........... Mahdzir Khalid - Najib Satu-satunya Tokoh Menyatupadukan Melayu ! Piiiraaaah ..... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Mahdzir Khalid - Najib Satu-satunya Tokoh Menyatupadukan Melayu ! Piiiraaaah .....

Monday, September 7, 201546comments



Najib selaku Perdana Menteri adalah satu-satunya tokoh yang mampu menghalang agenda pihak tertentu untuk memecah-belahkan perpaduan Melayu.


Menteri Pendidikan yang baru, Mahdzir Khalid yang sebut tu ..... Serius ke ni ? Orang ni ....


.... yang dikatakan sebagai benteng mempertahankan perpaduan Melayu ?

Pendek kata, Najib ni pejuang bangsa yang punya jati diri Melayu yang tinggi, pahlawan yang dipertanggungjawabkan untuk menahan serangan musuh bangsa, pemimpin yang gagah berani berada di DEPAN... maaf, tak boleh nak teruskan ayat sebab keyboard fobia !

Biar betul ......

Takper .... kita baca sikit lagi -

Menteri Pendidikan itu berkata isu berkaitan 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dan wang RM2.6 bilion hanya dijadikan alasan kerana agenda sebenar adalah untuk menjatuhkan Perdana Menteri agar UMNO runtuh.

Woooooo ...... 1MDB dan RM2.6 bil itu hanya alasan ? 

Jatuhnya Najib bermakna jatuhlah Umno ?

Bernama
Sebenarnya kali ni saya dah malas nak ulang hujah2 isu Najib ni. Kita semua dah puas baca. Berdebat pun tak guna sebab pro Najib pun akan ulang hujah2 alih isu mereka. 

Jika benar isu 1MDB dan RM2.6 bil itu 'bukan isu', apakata Najib dan 1MDB adakan sekali lagi program Nothing2Hide ..... kali ini bertemu wakil2 dari rakyat dan media untuk sesi penjelasan dua hala.

Itu saja jalan yang ada untuk Najib dan Umno kembalikan kepercayaan rakyat, yakni BERSEMUKA DENGAN RAKYAT.

Serius ni, rakyat sekarang mentertawakan Najib sebagai pemimpin yang PENAKUT untuk berdepan dengan masalah dan ramai yang beranggapan, ia adalah kerana Najib terlalu banyak perkara yang hendak disorok dari pengetahuan umum. Kebenaran amat pahit buat Najib..... itulah pandangan rakyat ketika ini.

Selagi isu2 kebolehpercayaan/trust ini tidak diselesaikan, Umno tak payah mimpi lah nak dapat kembali sokongan rakyat sepertimana PRU13 lalu kerana rakyat juga melihat kepimpinan Umno turut bersekongkol dengan Najib.

Bila Najib berani nak bertemu rakyat dan menjawab persoalan2 peribadinya itu ?

SAMPAI  BILA  NAK  LARI  DARI  MASALAH ? ?

Satu-satunya tokoh menyatupadukan bangsa Melayu ? Piiiraaaah !!
 

Untuk itu, Najib terlebih dahulu kena dapatkan RESPEK dari rakyat. Kalau asyik lari jer ..... macamana rakyat nak respek ?

Share this article :

+ comments + 46 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 2:07 AM

Woit dato Mahdzir...hang mabuk ketum ka?? Mabuk kalah dgn Pas dulu x abis2 lagi ka?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 2:51 AM

Nampaknya mahdzir khalid berjaya mendekatkan dan menghampirkan diri sgn mad maslan dalam perlumbaan penjilat tegarthon..walaubagaimanapun rahman dahlan masih lagi mendahului perlumbaan dan diikuti dgn rapat salleh said keruak..sekian laporan buat masa ini..

....................
Reply To This Comment ...................
September 7, 2015 at 3:03 AM

Respek?

Nak resPEK najip pebendenya

Najip & kawan2nya merePEK adala

Penyudahnya kena kutuk bertePEK-tePEK

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 3:08 AM

Nak muntah baca bila menteri2 bodek buka mulut.
Turunlah najib....sedarlah. Jangan jadi macam presiden syria yg tak mahu turun tu. Rakyat memberontak dan negara hancur.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 3:34 AM

"Rakyat bersatu dibawah Najib" ???

Keh keh keh keh keh keh keh keh keh

Taktau nak "gelak sedih" ke atau nak "gelak geram"

Yang pastinya memang nak tergelaklah bila dengar ungkapan tuu

Habis lingkup negara kita semua adalah!

