........... Najib Bukan Lembik ..... Najib PM Yang Tegas ..... Dalam Kelembikan | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Najib Bukan Lembik ..... Najib PM Yang Tegas ..... Dalam Kelembikan

Saturday, September 6, 201441comments

Seharian saya memantau reaksi rakyat terhadap kenyataan Najib semalam yang tetap mahu mansuhkan Akta Hasutan. 

Rata-rata orang Melayu MENENTANG pendirian Najib.

Bloggers pro Umno buat tak tahu jer .... dua tiga kerat yang komen, yang masih cuba mempositifkan APA SAJA tindakan Najib berkata .... ada Akta Hasutan kalau tak digunakan pun nak buat apa, baik dimansuhkan saja.

Yalah tuh .... macam Najib mansuhkan ISA dan digantikan dengan SOSMA, atau macam Najib mansuhkan kuasa Menteri Pendidikan ke atas sekolah vernakular ....

Kalau pemimpin sekarang tak reti atau tak berani nak pakai Akta Hasutan, maka kena mansuh lah ? Kalau dibiarkan saja ..... tak boleh ? Tinggalkan buat pemimpin lain selepas ini yang mungkin LEBIH BERANI ...







Apakah Najib fikir orang Melayu sokong tindakan beliau atau Najib TAK PEDULI apa pandangan orang Melayu ?

Bagaimana dengan pandangan orang Umno sendiri ?



Bertekak tak guna .... so apakata Najib BUKTIKAN yang orang Melayu sokong Akta Hasutan dihapuskan ?

Apakata Najib jadikan isu Akta Hasutan ini sebagai isu utama PRK Pengkalan Kubor ?

Nyatakan dengan jelas ..... jika pengundi sokong tindakan beliau, maka pangkahlah BN dan jika pengundi tidak sokong, maka pangkahlah apapun selain BN.

Jangan pula nanti ditakdirkan BN berjaya mengekalkan kerusi Pengkalan Kubor, Najib akan mendabik dada berkata kemenangan itu adalah bukti rakyat menyokong tindakan beliau mahu menghapuskan Akta Hasutan.

                                          ****************************

Ada satu komen di artikel sebelum ini yang buat saya terfikir akan peel Najib ni ..... Ramai yang kata Najib lemah, lembik, penakut dan sebagainya .... Itu kerana kita gunakan perbandingan ketegasan sepertimana yang ada dalam kepala kita. Maka cara Najib akan kelihatan seperti lembik, tidak tegas.

Bagaimana kalau memang itulah yang Najib mahukan .... dan beliau telah menunjukkan betapa tegasnya beliau dalam mempertahankan cara yang beliau mahukan. ( Cara yang kita lihat sebagai lembik itu )

Mat Liberal yang telah meLiberalkan bermacam2 hak Melayu dan masih tidak puas lagi dalam misi Liberal beliau ......  dan beliau telah berjaya setakat ini walaupun mendapat bantahan dari pelbagai sudut. Nah , tidakkah itu menunjukkan yang Najib seorang yang TEGAS dalam kelembikan ?

Kita duk bising dari dulu lagi .... ada Najib kisah ? Ada Najib dengar ? Taaaaakkk .... Najib terus juga dengan misi Liberalnya .... beliau tetap dan tegas dalam menjayakan misinya.

Najib lembik ? Hahaha .... jangan tertipu !

Share this article :

+ comments + 41 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2014 at 7:22 PM

PM, please la, listen to rakyaat, Kita kena kekalkan, cuma sekarang pembangkang dan NGO yang seangkatan dengannya sudah melalak sejak duamenjak nie, sebab dah ramai kena tuduhan, mereka tahu ada lagi dikelangan mereka akan ditduh dimakamah, itu menunjukan effective nya akta itu, so ngapa nak ubah?...
Orang lama 1957

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2014 at 7:31 PM

Setuju sangat tu....dalam 'lembik ada keras' babe..Terasa rindu pulak pada ayahnda Tun. Ya Allah mohon diberi kesihatan yang baik pada Tun.

