........... ISMA Bersama Tun Mahathir ..... Cantiiiik ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

ISMA Bersama Tun Mahathir ..... Cantiiiik !

Monday, September 14, 201518comments


InsyaAllah ... Malam ini sekali lagi dinturtle akan bawakan anda untuk bersama Tun Mahathir ! hehehe ....

Bukan nak tolong jual kerusi ya, dimaklumkan kerusi semua sudah penuh. Saja nak hebahkan program di atas. 

ISMA dan Tun Mahathir ...... dan M Nasir .....hmmmm ..... cantik !

Membuktikan Tun Mahathir tidak keseorangan. Pelbagai NGO dan peringkat lapisan rakyat telah menunjukkan sokongan mereka bersama perjuangan Tun Mahathir.

Seperti yang selalu Tun katakan, beliau hanyalah mewakili suara rakyat. Menariknya kali ini rakyat pula yang sanggup keluar duit menderma kepada tabung amal ISMA untuk bersama Tun Mahathir. 

Seperti biasa saya akan usahakan rakaman untuk dikongsikan bersama anda. Tunggu ........

Share this article :

+ comments + 18 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2015 at 1:04 PM

Tq bro din.
We are waitting.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2015 at 1:05 PM

Kalau boleh bang kualiti suara pada rakaman ditingkatkan. Bagaimana pun bebanyak terima kasih atas pengorbanan admin mendekatkan rakyat dengan Tun.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2015 at 1:25 PM

Tun OK. Tapi, bila dia bergaul dgn cina DAP, alamak hai...

....................
Reply To This Comment ...................
September 14, 2015 at 1:25 PM

Maju dan terus maju, UMNO tidak akan lumpuh, yang membuatnya lumpuh ialah pencacai nya dan tunjang pemmerintah, Tsmy, telah dikorner, tak boleh diharapkan lagi, cuma ayahanda Tun saja harapan sekarang, saya bersama kalian.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2015 at 2:16 PM

Yg nk sangat sokongan cina dan dap sampai sanggup mansuhka ISA dan tukar nama jib gor jib gor tu tun ke ?
Tak pernah guna otak ke anon 1:25 pm ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2015 at 2:19 PM

Bila kita melihat kehidupan dari sudut yg sempit maka sempit lah pemikiran kita...jgn persoalkan benda2 remeh. Paling penting perjuangan kita tetap utk suruh najib turun. Beliau tidak layak menjadi ketua negara dgn sifat pondan nya. Itu yg lebih utama.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2015 at 3:08 PM

Saya ahli ISMA tapi tak dapat ikut sama program tu kerana tinggal jauh.

Terima kasih DT kerana ingin usahakan share ucapan Tun.

ISMA...! Kami bersama anda!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2015 at 3:21 PM

Saya rasa nak derma banyak sikit kali ini jika isma bersetuju atau bersedia nak jadi parti politik menggantikan umno yang bakal lebur dlm PRU14 ni.... saya juga akan berkempen semua kawan2 untuk pakat2 bantu isma.... macam umno mula2 berjuang dulu...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2015 at 3:36 PM

Mintak maaf admin, terkeluar tajuk sikit. Jika ada kelapangan tolong komen atau pun terjemahkan artikel terbaru Tun. Untuk makluman saya sekarang berada ditengah2 kumpulan penjilat dan pencacai Najib yang tidak faham English tapi terdiri dari KCs dan KPs. Dengan mereka amat payah gunakan air luir melainkan dapat diprintkan bukti untuk sekurang kurangnya mereka baca atau pun ahli2 biasa baca. Izinkankan saya buat print artikel admin untuk dijadikan senjata membuka minda mereka. Saya percaya sebatang pokok yang besar akan menyebah kebumi kiranya akarnya rosak. Terina kasih admin.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2015 at 3:38 PM

Terbaik...rakyat bersama Tun M, rakyat bersama ISMA tukar Najib demi kesinambungan kuasa melayu yg lebih baik.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2015 at 4:31 PM

Nk mtk tlg bro din tanya pendapat tun mengenai valuecap yg najib ckp pg td. Thx.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2015 at 4:59 PM

Terima kasih Tuan DinTurtle!! Semoga amalan membawa berkat.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2015 at 5:43 PM

Kitaorg sokong sgt isma ganti UMNO yg dah sesat sial drpd landasan melayu islam. Hidup Tun M.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2015 at 5:44 PM

Cina dap tetap rakyat jugak. Kebetulan.je suara rakyat yg sama nak ajip turun..

Lagi pun pernah atau tidak tun m tukar nama ah thir gor? Pernah ke? Tak pernah kan? 22tahun jadi pm..tak pernah pun tukar2 nama camtu. Ni si ajip ni...baru 4tahun dah jadi ajipgor..apecer beb?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2015 at 6:53 PM

Aku setuju bro.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 14, 2015 at 9:39 PM

assalamualaikum che din dn kpd semua pengomen2 setia yg mahu najib dn rosmah turun tahta.... terima kasih tidak terhingga pd che din ats usaha yg murni bg kmi yg dahagakn mklumat... thnx alot

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 15, 2015 at 3:27 AM

Hah tengok apa ajipgor buat...tak perlu visa kpd pelancong china. Bukan ke sebelum ni heboh pelancong china tidak keluar slps dtg malaysia?

....................
Reply To This Comment ...................
NajibNazak
September 15, 2015 at 8:24 AM

You help me, i help ypu....

AhJibGor @ Jibbor Najib Nazak

Post a Comment