"Jahanam 1 Malaysia"

"Rakyat di-bangang-kan....Pencapaian di-bangsat-kan"

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 3:34 AM

Mahzirir Khalid bercakap macam orang banggang, Macam orang melayu ini semuanya bodoh belaka. Kalau najib letak jawatan pun yang akan naik pun jadi PM pun orang melayu juga apa yang nak di kesahkan..Setiap pemimpin melayu yang jadi pm pasti akan menyatupadukan orang melayu. Yang nyatanya UMNO dan melayu tanpa najib sudah pasti akan lebih bersatu lagi.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 4:13 AM

Kalau macam ni otak Mahadzir Khalid, letak dia sebelah lembu dalam IQ test, lembu akan menang.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 4:18 AM

Betul tu! Se lain dari orang Melayu tapi juga bangsa2 lain hampir 30 juta rakyat Malaysia telah bersatu kecuali 3juta ahli umno sahaja. Konsep Ah Jib Gor yang dia laksana TELAH berjaya menyatu kan rakyat di bahawa 1MDB-Najib ia itu 1Malaysia Dah Benci-Najib.

Bagi bangsa Cina kerana kebencian kepada Ah Jib Gor, dia telah berjaya menyatukan 100% orang Cina untuk tolak UMNO selepas PRU13.

alfie

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 4:57 AM

Klu najip satu2nya yg satupadukan rakyat...yang lain tu termasuk mahzir segeralah resign..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 5:18 AM

Cuba tanya dia...berapa juta ajip dah bagi kat dia..hehe

....................
Reply To This Comment ...................
September 7, 2015 at 5:41 AM

Salam, kalau nak up pun pada2 lah,. hang tue part of the pengkhainat zaman Tun, tak malu ka?...whilst sampai kering....pooorah....betui la...terlibih minum ayag ketum....Mcm lah ahli bodoh sngt, .

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 6:44 AM

Talkin untuk UMNO...

Sayang...parti yg banyak berjasa pada Melayu satu ketika dahulu semakin nazak. Ingatkan najib yg nazak..rupanya UMNO.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 6:47 AM

Bro Din!.baguslah seorang menteri pelajaran menunjuk satu contoh yang tak ada pesaing lain boleh memerintah Malaysia.Mungkin seorang lagi dari Kedah akan melonjakan kedudukan Najib yang bercita-cita besar bagi menganti DMM.Tunggu dan lihat.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 7:31 AM

wassalam. baru dapet jawatan dah pandai dok kipas. hang jual satay ka datuk? dulu bagi MB diKodah hang pi bagi Pas la ni hang dok cakap tak kono tompet lah. Eden nak tengok la apo yg hang bolih buet diKementerian Peljaran nanti. Jangan talk only no action -Nato.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 7:34 AM

Tuan DIn,

Apa kata kita "sampahkan" bukan "Bang**tkan" kaki ampu Najib. Segala yang keluar drp mulut mereka saperti benda yang kita buang kat tong tong kosong diluar rumah.

Kita cuba sudut lain pula. Kita tumpukan pada RM. Deepak berkata dia lebih tahu tentang cara RM beroperasi. Dalam video Deepak, dia kata Najib dan juag anak anaknya diberi "vitamin" supaya rapat sebagai keluarga.

Kemudian rakan rakan kerja (ahli UMNO) pun sama diberi "vitamin".

Akibatnya semua yang bervitamin ini cakap macam robot (isi sama aje). Semua kena program.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 7:37 AM

Tokoh UMNO pada zaman Tun Dr M semua hebat belaka. Berani berdebat, rajin, cekap, bijaksana dan dihormati oleh orang asing seluruh dunia.

Tun Daim Zainuddin dan Tan Sri Rafidah Aziz contoh terbaik.

Team Mahathir adalah Team Super.

Team Najib adalah Team Pooper Blooper.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 7:46 AM

nie mahdzir sekor nie kaki bodek......nak cakap guna otak laaa jangan dok merapu ...ingat rakyat bodoh mcm hang ke....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 7:50 AM

assalamualaikum dn slmt pg che din.....mk ni bkn ke pengampu...dlu zaman tun dollah die pengampu pling kuat khairy...dia dalang x benarkn tdm brucap di pau...skunk ni pengampu rosmah ngn najib laa plk psl dowg yg berkuasa skunk...dlu konon2 nk jd mb kedah laaa... mk ni da srupa hantu raya...ni kira br dpt tuan baru laa nie

