........... ISMA Bersama Tun Mahathir ( Video ) | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

ISMA Bersama Tun Mahathir ( Video )

Monday, September 14, 20154comments


Majlis Inspirasi Perjuangan Pejuang 2015 anjuran ISMA berlangsung dengan lancar malam tadi. Tidak ada kejutan dari ucapan Presiden Isma, Ustaz Abdullah Zaik dan Tun Mahathir.  ( tanpa politik ) Pendek je ucapan mereka yang lebih berupa pesanan nasihat kepada hadirin dan umat Islam secara am nya agar tidak melupakan jasa dan pengorbanan pejuang2 Melayu lama kita.



KLiK untuk Ke Youtube.

Tun Mahathir juga berpesan agar kita tidak lupa sejarah dan jangan berpecah dengan menjadikan agama Islam dan bangsa Melayu sebagai akhiran perjuangan sebenar.




KLiK untuk ke Youtube.


TerimaKasih kepada ISMA di atas jemputan.

PS - Video Ustaz Abdullah tertinggal rakaman 30 saat di bahagian awal.

Baca juga - ismaweb

Share this article :

+ comments + 4 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2015 at 11:04 PM

Boleh tak saya samakan puak yg buat perhimpunan merah ni dgn ISIS di Timur Tengah. Mrk mainkan peranan yg amat sama, kempen berdegar-degar tp tujuannya lain.
ISIS ditubuhkan mmg nak huru-harakan timur tengah dan Israel boleh rasa tenteram sebab lawannya perang sama sendiri.
Yang paling untung kalau perhimpunan merah dijalankan ialah DAP. Tak payah keluar belanja pun nak burukkan UMNO, Jamal Pak Tongkol dah tolong buat.
Tapi nak buat macamana, Najib sendiri mmg suka ISIS atau juga Najib memainkan peranan sebagai ISIS dlm Umno.
Jika inilah org yg UMNO ada baiklah kita sokong ISMA sebagai ganti UMNO.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2015 at 11:15 PM

Apa nak jadi orang melayu ni.. asyik jadi keldai tunggangan orang politik. Yang duduk berjemur telan jerubu tu korang ingat Ahjibgor kenal ke korang? Jamal ikan ikan bakar masin tu peduli ke nasib korang? Diaorang jual slogan "maruah melayu" tapi sebenarnya nak tunjukkan konon-kononnya Ahjibgor masih mendapat sokongan ramai walaupun dia telibat dalam urusan yang diragui berunsur rasuah berskala besar. Korang kena kencing lagi beb..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2015 at 11:41 PM

Bangla 1.5juta masuk
Pelancong tanah besar china masuk...
Habis utk apa perhimpunan selamatkn melayu
Bila pemimpin pon bawa masuk amoi2,uncle,auntie yg mgkn x blk china semula??
siapa yg jahanam kn melayu skrang din?
Siapa yg membangsatkan melayu jd merempat dipenuhi org asing yg x lama lg tuntut segala yg ade...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 15, 2015 at 12:11 PM

Anon 11.15 pm dan Anon 11.41pm,

Anda berdua ni marah kat sapa?
Awat luahkan kemarahan kat sini?
Anda sedar tak apa yg anda tulis?
Anda faham ke ISMA tu pertubuhan tentang apa?

Saya tegur ni sebab saya ahli ISMA,

Artikel dan video kat atas ialah pasal perjuangan ISMA, takde kaitan dengan baju merah atau si Jamal Sg Besar tu.

ISMA tidak akan terlibat dengan perarakan esok.

ISMA perjuangkan Islam dan Melayu, ...... bukan HANYA Melayu.

Post a Comment