........... Tun Mahathir Tidak Keseorangan ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Tun Mahathir Tidak Keseorangan !

Thursday, April 16, 201523comments



Jalan menuju kebenaran walaupun penuh liku, ranjau dan duri tetapi tidak pernah sunyi. Jalan yang di terangi keikhlasan dan ketabahan hati para pejuang suci. Sejauh atau sesukar mana pun perjalanan di tempuhi, kemenangan pasti menanti. Janji Allah tidak pernah di mungkiri.

I'm Mahathir. You're Mahathir. We're all Mahathir.


( dari status FB  )





Share this article :

+ comments + 23 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 16, 2015 at 10:37 PM

jangan jadi batu api, bila api membakar bukan mahatdir dengan najib saja terbakar tetapi seluruh bangsa melayu, kalau najib dengan mahatdir saja terbakar aku ada kisah..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 16, 2015 at 10:42 PM

Tun Dr Mahathir.....I'm with you!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 16, 2015 at 10:50 PM

Halangan Tun sebenarnya 4 - Rosmah, APCO, Omar Ong dan KJ . Teruk Tun kali ni. Harap Tun menang.

....................
Reply To This Comment ...................
April 16, 2015 at 11:13 PM

@Anonymoushuh ? Batu api ? Saya tidak lihat pertembungan ini sebagai isu peribadi tun. Tun mewakili suara saya..... dan ramai lagi .... termasuk Siti Nurhaliza !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 16, 2015 at 11:35 PM

Saya bersama Tun M.

Kepada pencari makan dalam parti, teruskan membodek dan mengampu. Sokongan kamu kepada pemimpin yg tidak mengerti menunjukkan kamu juga bersubahat. Sama seperti sokongan kamu terhadap pelaksanaan ji es ti yg telah menganiaya rakyat.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 16, 2015 at 11:44 PM

Tun, sy bsama anda! :-)

....................
Reply To This Comment ...................
PakKaduk
April 16, 2015 at 11:59 PM

Saya paling tak suka bila orang mula dengan ayat...."bukan tak sayang Tun Dr Mahathir cuma pada masa ni beliau kena banyak rehat....bla..bla..bla..." piiiiraaahhhh!!

Habis tu biarkan negara tunggang-langgang sebab tak ada seorang pemimpin pun dalam negara ini yang punya keBERANIan untuk menegur atau bertanya jika ada sesuatu perkara yang salah yang dibuat oleh PM kita ?

Hero rakyat sekarang ialah Tun Dr Mahathir. Beliau sahajalah yang berani bawa suara rakyat.

Tolonglah jangan tunjuk kononnya anda simpati dengan Tun Dr Mahathir jika anda sebenarnya tidak punya rasa simpati sebenar.

....................
Reply To This Comment ...................
April 17, 2015 at 12:00 AM

SAYA TETAP MENYOKONG TINDAKAN TUN.

Itu pendirian saya kerana sesungguhnya PERJUANGAN INI BELUM SELESAI....
DEMI AGAMA
DEMI BANGSA
DEMI NEGARA
DEMI TANAH TUMPAH DARAH KU.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 17, 2015 at 12:06 AM

Batu apa ada dimana2 saudara,ada orang yang suka dgn situasi sebegini,mungkin dari dalam.dan dari luar ...berhati2

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 17, 2015 at 12:06 AM

Saya juga bersama Tun

....................
Reply To This Comment ...................
April 17, 2015 at 12:09 AM

Bukak fail....abih cerita. Tu la kelebihan fakta !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 17, 2015 at 12:09 AM

Orang melayu rasa sayang dgn tun dan najib sebenarnya,semua mahu perkara ini diselesaikan dgn baik,kadang 2,aku tengok orang yang sekeliling kecoh sangat,sedangkan pemimpin terlibat sentiasa tenang sahaja

....................
Reply To This Comment ...................
April 17, 2015 at 12:39 AM

"JIKA KITA TAHU SPT YG TUN TAHU MUNGKIN KITA LAGI GANAS".....
PAHAM TAK TU ?