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 8:08 AM

Kenyataan below par! Ni menteri pelajaran? Kenapa bangsat sangat otak dia jika fakta2 duit tu sekadar utk jatuhkan najib? Perkara tu timbul sbb najib...takkan tak sedar? Sbb najib ni pondan...takut nak jawab. Cuba tanya takut sbb apa?
PENAMBAHAN PENJILAT TEGAR.
Sapa nak peruntukan sila jilat najib....ingat jgn tak jilat! Tu syarat baru mof....
Hahahahahaha....kau cakap apa pun... najib PASTI jatuh!!! Dgn kau sekali d bawak nya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 8:10 AM

aku dah tak tahu nak kata apa dah Din...Kalau tahap menteri pendidikan pun dah kata macam ni....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 8:25 AM

sekiranya najib melakukan rasuah sesungguhmya dia dan keluarganya akan dilakhnat Allah dan Allah akan bayar cash. tetapi sekiranya tidak dia akan dilindungi Allah bersama keluarganya dan sahabat2 yang mempertahankannya. tetapi bagaimana pula dengan kita yang telah memfitnah dan menghina dia selama ini. aku amat takut memikirkannya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 8:25 AM

Ah Jib Gor merupakan satu-satunya tokoh yang menyatupadukan kaum kiasu. Banyak dah Ah Jib Gor lakukan untuk membodek bangsa ni, seperti peruntukan jutaan ringgit untuk SJKC dan lain-lain peruntukan. Tak kira sama ada cina DAP, cina MCA atau cina Gerakan, semuanya bersatupadu dalam memeriahkan setiap program yang dianjurkan oleh Ah Jib Gor. Beribu-ribu datang sambil memegang sepanduk "I Love PM". Hasil daripada sokongan yang diberikan, ianya diterjemahkan melalui peti undi PRU13 sehinggakan Ah Jib Gor menggelar mereka sebagai "Tsunami Cina".

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 8:48 AM

Almaklum lah ,dah dpt jawatan menteri! Menteri kanan pulak tu! Mesti nak kena jilat! Jilat pulak mesti kena baik punya jilat Jilatan gred A punya

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 9:40 AM

Datuk..menyatupadu apa benda ni??org lain pun mau bersatupadu tak dak rakyat yg tak mau hidup bersatu,,jgn lah bodoh sgt kata hanya najib saja tokoh..dgn kredibiliti & integriti najib skrg blh ka org mcm ni nak diberi title tokoh menyatupadu org melayu..datuk jgn dok mengampu tak ketahuan..nampak bodoh sgt statement mcm ni datuk...rakyat skrg fokus pd isu.jgn la datuk lari dr isu...malunya kami org melayu dpt menteri & PM mcm ni

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 9:49 AM

Pahlawan laut bugis penyatu melayu????
Kata2 ni diucap dr mulut yg hari2 mkn bnda haram.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 9:54 AM

Bodek jangan tak bodek.... Banyak lg tu 2.6... Menyepadukan melayu? Memalukan n membangsatkan melayu Yg sebetulnya....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 9:59 AM

welcome to the club....
kelab penjilat epal.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 10:03 AM

Kalau betul berita ni....... perghhhh...besar btl kipas. Dari jauh dh nmpk. Perlumbaan Kipas Besar.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 10:14 AM

Kadang-kadang macam tak percaya bila dengar statement dari pemimpin Melayu negara sekarang ni. Mereka ni betul bodoh ke buat-buat bodoh? Patutlah negara sekarang ni ekonomi kucar kacir. Orang yg dilantik Najib untuk uruskan negara bodoh-bodoh semuanya. Bilalah penyamun negara ni nak belah? Lagi lama dia ada kat atas tu lagi teruk negara dibuatnya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 10:50 AM

Nama pun menteri baru geng.. Tp sy lbh tertarik dgn article kt TIM ku nan cabar aminah saman sbp pecat.. Mana pengomen yg sllu ckp utk report polis kalu ada bran? Ni dh report polis awat kena pecat?cuba jwb skt.. Xkisah ar kena pecat janji siasatan dijalankan

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 11:43 AM

Menteri Pendidikan terima skrip arahan PM tak bermoral & pembohong!
Sama sahaja Najib Anwar...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 12:25 PM

terima kasih wahai PMku
kerana gigih dengan usahamu
rakyat kini bersatu-padu
membulat tekad menggulingkanmu...

-anti-bangsat-

....................
Reply To This Comment ...................
Melayu Kampung
September 7, 2015 at 12:25 PM

Dah puas minum kencing cina, baru sekarang cerita penyatuan Melayu? Ikut statement, secara rasmi Najib dah buang title keramat kurnian bangsa cina - 'Ah Jib Gor'. Tak buat kenduri kendara ke sempena acara hebat ni? Duit kan masih banyak kosong, kosong, kosong, kosong kat belakangnya tu. Tak cukup kosongnya, Harimau Malaya (kucing mandul???) boleh top-up kan kosong tu.

