........... TAHNIAH KJ ! Anda Seorang Pemimpin Yang Punya Akauntabiliti | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

TAHNIAH KJ ! Anda Seorang Pemimpin Yang Punya Akauntabiliti

Friday, October 3, 201420comments


Peeeeergh .... tak sangka saya akan memuji KJ akhirnya. Tapi tindakan beliau sememangnya patut dipuji ! Mana nak cari seorang pemimpin yang punya integriti dan yang penuh akauntabiliti hingga sanggup mengorbankan jawatan sebagai Menteri Sukan demi menyelamatkan maruah Team Malaysia di Sukan Asia.


Teringat saya akan kes Datuk Azhar CEO MRT Corp yang saya puji melambung2 bulan lepas, juga atas sikapnya yang terpuji.... macam KJ juga !


Don't worry KJ .... kali ni saya sokong anda, atas sebab ketoko...

pssssttt .... bang...

Atas faktor ketokohan anda yang ...

Psssstttt.... BANG !

Apa dia ? ! Orang tengah sedap menulis ni ..

Cuba baca yang bawah ni ...





Eerrrr ..... tak betul lah tweet yang mula2 tu ?

Tak ... dia tersalah tulis ... eh, tersalah faham.



Hmmmm ..... dia tersalah faham yang mana ? KJ letak jawatan atau pencapaian aib ?

Orang lain yang letak jawatan... bukan KJ !

Maknanya ... walaupun pencapaian mengaibkan, KJ tak letak jawatan ?

TAK !

Oh .. ok. Sorry la ya .... tersilap faham !

Share this article :

+ comments + 20 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 3, 2014 at 8:33 PM

Kawan tu secara spesifik tulis menteri KBS..hahahaha

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 3, 2014 at 8:42 PM

Khairy Jamaluddin... Anda GAGAL menaikkan Tahap dan Mutu Sukan Malaysia di DUA Kejohanan Sukan.

KPA anda GAGAL. Kedua2 Sukan tersebut TIDAK MENCAPAI MATLAMAT.

Silalah LETAK JAWATAN...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 3, 2014 at 8:53 PM

kah! kah! kah! KJ nak letak jawatan? dunia nak kaiamat agaknya. KJ letak jawatan? oh!!!! Bukan dia rupanya. Baca jer tajuk aku macam nak meleleh air mata, bukanya sedih tapi seronok tapi potong stimlah.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 3, 2014 at 9:17 PM

Ha ha ha din ... din ... pandai la engkau buat lawak ...
Bila aku baca intro blog engkau aku rasa musykil ...
Aku yakin engkau tidak akan puji beberapa makhluk Allah ni ...
Pertamanya ah jib gong, nwar berahi, lim kau sial dan yang seangkatan dengannya.
Keduanya kitol jahanam, nah zhe li, azming aling, ahli parlimen pandan, mat sabung dan yang sejenis dengannya ..
Serta beberapa makhluk perosak yang lain ...
Aku baca intro engkau dengan ketidakpercayaan yang tinggi dan telahan aku tepat ...
Budak oxford tu menangis merayu2 minta jadi menteri ... so adakah mustahil yang amat dia akan letak jawatan ... dia gunakan emaknya untuk dapat jawatan ketua pemudi errr pemuda umno ... jenuh emaknya berkempen untuknya ... alahai takkanlah dia nak lepaskan jawatan menteri selepas susah payah diusahakannya. Dia kini dah menjadi ketua pemudi ... errr pemuda yang hebat dan disukai ramai ... glamer giler beb ...

Dia dah aturkan strategi jikalau bn tewas dan pakatan rakyat menang pru 14 ni dia akan kekal menjawat jawatan menteri ... regina lee pasti rekomen namanya kepada DAP agar dia dilantik menjadi menteri ... azmin akan cadangkan namanya kepada pkr agar dia dilantik sebagai menteri ... sebab itu dia lantik regina lee puteri DAP jadi setiausaha sulitnya ... kerana itu dia puji melambung2 azmin apabila azmin dilantik sebagai mb ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 3, 2014 at 10:36 PM

Kj letak jawatan selepas pru14 selepas bn kalah. Itu sudah pasti. Jika kalah yer, kalu bn menang gak, rakyat beri sokongan kpd pemandu

....................
Reply To This Comment ...................
October 3, 2014 at 11:32 PM

Aku risau kalau dia letak jawatan nanti machai cyber dia suruh dia jadi PM Pulak.Ohhhh...My future handsome PM.Tuiiiiii....!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
October 4, 2014 at 12:22 AM

Uaaasrgh... haah DT ! Kita libas maut dalam senyum jerr... macam.keta sapu no PK 16..rrrrr exos bocor tuuuh, he..he... tahu apa 16 :{) ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 4, 2014 at 12:55 AM

Tak mana nak letak jawatan. Tengok nombor plet kereta dia "KJ10Q". Siapa yang TQ kat dia?

