........... Sejarah Bakal Terukir - Nothing To Hide Di PAU 2015 !! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Sejarah Bakal Terukir - Nothing To Hide Di PAU 2015 !!

Sunday, November 29, 201514comments


Tun Mahathir AKAN HADIR Pau 2015 ! 

astroawani

Tu dia ..... apakah sejarah Nothing To Hide akan berulang sekali lagi ? Kali ini di pentas utama Persidangan Umno 2015 pula ....  sebab rencah2 nya hampir sama dengan Peristiwa Nothing To Hide bulan Jun lalu.

Lokasi sama iaitu di PWTC
Hadirin sama iaitu orang2 Umno
Faktor utama pun sama iaitu Tun Mahathir akan hadir
Ali Tinju pun berkemungkinan akan hadir sama buat kacau di pintu masuk dewan

Jadi kalau mengikut logik, kalau dah sifirnya hampir sama, keputusannya juga akan sama - Najib akan LARI mengelak dari perlu hadir dalam majlis yang sama dengan Tun !

Buat pertamakalinya  sejarah mungkin akan terukir pada PAU 2015 di mana persidangan berlangsung tanpa kehadiran Presiden !

Sama2 kita nantikan ...... 

                                  *****************
OK, serius sikit ... 

Hari ini juga berlangsung satu perhimpunan lebih 1000 warga Pagoh yang menyatakan sokongan padu kepada Muhyiddin. Walaupun majoritinya adalah ahli2 Umno, dilaporkan sokongan dari ahli2 rakan dalam BN juga turut hadir.


"Saya sedar tindakan dan ucapan saya boleh menyebabkan orang marah tapi saya akan terus bercakap demi rakyat dan kepentingan negara.


"Tak apalah jika rakyat di Putrajaya mungkin tidak mendengar apa yang saya kata, tapi saya gembira orang di Pagoh bersama saya. Tiada siapa hidup selama-lamanya dan saya tidak boleh tanggung dosa jika saya terus berdiam.

"Jika mereka mahu buang saya, maka buatlah tetapi jangan abaikan sumbangan saya selama 36 tahun, "katanya lagi. - Mkini.

Untuk pengetahuan Muhyiddin, bukan saja rakyat Pagoh yang menantikan kemunculan beliau untuk memimpin suara rakyat, tapi seluruh negara !

Banner yang menarik !
Gambar2 dari FB GKCM

                                              *****************************

Semasa sidang akhbar Tun Mahathir tengahari tadi ( KLiK ), kalau anda perasan, 4 kali Tun sebut Umno sudah jadi Parti Najib !

Memang betul pun.... semua isu2 yang timbul SEMUANYA berkaitan Najib. Yang kena buang, yang kena tindakan, yang kena serang SEMUANYA kerana mengkritik Najib. Bukan kerana mengkritik parti.

Siapa tegur Najib, kena BUANG ! Ini bukan lagi Parti Umno tapi Parti Najib ( United Mohd Najib Organisation )

Menjadi satu tugasan pula kepada cai2 Najib untuk berusaha mengaitkan parti Umno dalam masalah peribadi Najib. Mereka mungkin berjaya pada mulanya tapi lama kelamaan, selepas satu-satu kes muncul yang membuktikan sebaliknya, kebenaran akan semakin terserlah.

Kebenarannya - Semua masalah berpunca dari Najib.

Baca juga TMI - Dr Mahathir anggap Umno kini 'parti Najib' 

                                ********************


Share this article :

+ comments + 14 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Malaysian Cybertrooper
November 29, 2015 at 9:09 PM

UMNO dah jadi Untuk Member Najib Only

....................
Reply To This Comment ...................
November 29, 2015 at 10:22 PM

Muhyiddin kena sedar dia perlu jadi Hang Jebat...kalau main nak simpati...nak dijulang, nak dikagumi macam anak raja turun bersiram... tidak akan ada apa apa perubahan pada umno..

