........... Sidang Media Gabungan Ketua Cawangan Malaysia - Puchong 27/11/2015 ( Video ) | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Sidang Media Gabungan Ketua Cawangan Malaysia - Puchong 27/11/2015 ( Video )

Friday, November 27, 201516comments



Sebentar tadi berlangsung majlis sidang media kumpulan Gabungan Ketua2 Cawangan Malaysia  di Kinrara Golf Resort, Puchong. Saya telah uploadkan Video untuk tatapan anda. Ada dua bahagian, yang pertama adalah sidang media dan yang kedua adalah sesi soal jawab. Kedua2nya yang saya siarkan tanpa edit.

Sidang Media




KLiK untuk ke Youtube


Sesi Soal Jawab



KLiK untuk ke Youtube


Untuk mengikuti perkembangan dan /atau mahu menghubungi GKCM anda boleh klik ke laman FB mereka - KLiK.


Share this article :

+ comments + 16 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 28, 2015 at 12:10 AM

Selagi ada org mc mp sabah. Najib boleh tido nyeyak. Officiating wing is to earn not rights. Terbaik org sabah yg sokong beliau

....................
Reply To This Comment ...................
November 28, 2015 at 12:35 AM

Comfirm Najib and The Kru buang mereka semua ni ... kasian tapi BIAR BERANI KERANA BENAR

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 28, 2015 at 12:48 AM

presiden dgn mt umno ckp kalau ada masalah sampaikan ikut saluran yg betul. tp saluran tu awal2 dah tersumbat, tu yg sekarang jd banjir tu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 28, 2015 at 2:47 AM

Kalau ketua2 cawangan boleh katakan tidak kepada najib bagaimana pula akar umbi dan pengundi? Ketua bahagian bolehlah nak menipu dengan mengatakan jumlah yang menolak najib hanyalah dari serpihan yang kecil tapi ketua bahagian harus akui tanpa sokongan dari ketua2 cawangan adalah mustahil bagi seorang ketua bahagian untuk menang jika mereka menjadi calon dan bertanding dalam pilihanraya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 28, 2015 at 3:34 AM

tak lama lagi akan ada ketua cawangan yang akan buat sidang akhbar menyokong kepimpinan sedia ada.... penulis nak nengok apa yg kome semua akan kata..... salah satu yg paling awal terpacul dari mulut kome adalah.... Najib dah gabra...upah ketua cawangan buat sidang akhbar.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 28, 2015 at 6:27 AM

cawangan banyak yang tinggal nama ahli saja. nak kumpul ahli mesyuarat pun susah. ketua bahagian dapat dedak asyik mempopularkan diri sendiri dengan program giler glamour sambil tabur sikit dedak pada ajk bahagian yang juga ketua cawangan. yang keras tembolok hanya punahsiat ketua bahagian. majoriti ahli cawangan terbiar sebab dedak ditabur tak sampai ke atas tanah..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 28, 2015 at 6:57 AM

Bila nafsu mengatasi akal yang waras maka akan terjadilan kezaliman kepada ahli dan persekitaran.Saya bagitu setuju dengan paparan Anon 12.48AM.

....................
Reply To This Comment ...................
November 28, 2015 at 7:20 AM

Ketua bahagian pun tak boleh pakai. Ketua cawangan saja boleh harap la ni.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 28, 2015 at 11:17 AM

Skrang ni yg bercakap adalah ahli akar umbi umno, majoriti orang umno di bawah, orang2 yg mcm ni yg lah mengundi yg memenangkan umno,maka harus di ingat klau yg berckap tu bekas pemimpin umno seperti yg terdahulu,mungkin najib tak goyang lagi, pasal mungkin tak mewakili majoriti, tetapi sekarang dah berlainan mainannya, yg brcakap adalah rakyat umno yg di bawah yg tiada kepentingan dlm umno, hanya mahu umno tu kekal memerintah,ahli2 umno ni sudah tak dpt terima lagi pucuk pimpinan yg ada skrng,

....................
Reply To This Comment ...................
November 28, 2015 at 12:04 PM

kapal umno dah tak boleh diselamatkan lagi...air dah masuk banyak.pump out dah rosak..tunggu masa saja..good bye umno..padan muka orang melayu termasuk saya