....................
Reply To This Comment ...................
October 4, 2014 at 1:08 AM

@maae16 .....eerr.. tak tahu ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 4, 2014 at 2:21 AM

kalau KJ letak jawatan Anwar gantung diri

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 4, 2014 at 2:34 AM

@Anonymous

kalau lepas PRU14, bukan letak namanya tuh, tapi dah takder jawatan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 4, 2014 at 8:07 AM

Tuan penyu Nak Tanya sikit tarian zumba2 tu macam mana? Jenis apakah tarian ITU???.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 4, 2014 at 8:38 AM

Din...
2-3 hari lepas balik korea.. kj diam je. News coverage keluar kecil2 je. Tau lak dia kalau bising sangat nanti org suruh berenti je...

Yuyu

....................
Reply To This Comment ...................
October 4, 2014 at 6:54 PM

Nak jadi PM laa... sama jer stail dua bab tu...kompot tu puak cauvinis.. yang kaya tu pulun hasil minyak + rakyat yang meroyan biasa + meroyan pembangkang(politik) luar dan dalam (Umno) sendiri yang 'secara sengaja tidak mempopularkan' isu sebenar.. he..he...Najib pun terpernagkap lagi. Sebagai PM sesekali ' must say NO ! ' demi survival politik Umno tahap 'kasut' sekarang ...

Itu cerpen psikologi DT.....

....................
Reply To This Comment ...................
Madah berhelah
October 4, 2014 at 7:36 PM

Kj ksian dia. Hari2 orang ngutuk, maki dia. Dia pun tau orang tak suka dia tapi dari kacamata kj plak, ksian yg tak suka kat aku ni. Suma bodoh. Mak ayah bukan duta, tak pnah blajar luar mesia, tak dapat berzumba, tak dapat jadi menteri belia, takde bini nama noni dan mcm2 lg dia fikir. Orang kulit tebal mcmni najib angkat jadi menteri. Kj, meskipun aku tak sekaya kau, takde bini nama noni, takde pak mertua yg menjahanamkan mas, aku ada maruah. Aku harap ada la sekulamit maruah dlm diri kau tu. Kalau aku bole buat kamus, aku muatkan initial kau KJ. aku letak definisi dia sebagai Kj; KEGAGALAN. Guna lain; Pengkhianat melayu. Hitam mistik. Bodoh. Berzumba. Cth ayat; woi mat, kau jangan KJ kan cita2 aku nak jadi KJ mentang2 aku ni KJ KJ dan ber KJ mcm negro dari Niger.

....................
Reply To This Comment ...................
October 4, 2014 at 7:56 PM

@Madah berhelahsaudara ni tak suka kj , ek ?

....................
Reply To This Comment ...................
October 5, 2014 at 5:33 AM

Ade ke org suka Kj? Budak2 kelas zumba je yg suka die... Aku??
Aku xsuka kj dgn nazri aziz...fullstop

....................
Reply To This Comment ...................
Madah berhelah
October 5, 2014 at 11:40 AM

@dinturtleTak suka din. Tak suka cara dia, perangai dia. Din selamat hari raya. Keep up the good work.

Terima kasih

....................
Reply To This Comment ...................
PakKaduk
October 6, 2014 at 4:54 PM

Orang ini hanya hendakkan jawatan (kuasa dan wang!) sahaja tak kira dari parti mana pun. Walaupun perjuangan dia tak sama dengan perjuangan parti UMNO, disebabkan jawatan dia terima saja.

Ramai begini dalam UMNO. Tiada tanggungjawab. Sayang UMNO jadi lemah kerana orang sebegini.

....................
Reply To This Comment ...................
December 4, 2014 at 4:28 PM

Bagus.
Thx
N.o.o.r.a.n.i.o

Post a Comment