Kami bukan kecoh cuma apa rasa anda bila d tanya tak d jawab ?
Seorang pemimpin yg sejati perlu menjawab dgn jelas, tegas dan berani terhadap satu2 isu yg timbul...ni bukan isu biasa. Maruah bangsa beb !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 17, 2015 at 12:51 AM

GERAKAN ETD Najib.aka Najib is not Irreplaceable.
Najib bukan kebal.
Sudah sampai masa untuk teruskan GETDN.(Gerakan Estimated Time of Departure Najib).UNDUR TURUN BELAH.
Cukup lah dengan lakonan lakonan pelakon pelakon tambahan.
KJ cukup lah dengan opportunis kamu.Orang OXON konon.
STOP KJ.
Cukup lah penjilat buah apel.
Destroy apple polishers.
OXON menyesal bagi KJ dapat ijazah OXON.
Najib is not irreplaceable.
He is Clueless.
TDM, You are not alone.
Rakyat tolak BN sebab ;
UMNO sudah jauh memyimpang dari aspirasi rakyat dan Najib mementing mengutamakan kepentingan kaum atasan, warga bangsawan,upper class kasta, juga kaum expatriate dan juga pelancong halal dan haram,juga yang di lindungi atas sebab kepentingan luar dugaan .
Kepimpinan AjibGor Luar jangkaan memingirkan rakyat luar bandar.
Getah RM1.93 tak dapat beli beras 5 %,Minyak subsidi 2.50, Ron 95, 1.95,gula 2.58. Mahu beli kapal terbang private jet.
Liberalisasi.Kelainan. Lembab.Longlai.Lambat.
1M.BR1M KR1M,Kain 1M,Buku 1M.Restoran Menu1M.
Endless possibilities dan 1000 macam slogan.Najib mekanik Tulin.
Endless festivals.
Nak bagi PRC VISA LESS agar Pelancung lain dapat hidangan cina dolls.
Boros pembelajawan, sanggup naik gaji AP atas dasar nak samakan dengan orang lain macam Singapork..
Mengutamakan kepentingan PRC, ASEAN dan Singapork,sekolah sekolah cina yang jelas anti dasar kerajaan,mengutamakan liberal kebaratan lebih orang putih dari orang putih.Najib-sapa kata dia jiwa rakyat ?Kalau hidup mewah ?
Nak beli kapal terbang baru, nak jumpa ketua negara ASEAN.
PRC sudah gasak Malaysia punya pasir untuk nyatakan hegemony di pulau pulau batu karang.PRC sudah tempah MARITIME SILK ROAD.
Depan mata kita, PRC nak menjadi neo imperialisma,.Baik sangat Najib dengan PRC..
Pakatan Rakyat wajib menang pada PRU14 dan Pas akan meminpin kerajaan……
TDM You Are Not Alone.
#2 arjuna waspada
changkat lobak

....................
Reply To This Comment ...................
Melayu kampung
April 17, 2015 at 2:10 AM

Kita tengok dekat Rompin nanti. Betul ke Tun berseorangan atau ramai lagi ahli UMNO dan mereka yang tak berparti merapatkan saf dibelakang Tun.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 17, 2015 at 3:55 AM

Semasa Tun Mahatir jadi PM sehingga bersara dah banyak bukti kejayaan yang telah dibuat. Rakyat hidup tenang selesa tak ada politik yang hiruk piruk seperti zaman najib sekarang ni.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 17, 2015 at 8:04 AM

I'm with Tun.
Tun will never walk alone.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 17, 2015 at 8:47 AM

Tun Kesorangan?
Ya! Memang betul Tun Mahathir kesorangan.
Kerana tidak ada sesiapa yang mampu menyaingi kehebatan Tun.
Tetapi dari segi sokongan... Tun tidak kesorangan.
Tun will never walk alone...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 17, 2015 at 9:36 AM

Saya stuju dgn DT. Skarang ni yang jadi batu api TV3. Tun M tak kesah pun pasal jambatan bengkok (Tun pun dah kata; "Kalau tak da Jambatan Bengkok, saya mati ka?"). Nampaknya media arus perdana yang cuba melagakan mereka. Apa yang Tun M tanya adalah persoalan dari raykat. Pada pandangan saya isu 1MDB memang tidak jelas. Kejap cakap cam ni, pas tu cakap cam tu. Dalam Parlimen cakap lain, dalam TV3 cakap lain. Tak de kesinambungan. EPOOL

....................
Reply To This Comment ...................
April 17, 2015 at 9:37 AM

Saya bersama Tun Mahathir.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 17, 2015 at 9:54 AM

I' m with Tun M,

Perjuangan nya untuk Rakyat Marhaen yg sedang di himpit kesusahan , penindasan, contoh GST dan pembaziran 1MDB.

