........... Saya Sokong Rosmah ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Saya Sokong Rosmah !

Tuesday, September 2, 20147comments

Tak habis2 diorang ni kutuk program PERMATA yang diterajui oleh Rosmah. Konon dana itu disalurkan melalui Rosmah la, konon gunakan Permata nak naikkan Rosmah la ..... PLEASE LA ..... STOP IT !


Bab Permata ni, saya memang PUJI dan SOKONG. Saya sendiri pernah menanyakan hal dana itu kepada Pengarah Permata dan beliau berkata yang kesemua dana disalurkan melalui Permata bukannya Rosmah. 

Segala perancangan dan modul pembelajaran dibuat dengan teliti secara professional bertujuan melahirkan anak Malaysia yang gemilang dan cemerlang !


Diorang yang kutuk Permata ni tahu ke tidak apakebendanya Permata ?

Bukankah TERBAIK nilai2 yang cuba diterapkan oleh Permata dimana anak2 kecil diajar supaya berinteraksi bersama2 antara kaum bla bla bla ......

TAPI kenapa selepas Program Permata, majoriti mereka dipisahkan mengikut kaum ..... mengikut sekolah kebangsaan atau vernakular pilihan ibubapa mereka ? 

Apakah Suami Rosmah yang nampaknya seperti menyokong konsep Permata, sebenarnya menipu isterinya kerana beliau memanjai Sekolah Vernakular umpama menatang minyak yang penuh sehingga layak digelar Bapa Vernakular Malaysia ?

Atau Rosmah pun sokong kewujudan Sekolah Vernakular disebalik apa yang diperjuangkan melalui Permata ? Tak ke HIPOKRIT namanya tu ?

PS - Baca juga artikel tahun lepas - Rosmah Dan Misi Jual Permata - Jangan Jadi Hipokrit la !

Saja nak ambil kesempatan promosi Satu Sekolah hehehe ...

Share this article :

+ comments + 7 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2014 at 8:46 AM

kawe sokong demo bro DT...diam2 laki tipu bini tuu...nasib baik bini x prasan...

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2014 at 8:51 AM

@AnonymousTak sangka pandai juga Najib ni cover line, ek ...

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2014 at 9:17 AM

SAMBIL MENYOKONG MEMBANGKANG JUGA KAN BRO...SERAMPANG DUA MATA NI... BAPAK VER...YA BRO...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 2, 2014 at 9:30 AM

rosmah tu yg kena minta ampun dgn seluruh rakyat sbb masuk campur dlm urusan harta negara...wlpun niat tu mgkn baik tp itu tidak menghalalkan cara...dia tak de hak nk campur dlm urusan negara...full stop.

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2014 at 9:50 AM

Ramai wanita x suka kat Rosmah kerana kononnya Najib dgr ckp dia... Tp dlm hidup diaorg sendiri mati2 nak laki diaorg dgr ckp diaorg. Aparaaa punya hipokrit

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2014 at 11:06 AM

DT tak minat 'melabur' PPS Guan Eng ke ? Pisang goreng rangup campur plastik niih.. makan banyak, gerenti kena kanser !

Sekarang Malaysia kena barah tahap 2. Dr. ISA yang berjasa, kubur tidak bertanda, di buang begitu sahaja. Sakit bertambah parah kerana doktor2 pakar baru yang di beri 'lesen' hendak miliki Hospital. Untung lebih besar. Mereka tidak minat dengan penyakit barah yang tiada penawar.

Bukan kah bagus 'mereka' di sekolahkan bawah PERMATA ! Sepatut nya DS Rosmah sediakan satu kelas kanak-kanak dewasa ini. Ajar semula Sejarah Tanah Melayu, Tata Negara supaya patriotik, Ajar tidak derhaka kepada Tuhan, Raja / Sultan dan Pemimpin Tertinggi. Dulu subjek ini kita panggil Tata Rakyat. Subjek moral juga perlu kepada yang suka langgar peraturan dan undang-undang. Kaki belit yang pandai outar putar perkatan memang tiada moral. Mereka diajar jadi penipu...

PERMATA memang bagus. Harap yang di didik ingat di mana kaki di pijak di situ langit di junjung sampai mati... cuma kita mohon DS Rosmah tidak melantik suami nya jadi Pengetua / Pentadbir PERMATA... he..he.. nanti hancus di jual konSultan nya pula...

( artikel ini kias melayu )

....................
Reply To This Comment ...................
September 2, 2014 at 11:22 AM

@maaedah ramai yg tulis isu PPS, saya pun ikut komen mereka jer. Kalau anda perasan, artikel yang benar2 saya tulis 4-5 hari ni cuma satu jer, yg lain2 tu copypaste atau yg ringan2 jer.

kurang online sejak akhir2 ni

Post a Comment