....................
Reply To This Comment ...................
Malaysian Cybertrooper
September 6, 2014 at 7:31 PM

Masaalahnya dia tau org Melayu akan terus memangkah BN dlm PRU-PRU mendatang kerana tidak ada satu parti Melayu yg benar-benar berkaliber untuk menandingi UMNO.
Malah kita sendiri tidak berani memangkah PAS & PKR kerana kita tau kemampuan mereka.
Jadi berbekalkan pengetahuan ini, Bapa Penghapusan Malaysia ini akan terus membongkak.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2014 at 7:35 PM

Correct . Najib please listen.
Please step down.
Please please please pleeeeease.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2014 at 7:40 PM

Najib, if bn loses this coming pru14, who do or your advisors put the blame on? As a voter I do not want to be blamed for your glaring weakness and the stupid advisors. I hope sarawak will put some pressure on you, sir. Fadillah, nancy, wan junaidi, rohani, do your part as pbb ybs. Remember there is a group here in sarawak seeking to get sarawak out of malaysia. Do not be complacent.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2014 at 7:51 PM

Kepala da pening, perut da sakit.. ni tinggal nk muntah jer bile najib masih tetap mahu nenjadi ah jib gor..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2014 at 8:02 PM

D S Najib aka ah jib ngok, ingin jadi popular... Legasi peninggalan dia " Bapa Penghancuran Hak Istimewa Orang-orang Melayu, Bapa Liberalisasi, Bapa Suka Tunduk Kepada Tekanan Bulan Melayu, Bapa Pengikut Arahan Negara-negara Barat, Bapa Pedulik Apa Dengan Suara Resah Gelisah & Tekanan Orang- orang Melayu Kepada DS A Jib"..... Apa nak kata lagi... Tunggu dan lihat

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2014 at 8:14 PM

Kamu jangan nakal...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2014 at 8:21 PM

Amin

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2014 at 8:26 PM

SILA LETAK JAWATAN.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2014 at 8:29 PM

Najib,kami org melayu dah jemu dan bosan dengan cara kau memimpin org melayu waima sebagai PM Malaysia. Semua akta yg menguntungkan bangsa melayu kau hapuskan dan paling ketara kau ikut cakap pembangkang walhal kami org melayu yg sibuk undi kau agar kami pastikan kamu terus memimpin kami,tapi suara kami langsung kau tak peduli dan prihatin. Elok kau letak jawatan,tolong lah resign sebelum kami paksa kau.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2014 at 8:41 PM

Komen Panjang dah diberi, berjela-jela....

Mak Cik Sambal Belacan pon dah penat mengarang panjang-panjang, Pergh!!!...

Dalam Islam nasihat yang paling berapi, untuk menyedarkan seseorang kembali ke pangkal jalan ialah "SOLATLAH KAMU SEBELUM KAMU DISOLATKAN.

Jadi dalam kes Ah Jib Gor nie, nasihatnya

TOLONG LETAK JAWATAN SEBELUM JAWATAN MELETAKKAN KAMU BILA-MANA BERDONDONG ORANG RAMAI BERTOLONG-TOLONGAN MENDESAK KAMU LETAK JAWATAN..

....................
Reply To This Comment ...................
September 6, 2014 at 9:15 PM

Semuanya marah dan mahu Najib letak jawatan ! Hmmmm ... betul ke Najib nj dengar suara akar umbi ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2014 at 9:24 PM

Kalau bukan lembik..maknanya sah lah bodoh.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2014 at 9:47 PM

Ingatkn aritu dah kena sound dgn Tun M, ada akal ckit pm sekor ni.. rupeny sama gak... pi mai pi mai tang tu.. nasib ko la labu.. lepas akta hasutan dimansuhkan ganti dgn akta keharmonian nasional.. nama pun dah mcm bapok.. xde rse gerun langsung..

Akta ni bakal jd mcm akta perhimpunan aman.. cmni la bro din.. najib ni orang melayu merintih dia xkisah pun.. yg dia kisah ble komunis merungut.. xpun ble amnesty international bersuara.. tula nasib melayu di bumi melayu

....................
Reply To This Comment ...................
September 6, 2014 at 10:20 PM

Satu saja saya nak persoalkan najib aka tak mau dengor cakap ... ini najib yg kata ....bukan perwakilan yang kata ....dengar bebaik wahai najib razak .....

..... kita perlu rasa DENYUT NADI RAKYAT.....

