........... Tugas Melayu Memewahkan Bangsa Lain ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Tugas Melayu Memewahkan Bangsa Lain !

Saturday, February 7, 201519comments

Oleh kerana peratusan pengeluar peniaga pembekal adalah dari pengundi MCA Gerakan dan DAP, Maka kita tidak sepatutnya memboikot mana mana harga barangan yang naik melambung.

Dan perlu di ingat pula, majoriti pengguna yang tidak berniaga adalah penyokong UMNO atau Melayu juga sebahagian besar penyokong MIC.

Orang Melayu disangka dan dijangka akan memberi undi kepada UMNO 100%

Orang Melayu mudah memberi maaf dan hati mereka tidak perlu dijaga..

Yang perlu dijaga dan ditatang adalah hati MCA Gerakan dan DAP....yang mana merek terbukti menolak UMNO pada PRU 13 dan pasti akan menolak UMNO lagi pada PRU14.

Ini kerana jika mereka menolak UMNO, Maka.UMNO akan memberikan dan menawarkan mereka lebih banyak lagi kemudahan.

Jika mereka menyokong UMNO, mereka kena ikut telunjuk UMNO.

DS Najib seharusnya menempelak mana mana Melayu yang akan menyakiti MCA Gerakan dan DAP....demi mengharapkan undi MCA Gerakan dan DAP.

MCA Gerakan dan DAP tahu hal ini, dan yang paling mereka takut adalah apabila ada PM yang berterusan memberi sokongan dan kemudahan kepada Melayu...

Ini kerana hal sebeginilah yang akan menjejaskan potongan kek-kek ekonomi mereka.

Apa akan terjadi apabila PM terus terusan memihak kepada Melayu?

Sebagai hukuman bagi mereka yang tidak menyokong UMNO...ramai yang cakap itu adalah logik dan MCA Gerakan dan DAP sendiri faham dan tidak boleh berkata apa.

Akan tetapi jika PM ingin jadi popular...tekan Melayu habis habisan...

MCA Gerakan dan DAP akan berdiri dibelakang PM...

Pisau ditangan PM....

Maka orang Melayu terutama UMNO akan tunduk dan menyerahkan kepala kepada Presiden UMNO walaupun untuk dipijak pijak.....

Maka jadilah seperti situasi sekarang, PM tidak perlu mengambil hati orang Melayu terutama penyokong UMNO...

Bila pilihanraya, PM boleh saja menghantar payung terjung pilihannya di semua kawasan yang dipertandingkan..

Orang UMNO pasti akan akur.

Tetapi jangan sesekali menghantar payung terjun pilihan di kawasan ramai MCA Gerakan dan MCA.....

PM pasti akan popular apabila MCA Gerakan dan DAP berdiri teguh dibelakang...

Undi orang Melayu tidak akan memberi apa apa kesan pada PM....

Tanpa Melayu pun PM semakin dijulang oleh MCA Gerakan DAP dan MIC...

Itu sudah cukup untuk menerajui negara..

Semua orang Melayu tidak mengharapkan apa apa pun dari negara ini.

Apabila Malaysia sudah tidak ada tempat bagi mereka... maka mereka akan lari ke mana mana negara yang mereka rasa sesuai.

Seperti satu masa dahulu mereka pernah menjadi majoriti di Singapura...

Orang Melayu terlalu simple...

Maka PM tak perlu layan sangat mereka..

Ini bertujuan bagi memudahkan PM untuk terus popular dikalangan MCA Gerakan DAP dan MIC.

Kita terlupa...sepatutnya menyokong kenyataan PM untuk bertanggungjawab memelihara MCA Gerakan dan DAP yang majoritinya sebagai peniaga supaya mengaut keuntungan selagi yang mereka boleh kerana orang Melayu dilatih berpuasa.

Mereka boleh mengikat perut mereka dengan berpuasa.

Yang perlu kita pelihara adalah adalah peniaga Cina. Ini kerana mereka selalu makan besar.

Kelak dikhuatiri dengan menggesa mereka menurunkan harga barang, maka mereka tidak lagi mampu makan besar dengan keuntungan yang sedikit.

Dengan itu boleh mengakibatkan mereka mungkin mati kebuluran..

PM juga mengingatkan kita bahawa tanggung jawab kita sebagai pemerintah dan pengguna Melayu agar memberikan segala kemudahan agar mereka boleh terus hidup dengan mewah dan bergaya diMalaysia.

Ramai orang Melayu sudah lupa..bahawa tugas kita adalah untuk memewahkan bangsa bangsa lain yang tinggal diMalaysia dengan itu kita akan disanjung oleh dunia luar sebagai penguasa yang bijak didunia...

Kiriman GAMIT @ Azuddin

Share this article :

+ comments + 19 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2015 at 3:12 PM

Macam mabuk je blog ni?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2015 at 3:17 PM

Kalau najib rasa dia popular dan orang cina semua akan undi beliau....saya cabar bubar dun hari INI!!!!!ada bran?

