang pernah menjadi TPM dan Timbalan Presiden UMNO yang juga dipecat dari jawatan, apalah yang bodoh sangat anwar dipecat kerana dipercayai ada masalah moral dan jenayah salah guna kuasa yang melibatkan kepentingan rakyat dan orang awam secara keseluruhan nya dan akhirnya didapati bersalah oleh mahkamah sehingga menerima hukuman penjara, apa pula kesalahan TSMY & Shafie Afdal kepada rakyat yang melibatkan kepentingan awam?, ada laporan polis & sabitan kes jenayah di mahkamah ker?.

Mengkritik Najib dengan tujuan kebaikan kepada Parti UMNO itu satu kesalahan jenayah?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 9, 2015 at 2:23 AM

Maaf nak cakap, sekarang ni kebanyakan kami rakyat di bawah ni hilang kepercayaan dengan UMNO kerana ramai ahlinya mengamalkan sikap "mengipas" dan lari dari agenda turun temurun UMNO yg memperjuangkan agama, bangsa dan negara. Yg kami nampak sekarang ni UMNO memperjuangkan agenda pemimpin tanpa memikirkan nasib rakyat.

Janganlah ingat bagi BRIM sudah memadai utk melekakan kami agar terhibur dgn dendangan RM-BRIM. BRIM diberi bukan setiap bulan pun. Malah GST, kenaikan harga barang, tol, petrol, perubatan, rumah dan kos sara hidup yg kami tanggung adalah lebih besar dari BRIM yg diberi.

Kami nampak kebenaran disebaliknya tapi kami tak ada kuasa nak buat perubahan. Suara kami tidak diendahkan. Pendapat kami tidak dihiraukan. Pengaduan kami ditolak. Kami dipinggirkan bagai melukut di tepi gantang. Maklumlah kami rakyat bawahan yg tak ada kuasa. Tapi ingatlah rakyat sekarang bukan spt zaman lepas merdeka. Lulusan ijazah sudah spt anak ayam ramainya. Kami bukan bodoh tak tahu berfikir atau tak ada logik akal. Buat sementara menunggu PRU akan datang ni, kami diamkan dulu sebab takut kalau bersuara nanti dikenakan tindakan pula. Sudahla kami ada ibu bapa yg dah tua, ada anak bini yg nak ditanggung, jadi diam itu lebih baik dari dizalimi.

Tak apalah, tunggulah pada PRU akan datang. Di saat itulah gelombang rakyat akan menukil sejarah. Penyesalan tiada guna lagi. Terlajak perahu boleh diundur tapi terlajak perbuatan tanggunglah akibatnya. Ruginya sama-samalah kita tanggung. Hanya kerana kerakusan, tamak, kepentingan diri dan dosa, satu negara menanggung natijahnya. Saudaraku, renungkan dan fikirkanlah sebelum malang menimpa kita.

Wassalam.

Post a Comment