So mane dia slogan tu wahai najib

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2014 at 10:38 PM

Salam,
Bro, tak perasan ke, pm kita ni cina serupa melayu. Nama ah jib gor. Semua yg dia buat byk utk neli jiwa tu. Selagi org melayu tentang, selagi itu dia nak hapus. Seperti melayu tak setuju dgn dia la. Org dah bagi alasan, tapi dia buat muka tu la. Bila nampak muka tu, rasa nak terajang jer. Bro jgn letak muka tu, tak pasal hp saya hempas ke lantai.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2014 at 10:55 PM

Kalau bukan lembik..maka lembut dan lemau

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2014 at 10:56 PM

Mungkin dia tunggu tsunami Melayu pulak kot???

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2014 at 11:04 PM

Tak pernah tenguk orang yang pekak dan bisu macam ni jahanam la Melayu harap semua doa minta dia letak jawatan dengan segera, apa punya bala.

....................
Reply To This Comment ...................
Melayu Kampung
September 6, 2014 at 11:09 PM

Teringat waktu Najib mula pegang jawatan PM (siap ada siaran khas di tv masa tu). Sewaktu dia keluarkan slogan 1Malaysia, dia juga berikrar bahawa zaman kerajaan mengetahui segala-galanya telah berakhir. Dah berkubur juga ke kata-kata Najib tu? Sapa tau kat mana zaman yang dikatakan telah berakhir tu dikuburkan?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2014 at 11:18 PM

Hari keluaq pula kenyataan PM-LIBERAL ni nak "committed" pd. TPPA - yg- diketuai si ZIONIS Froman, dan penyokong kuat ZIONIS/Israel-JAHANAM dari US/ S'pura/Mexico/Canada/Australia - makin HANCOQlah NEGARA ISLAM ni!

Dan siapa si Michael Froman ini - lihat di http://www.intrepidreport.com/archives/12495 , Ukraine and Latin America: Same neocon cabal behind political disruption, By Wayne Madsen, March 24, 2014– lihat di http://www.intrepidreport.com/archives/12495 , Ukraine and Latin America: Same neocon cabal behind political disruption, By Wayne Madsen, March 24, 2014:

….Update: To the list of anti-Russian cabalists, we can also add Jacob Lew, the Treasury secretary who is helping to formulate and enact U.S. sanctions against dozens of Russian officials and businessmen, and U.S. Trade Representative Michael Froman.

Both are earnest Zionists and advocates of the return to a Cold War stance with Russia……

Dan lihat di -
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=98289 , Bilderberg Agenda Revealed: Elite Desperate to Rescue Unipolar World, By Paul Joseph Watson on May 27, 2014:

The TTIP represents an integral component of Bilderberg’s attempt to rescue the unipolar world by creating a “world company,” initially a free trade area, which would connect the United States with Europe. Just as the European Union started as a mere free trade area and was eventually transformed into a political federation which controls upwards of 50 per cent of its member states’ laws and regulations with total contempt for national sovereignty and democracy, TTIP is designed to accomplish the same goal, only on a bigger scale.

The deal is being spearheaded by Obama’s U.S. Trade Representative Michael Froman, a Wall Street insider and a CFR member, Bilderberg’s sister organization. Froman is simultaneously helping to build another block of this global government, the Trans-Pacific Partnership, which is a similar project involving Asian countries......

Makcik Sambal Belacan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2014 at 11:21 PM

I bet lepas PRU14 dan UMNO menjadi Pembangkang nanti, Najib Razak akan turun with head held high, sebab dalam kepala benaknya tu dia sangka, "I did the right thing. Aku Bapa Demokrasi Malaysia." I hope he will live long enough to see how history will treat his stupid legacy.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2014 at 11:32 PM

@Anonymous

Sound apakebende. Bukan ke elok je lepas kita seua cakap jangan mansuhkan Akta Hasutan, Najib terus keluar statement nak hapuskan Akta Hasutan?

Itu attitude apa tu. Dia rasa dia betul. Dia takkan turun sebab dia ingat apa yang dia buat tu betul. Dan dia rasa dia ada moral obligation nak pastikan supaya benda tu dilakukan.

Dia rasa dia intellectual, dia bijak. Padahal orang bijak akan belajar dari kesilapan dan observation. Dia tak nampak ke apa jadi di Sabah dan Sarawak sekarang selepas ISA dimansuhkan oleh dia sendiri? Dia orang intellectual yang tak faham konsep casuality -- cause and effect?

