........... Terima Kasih Malaysia ! dari Jho Low ( erk! ) | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Terima Kasih Malaysia ! dari Jho Low ( erk! )

Sunday, October 18, 201517comments


TERIMA KASIH MALAYSIA ! !


Lihat lah diriku kini ...... Aku di puncak dunia ! Hahahahhaha ..... Apa saja yang aku inginkan, aku MAMPU dapatkan. Semua yang anda hanya mampu tonton di kaca TV, aku dah rasa. Malah filem yang anda tonton itu juga aku boleh hasilkan. WOW !


Ya... WOW !  Ulang sekali lagi - WOW !




Itulah hidupku kini - WOW!

Semuanya di hujung poket aku. 

Tapi aku tidak lupa diri .... kerana aku sedar, aku tidak akan mampu nikmati semua ini kalau bukan kerana budi baik rakyat Malaysia ....

Korang telah beri aku peluang dan aku sambar peluang itu ...... Dengan kerjasama rakan2 seperjuangan, aku telah berjaya !



Namun disebalik kejayaan aku itu, kedengaran suara2 sumbang yang dengki ..... dan mereka ini cuba merampas apa yang sedang aku nikmati ini.

Sekali lagi rakyat Malaysia tampil mempertahankan aku ......

Oooh , aku terharu dengan sokongan anda semua ! TERIMA KASIH aku ucapkan  .... dari hujung kaki sampai hujung rambut. 

Aku akan kenangkan korang sambil menikmati hasil kejayaan aku ini. Korang sentiasa dihatiku. Kita nikmati bersama2 ok.... Dan korang juga jangan lupa sentiasa kenang daku dalam doa mu .... Teruskan pertahankan aku .... dan aku akan terus kenang korang.

Nah, gambar kenangan indah aku bersama idola ku yang juga merupakan hero korang ..... 




Sekali lagi ... TERIMA KASIH  MALAYSIA ! ! !

Share this article :

+ comments + 17 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 18, 2015 at 10:30 PM

yang dalam tia tu jow lain. serupa nama tapi tak serupa orang. yang dalam gambar tu mata dia sepet sikit, jlow dalam tia, 1mdb dan petrosaudi, mata dia lebih sepet. perut sama buncit, poket seluar serupa, akaun bank juga mempunyai nombor yang sama. mata jer yang lain sikit. terima kasih kepada ketua bahagian umno seluruh malaysia kerana memberi sokongan kuat dan percaya saya tidak terlibat dalam skandal ini. terima kasih kepada semua ajk bahagian, ketua cawangan umno serta tak lupa juga ahli-ahli umno yang terus berusaha untuk mengekalkan mr presiden, bapa tiri kawan baik saya, memang saya tak terlibat, hanya menteri kewangan yang lulus proses kewangan tersebut. terima kasih juga kepada semua presiden parti komponen barisan nasional, naib presiden, ketua pemuda wanita serta semua ahli. kejayaan anda kekalkan presiden ahjibgor, akan memudahkan saya untuk terus menjayakan agenda saya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 18, 2015 at 10:42 PM

Sedih tgk ade melayu yg sanggup menghina diri mereka sendiri dengan memilih untuk menjadi anjing. Yang mana satu benar atau salah bukan lagi prinsip, yg penting dpt sedikit sisa makanan yg x seberapa dr tuannya yg ada segala-galanya. Anjing-anjing upahan tak peduli bila tuannya membuat rompakan besar kerana anjing ini hanya mahu sisa yg dimakannya. Anjing-anjing ini tidak sedar anak cucu cicitnya akan menanggung kesengsaraan ini akibat membiarkan tuannya melakukan kerosakkan pada negara pada masa ini.

Sorry pakdin kalau aku guna perkataan 'anjing'.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 18, 2015 at 10:44 PM

Untung la dapat derma.
Boleh bersuka ria selalu.

