........... Gambar Yang Tak Sepatutnya DiDedahkan Sebelum PAU ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Gambar Yang Tak Sepatutnya DiDedahkan Sebelum PAU !

Tuesday, November 25, 201417comments



Aik .....ada rakan hantar gambar di atas .... katanya diambil oleh rakan yang lain. Waktu diambil - semalam.

Hmmm .... tak sangka ada pra Perhimpunan pula ek .... cuba baca backdrop tu .... Majlis Perjumpaan Bersama Jurucakap PAU 2014 .... Tu diaaaaa .....


Kalau dikaitkan dengan imej di bawah -


..... mungkin mereka sedang mengumpul keberanian kot, nak hilangkan gemuruh, menaikkan semangat bla bla bla... crash course dalam public speaking kot .

Tapi kalau dikaitkan dengan artikel blogger PutraMerdeka ( KLiK ) -


Tapi belum selesai lagi majlis pagi ni, sudah ada pembahas negeri yang bercerita mereka sudah menerima panggilan..! Ada yang dah pun dipanggil mengadap di tingkat 30 di hotel Seri Pacific untuk diberitahu itu dan ini..!

Seorang pembahas usul Ekonomi memberitahu bahawa beliau dilarang untuk menyentuh isu PRIMA..! Isu 1MDB..!

Seorang pembahas usul politik berkata bahawa dia hanya membacakan teks yang telah pun disiapkan..! Beliau mula 'dingin' kerana sejak awal perbincangan lagi beliau sudah diberitahu itu dan ini hingga mengganggu mood untuk menyampaikan ucapan..!


Adeeeeh ......  DIKATAKAN kalau nak sentuh isu Prima boleh asalkan yang menggambarkan kejayaan saja... hehehehe ....

Kenapalah dipilih speaker yang bodoh2 kali ni, mereka yang terpaksa diberi tunjuk ajar bagai, siap diberi CONTOH TEXT untuk diikuti !

Hmmmm .... Bukan ke PENASIHAT PMO JJ tu yang sedang berbisik dengan H2O ?


Peeeergh... pakai Penasihat Najib lagi ! 

Pasti ucapan PAU 2014 HEBAAAAAAT  !

PS - Diharap para speaker PAU nanti akan buktikan mereka bukan bodoh dan bukan Pak Turut ! Buktikan yang anda masih punya jatidiri dan semangat juang Melayu yang tinggi !

Share this article :

+ comments + 17 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 25, 2014 at 2:32 PM

Residen British alaf baru?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 25, 2014 at 2:54 PM

Kalau betul lah ape di katakan hancus UMNO mcm ni!! Sbb tu jgn percaya sgt ckp mudin keris tu, cakap berdegar2 tp semuanya AUTA.. melayu dh meluat la..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 25, 2014 at 3:55 PM

sampah...semua nak berskrip...itu hari boleh keterbukaan

....................
Reply To This Comment ...................
November 25, 2014 at 4:17 PM

Kerismuddin... PM in the making!. Najib ke johor rasmi perhimpunan ketika Muhyiddin keluar negara, apa ertinya. Zahid keluar statement ' pemimpin UMNO bukan milik keturunan'. Agaknya Zahid dah terbau agenda untuk merekrut kerismuddin sebagai Tim. Presiden bila Muhyiddin pernah kata ' I'm tired to be PM!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 25, 2014 at 4:28 PM

Jujur aku nak tanya pada pemimpin umno,siapa tuhan kamu,Allah s.w.t atau bangsa cina?aku cabar korang bubar parlimen hari ini.....!!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
atok ko
November 25, 2014 at 4:35 PM

u,m,n,o
mngampu n mnjilat je boleh..

....................
Reply To This Comment ...................
November 25, 2014 at 5:11 PM

Mencadangkan semua blogger Pro UMNO meng'grayscale' kan blog masing-masing sepanjang PAU ini sebagai tanda protes!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 25, 2014 at 5:12 PM

salam,

kiranya nanti kalu ada ucapan ampuan, bodeklan, secara terbuka dan berhemah la. pasti diarahkan untuk menutup kelemahan presiden umnomca ah jib gor, jolok jolok. kita tunggu ucapan dan bahas daripada pembahas upahan atau anak jantan umno.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 25, 2014 at 6:18 PM

ini macam bagi skrip suruh baca.. inilah bala untuk umno.

....................
Reply To This Comment ...................
November 25, 2014 at 8:41 PM

Keep inform, DT. Close up sikit ok?

....................
Reply To This Comment ...................
antiZUMBA
November 25, 2014 at 10:05 PM

Macam mana kita nak bersangka baik dengan Najib, dia terang-terang akan menjadi pahlawan membela SRJKC dan apa yang menguntungkan Cina. Tidak pula dia berikrar begitu tabah untuk membela pendidikan Anak Melayu Islam!!

