........... Mahfuz Pun Nak Jadi PM ! Hahahaha Saya Setuju ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Mahfuz Pun Nak Jadi PM ! Hahahaha Saya Setuju !

Tuesday, December 16, 20145comments

Terbaik lah Mahfuz ! Hahahahaha ..... cita2 kena tinggi beb..

Bunyi macam bergurau jer kan ....... tapi orang kalau dah bergurau 2 kali benda yang sama, hmmmmmmm ...... ( KLiK )


Mana ada dalam dunia orang tak nak jadi Perdana Menteri.

"Yang sudah jadi Perdana Menteri, nak turun pun payah,"
.- astroawani
.


Zaman sekarang memang orang berebut nak kuasa.... cerita2 mengenai mereka yang menolak jawatan kerana tidak sanggup memikul tanggungjawab besar cuma sekadar cerita penglipurlara jer. Mana ada dah sekarang ni ! Duit juta2, billion2 ditaburkan hanya kerana mahukan jawatan.

Berebut2 orang sekarang nak pikul tanggungjawab sebagai pemimpin sebab orang zaman sekarang ramai yang rasa mereka layak.


Yang ni serius ....... mengikut keadaan semasa, bagi saya Mahfuz memang layak jadi PM ! Bukan saja Mahfuz, anak kecil saya pun layak !

Sebab apa saya kata begitu ? Yalah ..... setakat merubberstamp je apa yang penasihat suruh buat, apa yang bini suruh buat, bukan saja Mahfuz, SIAPA PUN BOLEH JADI PM !

Tak gitu ? Bukankah pro najib sendiri yang suka meletakkan beban masalah atas PENASIHAT ? Jangan salahkan ahjibgor, ini semua salah PENASIHAT.....  jadi seharusnya tak timbul siapa yang lebih layak nak jadi PM.

Letak patung pun ok .... sekurang2nya patung tak pakai duit, tak pergi bercuti oversea memanjang ...

Share this article :

+ comments + 5 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 16, 2014 at 2:49 PM

Ko ni Din, dari dulu lagi kalo tak usik Mahfuz memang tak sah... :-)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 16, 2014 at 3:37 PM

Sambil pujuk,mengaburi mata ahlul Pas.Semuanya kerana putrajaya.Putrajaya yang bersalah.Mimpi di tengahari.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 16, 2014 at 3:50 PM

Mahfuss bole jasi pm = pi mampus

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 16, 2014 at 6:42 PM

KAH KAH KAH... Dua lawak dalam saru cerita

....................
Reply To This Comment ...................
December 17, 2014 at 1:33 PM

Hmm klau compare ngan ah jib gor, mmg rse mahfuz, mat sabu, mamak maidin blakang umah, tok siak masjid, cikgu tadika, smua tu pon layak jd pm

Post a Comment