....................
Reply To This Comment ...................
October 18, 2015 at 11:05 PM

Dalam gambar itu ada Najib, Rosmah dan Jho Low.
Hairan sungguh, dah banyak kali Najib menafikan yg dia mengenali Jho Low. Para Pemimpin UMNO pulak percaya penuh yg Najib tak kenalpun Jho Low. Subhanallah. Apa nak jadi dengan orang-orang yg berkuasa di negara kita ini.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 18, 2015 at 11:07 PM

@AnonymousHutang budi kepada najib Razak, hero Melayu zaman moden.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 18, 2015 at 11:11 PM

Sama2 tuan jho low....memandangankan pac sudah dibubarkan Dan sprm hilang punca skrg ni anda berhiburlah dulu....nanti akta rasuah@derma sudah dihapuskan Dan penjara ditutup dan dijadikan kilang perabot Baru kami jemput anda ke Malaysia....Dan belum terlambat lagi nak ucapkan sekali lagi terima kasih kerana anda and the gang kami dgn murah hati membayar gst Dan serba serbi keperluan hidup harga runtuh....terima kasih....muah hhhhhhhh sikit!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 18, 2015 at 11:18 PM

Mana macai pre paid ni.... komen la sikit..
Katakan ini pembohongan, Mahathir pun buat cam ni gak.. atau ni semua photoshop ... sekurang2nya sejuk hati walaupun dedak dah berkurang....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 18, 2015 at 11:18 PM

Bro, sampai hati kau menghina anjing, ia lagi mulia daripada balau2 yg kau maksudkan itu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2015 at 2:11 AM

...juga berbanyak terima kasih kepada Man Dah La dan Sal Geduak kerana mati2 pertahankan saya....sesungguhnya saya tidak akan berani untuk bermati2an untuk kalian....
juga untuk Jaringan Melayu Masyuk yang bangang dan bangsat (bukan ayat aku ni...)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2015 at 2:59 AM

Video itu besi...Sekian komen saya..

Macai Najib

....................
Reply To This Comment ...................
October 19, 2015 at 4:55 AM

Apa punya bala la yg mmbadai malaysia kita ni. Tipudaya, fitnah makin menjadi jadi, LEMBU DAN BANGLA HMMm tksah katala. Bsepah sepah. Sudah terang lg bsuluh dari mulut empunya bdn' SY XKNAL JOE LOW'.. 'SY TAK GUNA DUIT RAKYAT UTK KPNTINGN PRIBADI'... 'MANADA 2.6 BILION MASUK DLM AKAUN SY'... Laslast kantol pic dgn jowlok... Lastlast ngaku plak 2.6 bilion mmg ada msuk..haiii pa punya manusia laaa, tp paling xpaham ada plak jenis mnusia yg trus myokong mmbuta tuli... Tp arap sgt la statment dia yg len tu mmg jujur ksemuanya.. 'SY XKNAL ALTANTUYA'... 'SY AKAN TURUNKAN TOL'... SY CUMA TSEREMPAK JE NGN PM ISRAEL TU '...2.6 BILION TU ORG TIMUR TENGAH LA YG DRMA

Jgn Lastlast sauh dilabuh layar dikibar sudahlaa

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2015 at 6:03 AM

Eh...jo lo...
Ko derma la sikit kat ketua2 bahagian umno yg setia mempertahankan ko tuh...

Alaaaa...tak banyak pun...bagi je rm1 sorang. Sebab depa semua bangang nak mampos...itu je harga diri dan maruah depa. Jangan lupa ye jo lo...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2015 at 8:26 AM

Amboii.. joli sakan depa makan duit haram.. Malaysia jugak dpt unit just unit+gst..huhu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2015 at 8:28 AM

Satu hr nnti, kbenaran akn terserlah... !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2015 at 10:59 AM

Bro Din,

Dulu semasa kes OneMDB baru bermula menjadi panas,ada saya teringat (kalau tidak silaplah), ada pemimpin2 UMNO (Pemuda ?) yg menuntut supaya Jho Low ini dicari dan ditangkap utk soal siasat. Sekarang.... mcm senyap jer. Mungkin dah sedar Jho Low ni tak bertindak utk diri sendiri shj, tetapi mungkin adalah pemberi idea, dan menjadi key player/ agen untuk menjayakan operasi geng ini. Mungkin semua dlm geng akan dapat habuan lah; sapa Mastermind(s) ? I don't think semua terlibat are that stupid to just go along tanpa berfikir.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2015 at 5:57 PM

Betul kebenaran akan terserlah...tapi apa yg dia telah musnahkan...anak cucu kita kena bina semula...menganbil masa yg lama...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 20, 2015 at 5:21 PM

Tapi dia tak tahu (pasal dia kapior) peraturan dan balasan Allah tetap berjalan.Hari ini dia enjoy sakan,Satu hari nanti dia akan merana.Insya Allah.

Post a Comment