Kalau tak sebab api, mana datang asap? Najib ingat dia bijak. Tapi sebenarnya dia si bebal yang menyangka dia bijak.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2014 at 12:06 AM

Dalam orang dok menghasut nak bawa keluar Sabah dan Sarawak dari Malaysia pun Najib nak hapuskan Akta Hasutan. Sah lah Najib ni bodoh lagi bangang. Terajang saja dia keluar dari UMNO. PAS tolong selamatkan orang Islam dan Melayu.

....................
Reply To This Comment ...................
September 7, 2014 at 12:11 AM

Salam Pak Din,
pelik malam ni tiba2 semua entri bloggers pro-Krjn telah 'hilangkan' topik yang mengkritik Najib laki Rosmah ini.
Saya ikuti berbelas blog berkaitan dan malam ini semua entry tu sudah ghaib dan hilang!
Apakah Najib sudah mula jadi diktator kepada pengkritik dan menghantar syaitan jelmaan untuk hapuskan perang saraf ini?

Nampaknya semua bloggers pro BN telah dibeli. Malam ini semua entry bloggers ini 90% beri tumpuan pada isu Mb Selangor. apakah permainan Najib ini semakin mula mengganas dan mahu menghapuskan penentangan terhadapnya?

Kenapa kes Mb Selangoir di beri tumpuan melampau oleh bloggers UMNO. seolah 2itu pula isu UMNO BN? Ini suatu diversion Rejim Najib seperti mana diversion isu MH370 daripada menyentuh perbincangan teori konspirasi.penglibatan Amerika.

Najib semakin merbahay buat UMNO sekarang. Najib mengesahkan malam ini TPPA akan diteruskan dan memang itu komitmen Malaysia

dgn 1001 isu tak selesai Najib cuba menambah masalah baru TPPA

Pak Din.. cuba siasat kenapa tiba2 malam ini semua entry dan komen petang tadi yang mengkritik Najib supaya jangan hapuskan akta hasutan telah HILANG dr senarai entry bloggers?

Pelik.. Gerakan Anti PKR tu bloggers penjilat Najib rupanya.. tak sangka.. rangkaian mereka sudah besar!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2014 at 12:56 AM

Mungkin ada perjanjian Najib-Guan Eng-Anwar yanga ujud dalam diam..Tu sebab puak puak ni makin menjadi jadi. Pada masa yg sama bole terus setuju utk hapuskan Akta Hasutan. Ada apa apa ke. Apa Najib ni setahu aku dia bukan OKU . Apa takkan la dia pejam mata atau buat buat buta segala benda yang HOT berlaku skrg kat negeri jajahan LGE tu. Tak lama lagi isu Sabah Sarawak yang bakal join Singapore tu pun dia anggap ringan lagi. Undur je lah dgn cara terhormat takut nanti tergadai 1Malaysia.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2014 at 7:40 AM

memang berani dan tegas din tetapi telor dah lembek kecut di genggam oleh obama dan yahudi.. nuar dh tak laku..ajib pulak sebagai gantinya..mr pemansuhan and mr mansuh sama belaka..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2014 at 9:29 AM

Admin...saya syorkan kempen MANSUHKAN karier politik Najib. Sebelum nasi menjadi bubur. Najib sudah menjelaskan "turunkan aku" bila dia tak mendengar kehendak orang melayu. Najib nak cari gaduh bila dia nak rosakkan peluang UMNO untuk menang PRU 14.
Saya cadangkan PAS keluar dari PR dan bergerak bersama sama NGO melayu untuk jadi pilihan lain kepada UMNO. Sebab UMNO dan pemimmpin takda teloq. Pengecut dan macam kerbau tarik hidung takut jawatan dilucut sebab derhaka kepada pemimpin lembik mcm Najib.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2014 at 9:32 AM

Mungkin sebab bini dia suka perkataan "MANSUH"? sebab hampir sama dengan ROSMAH MANSUR? ROSMAH MANSUH...dekat dekat dah tu ....huuhu...takut bini lagi ke?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2014 at 9:42 AM

We condemn anwar of his obsession nak menjadi perdana menteri because of his ago and we curse all his followers. Using the same analogy, now I see a trend where malays moreso umno members condemning najib for abolishing akta hasutan albeit replacing it with a new allegedly better law. We also curse najib's advisors. My 2 graduate children asked me a simple question," why are you so angry with anwar when najib's action now is even worse than anwar"? Remember, we are voters in the coming pru14! Now you see even my voting children hate najib so much. Salah ibubapa ke, najib?

