........... Penyokong Anwar Tak Kisah Kalau Anwar Peliwat Suka Sama Suka, Mereka Cuma Marah Anwar DiTuduh Paksa Liwat ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Penyokong Anwar Tak Kisah Kalau Anwar Peliwat Suka Sama Suka, Mereka Cuma Marah Anwar DiTuduh Paksa Liwat !

Tuesday, October 28, 201414comments

Semalam heboh orang memperkatakan tentang kekecohan yang berlaku di Universiti Malaya dan ia bersambung hari ini di depan Istana Kehakiman Putrajaya... semuanya gara-gara kes liwat Anwar.

Saya malas sebenarnya nak ulas panjang lebar tentang kes liwat Anwar kali ni, letih dan meluat. Menunggu saja keputusan rayuan di Mahkamah Persekutuan ....

Cuma saya nak komen sikit jer tentang ribuan penyokong Anwar yang masih bersemangat turun ke jalanan terutamanya yang beragama Islam.




Para peguam Anwar mendakwa kes kali ini adalah merupakan satu konspirasi politik bagi memenjarakan Anwar seterusnya mematikan karier politik beliau. Dan para penyokong Anwar pun turut melaungkan dakwaan yang sama.

Tapi satu perkara yang saya nak pastikan .... penyokong Anwar kata KESELURUHAN dakwaan Anwar meliwat Saiful itu palsu ATAU cuma bab meliwat secara paksa saja yang palsu ? 

Maksud saya, Anwar tetap seorang peliwat cuma perbuatannya itu atas dasar SUKA SAMA SUKA ? Kerana itu lah pendirian Majlis Peguam !


KLiK
Dan cuba anda ikuti dengan teliti hujah peguambela Anwar .... adakah mereka mempertahankan Anwar dari perbuatan meliwat Saiful atau mereka cuma mempertahankan Anwar tidak memaksa liwat ke atas Saiful, yakni memperakui perbuatan itu atas dasar suka sama suka ?

Dengan katalain, bagi penyokong Anwar, adalah tidak salah jika pemimpin mereka seorang pengamal seks songsang ?

Share this article :

+ comments + 14 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 28, 2014 at 7:41 PM

Mana pergi the so called cendekiawan agama,tak nak bagi fatwa ke?Diam semua mufti tak nak bagi keatas pencerobohan kawasan larangan,dan kes terbukti di mahkhamah.Bukan kah sekarang musim bagi fatwa?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 28, 2014 at 8:09 PM

...bagi yg celik akal & jiwa perkara ni straight forward je...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 28, 2014 at 8:34 PM

Penyokong yang kafir dah maklum dah, dari dulu lagi, penyokong yang Melayu Islam tu je tak menerima kenyataan.
Nama je Pakatan tapi tak sepakat.
Tidur satu bantal, mimpi lain-lain.

....................
Reply To This Comment ...................
PakKaduk
October 28, 2014 at 8:50 PM

1) Kalaulah Akta Universiti dan Kolej Universiti (AUKU) ketika zaman DrM masih dikuatkuasakan sepenuhnya tidak mungkin perkara sebegini terjadi. Gerakan mahasiswa songsang sebegini tak mungkin wujud.

2) Buang sajalah mereka2 ini yang hanya tahu nak memberontak dan berilah peluang kepada mereka2 di luar sana yang benar2 teringin sangat nak masuk belajar di universiti.

3) Inilah membezakan pelajar2 kita di luar negara dan di dalam negara dan juga sebab kenapa AUKU masih ada di sini. Walaupun mereka ada yang berpersatuan dan jiwa memberontak tapi mereka lakukan secara berhemah.

4) Universiti Malaya sebagai sebuah universiti tertua dan cemerlang di negara ini sepatutnya mengambil tindakan terhadap mana2 mahasiswanya yang mencemarkan nama baik universiti.

....................
Reply To This Comment ...................
October 28, 2014 at 9:39 PM

Tunggu sajalah keputusan nya esok. Tekak pun dah mual dengan permainan puak-puak tidak sedar untung ini. Bertahun dengan retorik bodoh, sumpah seranah, fitnah, buat onar dan bermacam-macam perkara buruk yang di rencanakan di mana satu pun tiada nilai nya untuk kesejahteraan Malaysia.

Berharap sangat semua ini di kuburkan. Kerugian besar kepada anak-anak muda melayu yang di kerah menjadi petualang negara !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 28, 2014 at 10:25 PM

Sudah bosan la cerita Anuar nie...skandal la...liwat la..china doll la...kalau la dia buat buku kisah perjuangan dia ala2 memoirs Lee Kuan Yew atau Tun M punya "Doctor in The House" saya agak2 dlmm seribu pages punya buku maybe 900 pages cerita pasal mende2 aktiviti liwat, main bini org, main jambu2 dan china doll....yg selebihnya lak cerita konspirasi kerajaan ala2 x-file...hmmmmm...yg peliknya muka Si Nuar nie mmg btol2 tebal ler....takde rasa malu langsung bila berhadapan dgn sesiapa tak kira dalam atau luar negeri lebih2 lagi bila kantoi membohong. Saya rasa Anwar nie ada sakit jiwa pon ada sbb dia telah menipu...mengelentong...memfitnah...dan segala buruk perangai sampaikan dia sendiri dah tak pasti samada dia nie menipu diri sendiri atau tidak bila berucap depan org ramai atau ditemuramah wartawan. Tak tau la tapi ada tak sapa2 yg benar2 tau latar belakang mamat sekor nie...sapa bapak dia...sapa mak dia...dia nie budak kampung mana...adik beradik sapa...kawan2 sekolah sapa...masa sekolah camna perangai...alaa..mcm biografi ler...

