........... 1MDB - Mat Maslan Minta 1MDB Tampil Jelaskan | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

1MDB - Mat Maslan Minta 1MDB Tampil Jelaskan

Thursday, December 18, 20145comments

Akhirnya baru ada COMMON SENSE !

“Mereka patut menerangkan dengan jelas isu yang dibangkitkan oleh orang awam. Saya hanya jawab isu di Parlimen. Di luar Parlimen, mereka yang patut jawab,” kata Mat Maslan - Mkini.

"Mereka hanya merekodkan kerugian tahun lepas. Saya pasti syarikat tersebut tiada masalah besar kecuali persepsi negatif ekoran laporan polis oleh Khairuddin."  bla bla bla ....

Ada orang boleh yakin tanpa sebarang penjelasan, ada orang kalau penjelasan ala kadar pun boleh terima dan ada orang perlukan penjelasan lengkap baru boleh percaya. Apatah lagi jika isu itu diselubungi misteri ... dicampur pula dengan konsistensi kerajaan yang sentiasa tidak konsisten dalam soal ketelusan sejak akhir2 ini !

Kalau dari awal letakkan beban menjawab itu keatas tuan punya badan, kan senang...

“Aset mereka dalam kedudukan baik, saya pasti mereka akan bangkit semula,” 


Bangkit semula ? Tak perlulah cakap lebih2, berbelit2 jadinya nanti. Minta 1MDB tampil berdepan dengan rakyat dan jelaskan sendiri .... cukup.

So .... mereka yang marah2 bila kita minta perkara yang sama, anda tak nak marah pada Datuk Mat Maslan ?

TMI

Share this article :

+ comments + 5 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 19, 2014 at 12:19 AM

Tak syok le.
Senapang kena jugak halakan dekat TDM!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 19, 2014 at 12:53 AM

Selama ini berya dan bersungguh sungguh mat mazlan terangkan dan jawab dlm parlimen dia pun tak jelas lah. Alhamdulilah.....sama juga lah macam dia bersungguh sungguh pergi menoreh.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 19, 2014 at 5:11 AM

Ada ......1mdb dah jawab, tapi kenyataan tu dialihbahasa dari b.inggeris ke b.malaysia (sebelum isu ni jadi panas dah lama dah jawapan budak2 tahun satu dari 1mdb)


Dan

Disambut pula oleh blogger ' bangang' (najib cakaplah) dengan post .....1mdb dah jawab

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 19, 2014 at 8:08 AM

Sandiwara hi-gred kah?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 19, 2014 at 12:12 PM

Maslan ni pun dah fedap kot asyik jadi bahan je. Syabas lan betul tindakan kau. Campak balik benda badi ni kat orang yg betanggungjawab. LAN4PM

Post a Comment