....................
Reply To This Comment ...................
February 7, 2015 at 3:26 PM

terbaik

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2015 at 3:37 PM

Betapa sayangnya Najib dengan kaum Cina ni sanggup ikut kehendak mereka hanya nampak undi,undi,undi, MCA makin bersifat kurang ajar + DAP yang memang rasis serta sokongan Gerakan, betapa kaum bersatu dalam banyak hal, kaum India pun berapa banyak parti India ada dalam BN, Najib sayang juga sampai bagi TEKUN kepada mereka dan macam-macam lagi habuan, yang kesiannya Melayu juga, undi jangan tak undi apa yang mereka dapat, harap ada Melayu yang betul-betul perjuangkan untuk Melayu dan khas Islam.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2015 at 4:01 PM

Singapore the 1st, Penang the 2nd and XXXXXXX the next ........ Penghapusan etnik di abad ini!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2015 at 4:40 PM

Apa nak buat Ah Jib Gor lah katakan..

....................
Reply To This Comment ...................
February 7, 2015 at 6:11 PM

Hakikat yg benar tp pedih..

....................
Reply To This Comment ...................
February 7, 2015 at 6:44 PM

Mega mendung....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2015 at 7:26 PM

Ini CNY, harap Ah Jib Gor kasi angpow banyak2, belanja makan besar, pastu kasi banyak peruntukan untuk sjkc. Erk, Ah Jib Gor tak nak pukul gendang ke ini tahun ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2015 at 8:06 PM

salam,
tengok nama manja pm untuk orang cina, kita dah tahu arah tuju presiden umno. dapat pulak sokongan 100% bahagian umno untuk jual melayu beli jiwa cina, sokongan pemuja dan pemuji dan denial sindrom pulak angkat hala tuju impian pm untuk terus membenarkan apa yang cina katakan. kalu tak ada orang luar umno seperti perkasa, isma , tdm, dakj, dan blogger yang bukan berbayar yang buat bising pasal akta hasutan, dah lama presiden umno jual bangsanya. jangan kata umno yang berjuang, tapi perjuangan umno sekarang lebih kepada beli jiwa cina dan jual jiwa melayu. jangan pulak blogger pembodek dan pemuji ah jib gor kata bahawa ah jib gor dah batalkan cadangan hapus akta hasutan kerana prihatin. yang mencadangkan hapus dan liberalkan umno presiden umno dalam pau, tapi pewakilan tido masa ucapan kerana kekenyangan poket agaknya. bila orang buat bising baru terjaga.

....................
Reply To This Comment ...................
PakKaduk
February 7, 2015 at 10:13 PM

Elok saja Ah Jib Gor letak jawatan sebagai presiden parti UMNO dan teruskan "perjuangan" di dalam parti Gerakan. Saya yakin Ah Jib dengan mudah dapat dilantik sebagai presiden parti Gerakan dengan "sumbangan" dan "jasa" yang begitu besar Ah Jib kepada kaum cina.

Presiden UMNO perlu ada "roh" melayu/bumiputera. Kita tak perlukan seorang presiden yang hanya tahu berucap berapi-api dan terjerit-jerit macam orang hilang akal terutamanya apabila di hadapan melayu/bumiputera. Tapi berucap dalam bahasa inggeris kepada bukan bumiputera walaupun kebanyakkan mereka haram tak faham sepatah pun bahasa inggeris. Kalau rasa mereka istimewa elok saja bercakap dalam bahasa cina ataupun tamil.

Kita juga tak mahu PM yang mengharapkan orang lain (consultants) buat kerja untuk dia. Kita mahu seorang PM yang tahu berfikir sendiri dengan dibantu oleh menteri-menterinya.

Kita juga mahu seorang presiden UMNO yang tahu mendengar nasihat dan bertindak hasil daripada nasihat tersebut.

Semua ini tak ada pada seorang Ah Jib Gor. Pada saya jatidiri seorang Mohd Najib telah hilang.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2015 at 11:13 PM

@Anonymous

blog tak mabok, tapi aku rasa kamu yang membaca tapi tak faham. mungkin kamu dari gulungan Melayu jadian agaknya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2015 at 11:17 PM

@Anonymous

najib tuh perasan ajer dia popular saperti yang ditajukkan blog APANAMA "antics of the naked emperor".

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2015 at 11:19 PM

@Anonymous

bagi kita, itu sajalah yang menjadi harapan untuk mendapatkan pemimpin yang benar benar memperjuangkan nasib dan masa depan agama, bangsa dan raja raja.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2015 at 11:26 PM

@Anonymous

rasanya dah ramai orang orang Melayu yang sedar. tapi heranya belum lagi terdengar atau terlihat kekecewaan itu diterjemahkan kepada tindakan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2015 at 11:32 PM

@PakKaduk

aku percaya kalau najib bertanding atas tiket parti lain selain UMNO, mungkin dia akan hilang wang pertaruhan dan mungkin juga orang akan buang pandang kalau bertemu dengan dia. orang Melayu masih lagi melihat UMNO sebagai parti keramat dan sesiapa saja yang jadi pemimpin akan dihormati.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2015 at 2:54 AM

Jenis lurus bendul tak faham sarcasm.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2015 at 4:20 AM

@Anonymous

berbaloikah sokongan sebegitu sehingga dgn tindakan itu maruah dan hak melayu dijual kpd bukan melayu

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 16, 2015 at 7:11 PM

inilah harga yang perlu dibayar oleh melayu apabila bapa kemerdekaan menerima org luar sebagai warganegara.
merdeka dengan cara tipu muslihat inilah akibatnya.
harap harap janganlah org melayu makan bubur basi.

Post a Comment