Tang sini pun jelas dah.. apa lagi kita nak cakap soal pengurusan kewangan negara jika bab asas inipun Najib tak serong, bab elektif lain apakah Najib akan lurus betul?

Satu lagi.. amat MEMUALKAN dan MENGGAMBAR rendahnya kredibiliti Najib sebagai pemimpin UMNO bila memuji melangit bininya.. bukan memuji bininya pandai masak atau pandai sikat rambut suami tapi memuji bininya 'bijak' merampas tugas kerja pegawai WISMA PUTRA yang sepatutnya tidak diganggu oleh Rosmah

Najib dengan bangganya memuji bini nya pada PAU lepas konon Rosmah ini bagus sebab TELEFON ISTERI PRESIDEN MESIR? untuk negotiate hal berkaitan negara?!!!

Punya tak malu dan blurr Najib sehingga ke tahap itu. Bayangkan entah berapa banyak lagi BLUR dan SALAH GUNA KEDUDUKAN dan SYOK SENDIRI Najib laki Rosmah ini dalam hal-hal pentadbiran negara yang dicampuri BINInya! bukan fitnah tapi fakta yang Najib sendiri cerita pada semua!!

Kenapa Najib tak arahkan pegawai paling kanan ataupun Anifah Aman sendiri telefon?? FAILED!! Pening kepala fikir Najib ni. Lebih BURUK lagi dari Pak Lah!
Maaf saya tak dapat nak terima lagi Najib sebagai PM.. hilang rasa hormat padanya bukan satu isu ini tapi bersiri isu-isu besar yang memperlihatkan Najib seorang yang LEMAH dan TAK CERDIK!!

Sorry again!

....................
Reply To This Comment ...................
November 25, 2014 at 10:34 PM

bila pas kata pau ni pesta bodek pemimpin, sakit hati, marah gila2.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 26, 2014 at 12:56 AM

wah tempat hemtam najib tak sudah2...Harap Din blah la dari UMNO mudah sikit kerja cybertrooper umno nak bagi sedas..

Payah mengaku UMNO tapi tak sudah -sudah nak jatuhkan pemimpin...wei pemilihan lama lagi la.Ini waktu buat kerja..Muhiydeen dah bg 7 perkara...Tidur lena lagi ke Din.

Din bila nak blah dari UMNO

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 26, 2014 at 1:37 AM

Inilah PAU yang akan menjadi kueh PAU dan kena PAU....

Bukan kah pada persidangan MCA dan Gerakan tempohari Dato Najib sudah membaling mikrofon, meja dan kerusi kepada setiap muka2 cina yang bermuka-muka hari tu?

Pada PAU kali ini , PERCAYALAH, kita akan mendengar ucapan Dato Najib (sebenarnya tak perlu mikrofon pun, pitching dia pun dah tinggi) bagaikan gegak gempita, guruh dilangit, ribut taufan dan sudah pastilah kita tidak akan kedengaran bunyi ombak indah di pagi hari....

Ingatlah perwakilan semua , kamu semua umpama lembu yang di tarik hidungnya yang telah diajar bagaimana nak bercakap.

Ingat ye speaker perwakilan, jurucakap umno dah ajar ini lembu bukan kerbau, ini ayam bukan itek dan ini kambing bukan babi.

dan janganlah pula speakar perwakilan tu tanya kat pentas soalan cepumas...

``ikan apakah yang berjaya di hybrid hasil dari dari kacukan kertang dan harimau?" (dah tentulah masing masing nak google....)

Bukan setakat yang atas pentas tak tau,,, orang PAS lagi lah sama blurrrr....

Bersatulah Melayu!

....................
Reply To This Comment ...................
November 26, 2014 at 1:44 AM

@Anonymous'wei pemilihan lama lagi la.Ini waktu buat kerja'

Haaaa... tau tak per !

....................
Reply To This Comment ...................
Xxman
November 26, 2014 at 9:46 AM

@Anonymous

Anon 12.56, orang macam ko ni lah merosakkan UMNO. Menjilat-jilat kesalahan pemimpin. Atau ko trojan horse puak PR?
Tun tegur benda yang sama. Ornag macam kau tu kena blah. Harap en DIN tapis lah komen2 yg akan jejaskan motivasi kita.

Zaman terbuka pertu lebih tertutup jika tidak kita akan ROSAK dengan puak2 liberal perosak ni.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 26, 2014 at 2:18 PM

Kalau pembahas ada guideline dan tidak diberi kebebasan untuk bersuara kiranya banyak isu2 panas tidak dapat diutarakan..saya cadangkan mereka bersuara lah secara jujur dan biarlah jika dikena kan tindakan pun.ramai org umno yang akan menyokong mereka

Post a Comment