........... Hero Tak DiDendang ! Tabik ... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Hero Tak DiDendang ! Tabik ...

Tuesday, December 23, 20148comments


Gambar di bawah saya terima dari grup wassup .... terpanggil untuk artikelkan. Kelihatan ADUN Paloh, Kelantan Datuk Nozula sedang meredah air bah dalam misi menghantar bantuan di Gua Musang petang tadi. TERBAIK !!

Bukan saja kepada pemimpin yang turun tapi juga SEMUA mereka dari kalangan rakyat yang secara sukarela maupun bertugas turun membantu mangsa2 banjir.



Diberitakan juga Tok Pa yang baru saja tiba di Mekah dua hari lalu untuk mengerjakan Umrah bersama isterinya, telah segera pulang ke kampung untuk bersama rakyat dalam saat2 genting ini ! Beliau dikatakan tiba pagi tadi dan sedang menyelaraskan kerja2 bantuan dan menyelamat sekitar Rantau Panjang, Pasir Mas dan Tumpat.

Ini baru dikatakan Pemimpin Bersama Rakyat !

PS - Yang baru dua hari lepas terbang KELUAR SENYAP2 pergi melancong tu tak reti nak balik ?

Kemaskini - gambar banjir di Gua Musang


Share this article :

+ comments + 8 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 23, 2014 at 10:39 PM

salam,
kalu ikut blogger umno pro ah jib gor, kan dah ada pemimpin umno yang lain untuk turun padang. ah jib gor dah datang tunjuk muka dan badan. belum ah jib gor turun, gambar ah jib gor dah bertempek merata kontena dah tertampal. kira baik sangat la tu, kalu ketua umum pi holiday hujung dunia, peeeee emmmm gi us rumah anak sendiri jer. ziarah anak produser filem kot. rancang bikin filem baru kot. kita kalu anak kat kutub utara pun kita pi ziarah, tapi dah dok depan mata, mereka la yang ziarah kita.

....................
Reply To This Comment ...................
December 24, 2014 at 12:20 AM

he..he..geng Umno susah payah, pembangkang dapat nama. Tidak percaya tengok saja mereka "spin" berita nanti... kebiasaan menangguh di air keruh...

Apa khabar KJ ? Sudah berenang dalam banjir ? Cuba-cuba lah berbudaya dengan banjir, ganti zumba dan "ice bucket" yang faedah nya nol(sifar sebutan indon)...ada beran.? he..he..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 24, 2014 at 1:36 AM

Isteri punya pasal, terbang keluar negara la....shopping...wow.. sonyap2 aje.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 24, 2014 at 7:18 AM

Tuhan melihat. Yg penting bantu org yg ksusahan. Klau pr nk dpt nama free2 biarla. Sgala baik akan dbalas tuhan. Tdak mudah nk menang wlaupun bbagai cara dlakukan. Slagi ade yg dengki mmg susah. Bila yg dengki tu saudara seagama salah stu sebab non muslim kat cni mhina dn kutuk kts. Kta tk bsatu. Nk tlong mangsa bjir dh dipolitikan. Semoga Allah slamatkan umat nye

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 24, 2014 at 10:10 AM

Pelik la bro din. Pantai Timur kena musibah banjir teruk tapi sampai sekarang belum ada kenyataan dari YAB Perdana Menteri Malaysia. Pasal bola cepat pulak tweet tahniah. Negara sedang ditimpa bencana, takkan PM tak respon. Mana perginya susuk tubuh manusia bernama najib ni.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 24, 2014 at 10:56 AM

Orang yang kutuk kutuk PM ni buta perut ke hapa? tak membaca ke hape? dia pemimpin kalau salah dia berjawap dengan Allah masa akhirat yang sibuk sibuk nak fitnah dia kenapa..masa musibah cam gini buat buat lah bertaubat..nape kau nak suruh dia buat statement rakyat dapat cuti musibah dan dapat bonus untuk mangsa banjir ke? bodoh komen anon 10.10am

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 24, 2014 at 8:17 PM

"Aku PeeM, aku dgn bini aku sedang bercuti hujung tahun. Kau org kena banjir ke, GST ke, 1MDB nak bungkus ke, tunggu aku balik bercuti nanti atau bila nak pilihan raya nanti kita jumpa lah ye.." bye

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 26, 2014 at 11:36 PM

anom 8:17... huuu huuu huuu....sedih nnyaaaa...

Post a Comment