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 28, 2015 at 12:27 PM

Naib presiden, who ever ade jawatan kene declare
Menteri kewangan, 1mdb dan jo low tak de kene mengene dengan umno. Masalh tersebut masalah kejaraan malaysia,
Umno untuk org melayu
So umno tak de kene mengena dgn mereka
Kerjaan barisan nasional kene bertindak. Bukan umno...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 28, 2015 at 12:49 PM

Betul jgk tu....
Bila wsj ckp akaun najib ada 2.6b, najib ckp mahathir punya hal...
Bila org ckp psl hutang 1mdb melampau,najib ckp ini perkara biasa..
Bila tak mampu bayar hutang tu, dia ckp biasa jgk..
Bila najib mengaku terima 2.6b sama bayar hutang dgn "lelong" harta yg sepatutnya milik rakyat negara ni tak kan nk ckp pasal upah lagi..
Skrg menteri najib ckp pasal "kebagusan" TPPA...tak akan menganaktirikan bumiputera.. harga ubat terkawal dan bla2.. tak kan obama pun kena upah bila ckp rakyat kena korban skit bila ada kenaikan harga ubat bila TPPA. Lagi menteri ckp kedaulatan negara terjaga, sapa pulak upah penulis draf perjanjian TPPA mengatakan negara boleh didakwa jika tidak mengikut perjanjian di "mahkamah" luar negara...
Dah bnyk rakyat kena berkorban atas kehendak najib. Gst,harga minyak,tol dan mcm2 lg..
Najib tu cuma upahan rakyat...dulu.
Skrg? Kegagalan dia buat rakyat susah...
PRU lepas BN punya undi popular kurang 50%.. apa yg dia fikir dia dpt lbh baik PRU akan datang?
Mungkin boleh klu 1.5j bangladesh tu diberi ic khas utk mengundi BN..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 28, 2015 at 3:01 PM

Saya tertarik dgn soalan mengapa ketua2 bahagian tak main peranan dan jawapan diberi lebih kurang berbunyi," saya rasa semua orang dah tahu sebabnya, bukan suatu yang rahsia lagi". Bagi saya bukan semua orang faham, cukup tersirat. Elok juga saudara saudari warga yang prihatin, yang tahu, dapat menjelaskan lagi kepada kita.Setakat yang terfikir oleh saya mungkin kerana lubok projek ditangan najib dan para pengampunya. Yang dah dapat,tak sokong, payment sangkut. Yang belum dapat,sedang tunggu giliran. Melepaslah peluang nak cari makan dan hidup mewah sikit. tak gitu. Kalau salah jawapan sy,tolonglah betulkan.Kalau ada maklumat lain elok kita kongsi disini. Maklumlah sy ni low profile je.He,He.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 29, 2015 at 7:27 AM

Jangan menyerah walau diduga. Jangan berundur sebelum lawan disergah. Kalah menag adat berjuang si pahlawan melayu.

Kita tidak bina tamadun melayu atas jalan yg mudah dan tidak pula jalannya dihidang istimewa emas dan perak. Kita dicabar, kita dihina, kita diserang, kita terkorban, orang kita terbunuh dan menderita barulah kegemilangan bangsa kita dibangunkan.

Kini ada sekerat org yg mahu runtuhkan kejayaan kita bila dia diberi kuasa. Adakah kita akan hanya berpeluk tubuh membiarkan sidurjana meruntuhkan apa yg nenek moyang kita perjuangkan?

Bangkitlah! Ayuh kita bersatu membetulkan saudara kita yg telah lupa daratannya. Selagi belum muncul cahaya selagi itu kita akan menggenggam erat mengubar panji perubahan. Kita menegakkan kebaikan yg sudah dihilangkan dlm.UMNO.

Wira.

....................
Reply To This Comment ...................
December 14, 2015 at 2:50 AM

Kepada ketua bahagian yang merasakan sokongan akar umbi tu tak penting, selamat menggantung sendiri poster masa pilihanraya nanti.

....................
Reply To This Comment ...................
December 14, 2015 at 2:53 AM

Bukan setakat bangla..

..indon, nepal, vietnam, kemboja, orang rohingya dan yang terkini mungkin pak itam-pak itam pun bakal mendapat ic biru dan beralamatkan Pekan, Pahang..

Post a Comment