Menteri kurang IQ jaga anak-anak kita bersekolah. Hancur!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 12:27 PM

Anda tak layak jd menteri pelajaran la.Kedah kalah pun dulu dan anda harus bertanggung jawab.Setakat jd menteri wanita blh la dato.Kami syg Umno tp kami x syg Najib.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 12:41 PM

Berkokok mcm ayam jantan tapi pungkok bergelumang dgn taik.
Kedah tergadai pada pas masa kamu jd mb. Apa yg kamu buat ? Menjilat silap tempat ?
Siapa yg rampas kedah dari pas ? Jgn buat2 lupa ar beruk mak yeh.
Sampaikan tun m turun masa penamaan calun tengok mukris dari jauh. Baru dapat amek balik kedah.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 12:54 PM

Burung Untai ni lupa Kedah jatuh kerapa siapa, org x suka dia....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 2:16 PM

Lid, boleh bagi tahu berapa kau dapat dari RM2.6 billion tu......??? ...tak dapat lagi ....!!! jadi kau harap kau akan dapat berapa juta pula.??? syaril 1 juta, mat maslan 2 juta.......kau harap dapat 5 juta kot..??????

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 2:50 PM

betul apa mahadzir khalid cakap.
najib2.6 berjaya menyatukan melayu untuk menolak UMNO

- jiwa kacau -

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 4:07 PM

@AnonymousDalam acara menjilat secara berganti-ganti pulak, 4 peserta saling dahulu mendahului... yang mana acara itu sedang didahului oleh Zahid Hamidi, diikuti rapat oleh Nazri Aziz dan KJ, dan diikuti dibelakang oleh Azalina (masuk acara lelaki kerana syarizat di disqualify sebab bukan Ahli Parlimen)...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 5:08 PM

Semua bukti kesalahan telah jelas mengarah kepada bugis pelaq ni. Dia sendiri mengaku menerima duit tu masuk dlm acct dia. Tak kisah lah kenyataan SPRM menyatakan yg duit itu derma dr timur tengah. Derma dlm akta SPRM adalah salahsatu dr gejala rasuah. Kita org biasa ini just ikut undang-undang yg diwartakan saja. Kat mana fitnahnya.

....................
Reply To This Comment ...................
September 7, 2015 at 8:34 PM

Dan ini orangnya yang menjadi menteri menjaga hal ehwal soal pendidikan untuk anak-anak aku??? Sedeeyy... mana teloq?

P/s: aku menunggu minion-minion yang nak bangkang komen aku ni supaya dapat aku maki terus kaw-kaw, dengan keizinan dinturtle. Sebagai bapak, hati panas bila dengaq statement bangkai menteri macam ni.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 8:45 PM

Isu 1MDB, RM2.6 Bilion, RM42 juta... dan segala2 Mak nenek, tak akan selesai SAMPAI BILA-BILA.

Akan berlangsung dan berbekas... di hati rakyat sampailah PRU-14.

dan akan membebankan rakyat dan negara, kerana ianya amat2 bersangkutan dgn keyakinan Pelabur Luar Negara ke atas negara kita.

Nilai Duit RM makin jatuh. Berlaku pengangguran. Pembuangan pekerja. Kesusahan ekonomi rakyat.

Semoga kita semua dpt menyeru kaum pemuda dan pemudi utk faham dan melakar sejarah baru negara menumbangkan seluruh Menteri2 bersama PM dan ISTERINYA YANG PALING BERKUASA DI MALAYSIA NI..

....................
Reply To This Comment ...................
September 7, 2015 at 9:02 PM

Dah dah la tu. Kalau nak mengipas pun berpada pada le.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 9:09 PM

825...Fitnah ke x fitnah yg kompom dia da MENIPU!!! nak jadi bodoh bawa alasan agama hang pi masuk longkang cakap ngan tikus!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2015 at 10:50 PM

Lol. Kesian anak2 dia org ni. Mesti malu sb ayah-ayah mereka jadi bahan jenaka. Kadang2 tu rasa mati akal dibuatnya. Dia ni betul ke tak ni.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 8, 2015 at 2:16 PM

Najib kata undur aku kena tak undurpun aku kena.habis apa aku nak buat.bro din tolong bagi idea kat najib boleh ke lagi undur dgn selamat awal awal tun bg nasihat tak nak dengar.sudahla kutuk dia n menteri menteri kipas nya .bg mereka jln keluar yg baik.

Post a Comment