....................
Reply To This Comment ...................
October 28, 2014 at 10:37 PM

bro DT, baru ni pi melawat kg. warisan tg. tokong, ada peluang pekena pasembur dak? btw, pasai kes tikam belakang ni, isu dia ialah samada rela atau kena paksa (without consent). kalau rela ertinya yg kena tikam pun tak terlepas. kalau tak silap la.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 29, 2014 at 2:15 AM

Di Syria manusia sudah menyembah Basyar Assad. Di Malaysia DSAI 'dilindungi' oleh majli peguam, hakim rakyat, rakyat bangkit dan mahasiswa UM. Hakikatnya mereka mempunyai citarasa mahukan Malaysia diperintah DSAI. DSAI mahu jadi PM. Mahasiswa UM mahu DSAI jadi PM. Rakyat bangkit mahu DSAI jadi PM dan hakim rakyat mahu DSAI dibebaskan dari hukuman penjara kerana liwat.
Inilah konspirasi DSAI membenarkan demonstrasi, menggalakkan fahaman pluralisme beragama, menyokong LGBT, menjarah BTN bagi memenangi sokongan kaum cina, menjarah Syed Mokhtar Al-bukhary bagi memenangi sokongan jutawan cina dan menuduh konspirasi pemimpin UMNO yang zalim terhadapnya tetapi dalam masa sama DSAI dibolehkan berkonspirasi untuk menjatuhkan UMNO ?
Kesimpulannya DSAI adalah boneka teragung puak puak bercitarasa melampiaskan stress kekecewaan terhadap UMNO . Orang cina dah buktikan DAP adalah parti mereka dan melayu PKR dan PAS pulak terperangkap akibat terpaksa berperang dengan melayu UMNO. Kesengsaraan DSAI adalah disebabkan tiada jaminan orang melayu PKR, PAS mahupun UMNO bersatu malah berpecah belah.
Hakikatnya melayu menjadi mangsa tujahan dan isu untuk dipolitikkan sehingga terlupa wancana perjuangan DSAI berpaksi kepada dendam menjadi PM.

....................
Reply To This Comment ...................
October 29, 2014 at 5:54 AM

teringat pendakwaan kes rasuah.biasanya yang memberi saja didakwa dan yang menerima pula menjadi saksi pendakwa.tak ramai pula yang mempertikaikan kes2 pendakwaan sebegini.

dalam kes liwat ini juga ada persamaan.liwat adalah satu kesalahan jenayah.bagaimana mahu mendakwa jika yang diliwat samada rela atau terpaksa tidak diberikan pelepasan sebagai saksi?adakah kita harus biarkan saja kes2 sebegini?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 29, 2014 at 7:11 AM

Penyokong kaum lut belaka..tunggu je bala jika tak tobat segera.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 29, 2014 at 8:35 AM

Di Syria manusia sudah menyembah Basyar Assad.? ?? Please check the facts first.
Marilah semua pembaca pembaca DIn turtle dan Rakyat Malaysia yang Muslim berdoa semoga Allah memberi hidayah pada Saudara semuslim kita Anwar bin Ibrahim jika benar benar lah dia dan jika salah salah lah dia. Amin. Berdoa itu lebih baik dan effective dari mencemuh dan menghina. Semoga kebenaran akan timbul dan episod drama ini akan berakhir dan let move forward. Amin.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 29, 2014 at 9:58 AM

Salam,
Ye bro. Din, memang dah bosan. Para penyokong anwar tahap pemikiran hakim, walaupun tak belajar undang2. Mereka juga lebih tahap wali kerana mengetahui apa yg anwar buat walaupun ada bukti yg nyata. Seperti dlm blog zamkata, kat mesia ni ramai pelandok 2 serupa. Sama seperti saya, serupa saya, tapi bukan saya. Kita sekarang ni pilih yg kita sokong ajer. Dulu kata peliwat, tp bila dah jadi kawan, meliwat bukan lagi perkara yg besar dan buruk. Mungkin nak join sekali menikmati keseronokan meliwat.

Sekarang ni ramai yg fikir apa aku akan dapat. Cakap dimulut keluar lain daripada yg ada dalam fikiran dan hati. Tu yg susah nak kita lihat. Tapi penyokong taksub ni, kira nak bela ajer kerjanya. Walaupun salah, membela, menjilat , mengampu jer kerjanya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 29, 2014 at 1:24 PM

hidup ketum's din turtle penipu

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 1, 2014 at 8:58 PM

Patutnya di dakwa di mahkamah syariah, boleh terlepas , ha ha, mana nak ada 4 saksi . sampai sekarang tak faham, manalah boleh bawa saksi begitu, kan saksi itu yang patut direjam dahulu, ngok dok tengok apa tak tolong mangsa, AMIN.

Post a Comment