........... Berkorbanlah Najib ..... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Berkorbanlah Najib .....

Sunday, March 8, 201515comments


"Saya tidak dapat bayangkan Malaysia tanpa Umno lebih-lebih lagi orang Melayu dan umat Islam. Jawabnya, akan terbangsatlah orang Melayu di negara sendiri," 

Jadi persoalan yang harus dijawab secara ikhlas oleh Najib adalah - Apakah Malaysia akan masih diterajui Umno selepas PRU14 selagi Najib menjadi PM ?

Letakkan kepentingan Melayu dan umat Islam di depan melebihi kepentingan diri, keluarga dan rakan2 seperjuangan mahupun seperdosaan.

Jangan perjudikan nasib bangsa dan agama kerana kepentingan peribadi. Realitinya, Umno dibawah Najib sudah teruk dipalit dengan lumpur dan kotoran itu banyak yang berkait secara langsung pada Najib sendiri. Tidak mustahil tapi Umno memerlukan satu keajaiban untuk kembali bangkit. 

Dalam keadaan PR yang berpecah belah pun, Umno masih tampak lesu ..... sebab apa ?

Itulah mesej saya kepada mereka yang hadir bersama Najib dalam perhimpunan solidariti Ketua2 Bahagian Umno bersama Presiden Umno hari ini. Jangan diheret bangsa Melayu ke dalam lembah asmara kebangsatan dek keegoan peribadi.

Buat Najib suka saya sampaikan bait akhir lagu Korban Percintaan oleh ZIANA ZAIN untuk beliau renungi -
 
Untukmu kukorbankan segalanya
Agarkan tiada curiga
Merintang kasih
Padamu jua kukorbankan cinta...


( Mu  itu merujuk kepada bangsa dan agama ok ! )


Share this article :

+ comments + 15 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2015 at 11:00 AM

salam,
ikut ostb, perhimpunan hari ini adalah untuk memberi tepukan gemuruh kepada ah jib gor sebagai melayu tukar jadi cina untuk memimpin melayu. rasanya ramalan tu betul dah pasal ah jib gor dah tutup mulut untuk pertanyaan 1mdb. yang lain tu sokong ajer la. projek dah dapat, apa lagi kau mahu?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2015 at 11:30 AM

cuba tanya ajib, dia melayu dulu ke malaysian dulu?

entah2 dia jawab errrrr....errrrr....C dulu kot? hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2015 at 12:38 PM

Yg jadi masalah ialah presiden umno @ pm malaysia adalah jenis manusia yg seronok dengan wayang, sokongan tak ikhlas dan hipokrasi. Jenis pm yg lebih pentingkan eksesori berbanding kemampuan sebenar akan merosakkan potensi. Utk lebih adil buat keji selidik populariti pm dikalangan ahli parti umno & bn. Jika keputusannya kurang dod 50%, wajarlah kemaskan barang peribadi di pejabat dan letak jawatan. Itulah pengorbanan terbesar yg ds najib boleh buat dan ianya akan dikenang rakyat malaysia sepanjang masa.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2015 at 1:03 PM

Malaysia = umno (melayu + islam)

Umno = melayu [(ahli + ketua + najib) + (islam)]

Najib = [(ahli + ketua) + islam]

Ketua = (ahli + islam)

JIKA MANA2 FAKTOR DITOLAK = MELAYU TERBANGSAT

SO, IF NAJIB IS THE CAUSE, REMOVE HIM WITH A NEW LEADER

BUT NAJIB MESTI BERKORBAN MACAM LAGU P. RAMLEE

JANGAN HANYA MINYAK KETUA DAN AHLI BERSATU DAN BERKORBAN. NAJIB SENDIRI MESTI BERKORBAN DENGAN BERUNDUR








....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2015 at 1:34 PM

bro din pun satu la,mna la najib paham ko tulis dlm bahasa melayu,cer tulis bahasa cina,baru najib paham kot :D

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2015 at 1:58 PM

Percayalah..ikrar untuk sokong Ah Jib Gor...

Alasan biasa :


"Kita menyatakan ikrar untuk berdiri teguh tanpa berbelah bahagi di bekakang Sh Jib Gor"...

Gerenti..itulah ikrarnya...

Janji masyoookkkkkk....

Petanda UMNO nak kalah dala. PRU14..

Bukan kerana pembangkang memang lemah tetapi kerana pemimpin UMNO yg terpalit masalah...kontroversi...

Ketua UMNO tidak berperanan memenuhi kehwndak rakyat...

Bulls***t...

....................
Reply To This Comment ...................
March 8, 2015 at 2:03 PM

nak harapkan ketua bahagian mmg tak la..semua bacul n jaga kpentingan sendiri..kita boleh tgk taring ketua bahahian skang semuanya tumpul dan layu meletakkan kpentingan bangsa n agama bukan sbg perjuangan parti

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2015 at 3:12 PM

Ketua bahagian yg sokong ahjib semuanya dah kenyang buncit perut...


....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2015 at 5:17 PM

Salaams Din,

Otak PM terpenuh dengan projek2 untuk diri sendiri - mana ada tempat untuk maslahah rakyat?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2015 at 5:50 PM

Hehehe... I like...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2015 at 7:11 PM

Nak tanya ahjibgor -

adakah ahjibgor Perdana Menteri Malaysia DULU atau suami pada little rosie dulu??

....................
Reply To This Comment ...................
March 8, 2015 at 9:10 PM

sdr Fazly, komen yang menggunakan semuanya huruf besar ( uppercase ) saya tidak luluskan, walaupun saya setuju dengan pandangan saudara.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 9, 2015 at 8:55 AM

Dipetik dari http://kedahku.blogspot.com/2015/03/solidariti-najib-tanpa-muhyiddin.html


[Fakta]

TAN Sri Muhyiddin Yassin TIDAK HADIR
Mukhriz Mahathir TIDAK HADIR
35 ketua bahagian, kebanyakan dari Sabah dan Johor, TIDAK HADIR
154 Ketua Bahagian hadir.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 10, 2015 at 9:36 AM

nakal betul la din ni. saja je kaitkan ziana zain dgn najib. terkenang kisah lama. hehe

jentayu

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 11, 2015 at 5:49 PM

Myhyiddin tak hadir sbb abgnya,meninggal!

Post a Comment