Apakah contoh penindasan terbaru yg berlaku?

Penindasan GLC eksekutif maybank, kaum cina terhadap kakitangan orang melayu dan bumiputra. Malah terdapat banyak kes GLC esekutif nya orang melayu yg menindas kaum mereka sendiri.

Mereka terlalu selesa dan sehingga tidak bertanggungjawab terhadap orang melayu dan bumiputra.

Yes, I am with Tun Mahathir.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 17, 2015 at 12:10 PM

Saya tidak salah kan Tun Mahathir
Tun Muhathir cuma bertanya
Tidak salah jika bertanya seseorang kepada Pemimpin
Jika Pemimpin itu benar dan jujur,
Tidak perlulah bertolak dalih dan mencari sokongan
Cuma perlu jawab pertanyaan itu dengan jujur dan bertanggungjawab
Tetapi Amat Malang sekali,
Ramai di kalangan peminpin kat Malaysia sekarang
semua nya kaki pengampu, ego dan gila kuasa
Mereka sudah lupa tentang kerisauan dan kepayahan rakyat sekarang
Rakyat menghadapi Masalah Politik, Ekonomi dan Sosial.
Apa yang pasti
Tun Mahathir tidak akan berseorangan
Kerana Rakyat Malaysia masih bersama dengan Tun Mahathir.


wan.

....................
Reply To This Comment ...................
aku melayu
April 18, 2015 at 7:53 AM

kalau sayang negara kenalah jawab pertayaan TUN.....SIMPLE JE....BANGSA MELAYU BUKAN PAK TURUT....kalau tak tahu belajar dgan yang arif.....TUN selama ni memang pun memang tak takut apa pun....amerika,yahudi,anuar semua TUN jentik.....UMNO PRU 13 MENANG PASAL MELAYU BERSATU HATI TOLAK ANWAR YANG DILIHAT CUBA MENGADAI MARUAH MELAYU....dan sekarang ni melayu bersatu untuk membetul satu keadaan yang dirasakan pincangl ......BUKAN CAKAP PM NAJIB TAK BAGUS...ADA BANYAK YANG PM NAJIB BUAT BAGUS CONTOH DIA BANTUAN BANJIR DI KELATAN BANYAK LAGILAH.....GST PUN OK SEBAB MENAMBAHKAN HASIL NEGARA walaupun banyak orang tak setuju atau tak paham.....tapi 1MDB NI BANYAK PERSOALAN.....PATUTNYA pembodek PM tolong jawabkan dengan falta bukan burukkan TUN , tu yang orang marah tu......DULU PM BADAWI JATUH BUKAN PASAL TUN PUN ...TAPI PASAL BANYAK PERSOALAN YANG TAK TERJAWAB SAMA MACAM SEKARANGLA...PM NAJIB KENA JUMPA TUN PERSONALY SELESAIKAN MASAALAH.....selesaikan dgan hati terbuka.DAN mendapat keputusan yang bai....BILA SELESAI CEPAT MELAYU KENA BERSATU KEMBALI...menghadap pru 14 dengan lebih berjaya....MELAYU KENA BERSATU UNTUK KEKANG ANASIR LUAR DALAM...aku sayang ISLAM aku sayang MELAYU ...SEBAB KT MALAYSIA MEAYU TU ISLAM....HIDUP MELAYU...HIDUP TUN ....HIDUP PM NAJIB ....jangan sampai pisang berbuah dua kali .jadi macam singapor......dulu tanah singapor orang melayu punya trgadai kt bangsa lain.....TAK LARAT LAGI JADI PAK TURUT.

Post a Comment