Akhirnya kerja kerja menyokong nya jadi sia sia dan.membazir.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 29, 2015 at 10:31 PM

Ya betul UMNO sudah jadi parti eksklusif najib seorang UMNO bukan lagi milik 3 juta ahli, 3 juta ahli hanya layak sebagai hamba abdi kepada najib, jika melawan najib akan dikenakan tindakan atau dibuang dari UMNO itulah selayaknya taraf hamba abdi

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 29, 2015 at 11:21 PM

hahaha sy skong n stuju 2.6b % huhuhu

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 29, 2015 at 11:36 PM

Kepada Tan Sri Muhideen Yassin, ingatlah..... THE BEST DEFENCE IS ATTACK.
Semboyan telah berbunyi. Tan Sri, anda bila lagi?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 29, 2015 at 11:55 PM

Bosanlah tsmy merengek
Kalo betol kena buang apa die nk buat?
Terus merengek...
No action
X pernah tsmy buat apa2 tindakan drastik lepas turun jawatan
Skit2 merengek,mengeluh,aduhai knp itu ini,hukum sy ape semua tu..
Kemon..malaysian are sick wth umno now..u are just part of it
Or dare fight!
Like a real man muhyiddin

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 30, 2015 at 12:02 AM

Tak sanggup tanggung dosa bila dah kena buang. Masa belum kena buang dan masih berkuasa mcm mana, sanggup tanggung dosa? Ingat kes NFC?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 30, 2015 at 12:29 AM

Jgn lupa din...target utama adalah JHO LOW...MASTERMIND DLM SMUA URUSAN PELINGKUP HARTA NEGARA...penaung permata iaitu isteri dsn pun sama...ingat najib...ingat jho low...ingat jho low ingat tia n 1mdb...JHO LOW...JHO LOW...JHO LOW...MESTI D8CARI SMPI DPT....LOS ANGELES TMPTNYA...LA NI...LARI KE HONG KONG SAT KOT...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 30, 2015 at 12:44 AM

I concurr with Kluangman, TSMY will have to make that move or it will all come to nothing.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 30, 2015 at 2:44 AM

kuat sikit tan sri..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 30, 2015 at 6:39 AM

najib dah janji nak jawab pasal 2.6b dgn 1mdb kat parlimen 3 dec ni. lama betul penasihat2 dia nak buat alasan. sama ada nak najib akan tiba2 hilang waktu pau nanti atau jemputan utk tun m tetiba ditarik balik mungkin bergantung kepada apa cerita yg bakal dibentangkan kat parlimen nanti dan macam mana reaksi tun m, umno dan rakyat.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 30, 2015 at 7:02 AM

My personal view

1. TSMY appeared to prefer the grassroot to uplift him to the hot chair rather than working on his strength and wisdom

2. TSMY needs to learn from TDM on how to become a strong leader with capability to lead in any given time and situation.

3. TSMY must come forward and LEAD, not to be told to go for the driver's seat. Failure to do so, we could conclude he is just an ordinary passenger.

4. TSMY could not depend too much on TDM's support to put him up there but must take his own initiative to create his own PATH AND CLAIM LEADERSHIP VICTORY

Walahuaklam

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 30, 2015 at 9:16 AM

Nothing to hide...
Cancel last minit,najib tak muncul...
Debat 1mdb...
Cancel last minit jgk, ..
PAU?
Kita tgk mcmn...
Mungkin hold (dgn najib apa2 pon jadi).
Mungkin salleh keruak akan buat alasan luar kotak pemikiran lagi spt sebab cancelnya debat 1mdb... atau last minit tun M punya invitation tak sampai kepada tuanpunya diri..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 30, 2015 at 12:06 PM

Ya betul tu segar lagi kes nfc seperti laporan ketua audit negara pada 24/10/2011 untuk audit bagi tahun 2010 semua orang boleh rujuk.

Dan menteri kewangan pada 1 november 2011 menjawab secara bertulis dlm parlimen kerana meluluskan pinjaman mudah 250 juta dan memberi geran 6 juta kepada nfc beserta ribuan ekar tanah di gemas juga boleh rujuk dalam handsard parlimen.

Siapakah menteri kewangan yang memberikan kelulusan tersebut tak lain tak bukan adalah mohd najib razak, tak pelik kes nfc disapu bawah karpet sebab najib perlu sokongan peribadi ketua wanita, terima kasih bro kerana mengingatkan semula.

Post a Comment