....................
Reply To This Comment ...................
lufang
September 7, 2014 at 10:29 AM

@AnonymousApa mau pedulik itu Bulayu punya cekap maa aa , itu Bulayu kalau tatak kasi undi itu Najib tetap bolih jadi PM lea aa.

Apa mau kila apa itu Bulayu mau ,undi saja bulih bagi lea aa.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2014 at 10:30 AM

Letihhhhhnya ada PM syok sendiri mcm ni..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2014 at 10:55 AM

"ini najib yg kata ....bukan perwakilan yang kata ....dengar bebaik wahai najib razak .....

..... kita perlu rasa DENYUT NADI RAKYAT....."

Maksud sebenar Najib- kita perlu rasa DENYUT NADI RAKYAT CINA. MELAYU BOLEH DUDUK DIAM2 DALAM KAMPUNG DAN HUTAN.ADA AKU KESAH

....................
Reply To This Comment ...................
Samat
September 7, 2014 at 12:32 PM

Paper hari ni TS Muhyiddin dh mula respon. Yang menunjukkan beliau tak setuju AKta HAsutan di hapuskan dan menyatakan pendakwaan terpilih oleh AG Patail mesti dibetulkan.

Alhamdulillah TS Muhyiddin mula menunjukkan prinsip. Najib dlu semasa Pak Lah nk diundurkan tidak pula menunjukkan sebarang prinsip, akhirnya kita lihat Najib Bapa Pemansuhan dan Liberal ini telah merosakkan sebahagian besar keadaan negara.

Najib terang2 menuruti kehendak musuh2 politik dan juga negara dengan menuriti apa yang mereka (Pakatan Haram) laungkan.. sehingga perkara2 yang jelas merosakkan Agama Negara dan Bangsa.

Yang kita harian KENAPA Najib beria sangat menuruti kehendak musuh?
Apakah pula jika betul menuruti kehendak PR undi kpd BN akan naik..
dengan korbankan prinsip perjuangan UMNO selama ini? kalau itu caranya itu namanya KHIANAT.

Pemimpin yang bijak dan berani ialah mendidik rakyat pd perkara yg betul.. mendisplinkan rakyat dengan undang2.. sejak Najib perintah undang2 dilembikkan demi memenuhi kehendak penjenayah dan musuh2?

Semoga Tan Srio Muhyiddin akan menyelamatkan keadaan rosak Najib ini. Insya Allah!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2014 at 1:20 PM

We want mahathir back or we want muhyiddin 1000000000 kali

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2014 at 2:56 PM

Da takde ayat lgi da untk PM najib kecuali loya lgi meloyakan...layu lgi melayukan...jijik lgi menjijikkan...b**i lgi memb**ikan...pthuiihh

....................
Reply To This Comment ...................
September 7, 2014 at 3:51 PM

@Anonymous

Dari najib mula naik jd PM lagi saya menantikan mana dia ucapan di ayang bernas dan sedap.. tp malang sampai sekarang ayat2nya MELOYAKAN!

Tun M pun tak petah berkata2 dalam ucapan, memang KETUM plg hebat lah bab beri ucapan mengguluing lidah ni.. tp ucapan Tun M tak LOYA, tak jerit2 kosong.. sbliknya ada berisi dan semua org nk dengar.

....................
Reply To This Comment ...................
September 7, 2014 at 3:53 PM

Mari kita perhatikan senario sekarang.. keadaan Najib dan masa depan UMNO sbgai tonggak pemerintahan Malaysia.. ada org tanya kenapa TS Muhyiddin membisu lama dan ketika ISA dihapuskan. tapi sekarang beliau dah berbunyi?

TS Muhyiddin tkblh gopoh gapah mcm KETUM. KETUM nafsu biawak.
TS perhati dan lihat dulu lenggok Najib Laki Rosmah nih.
bg cukup bukti dan jelas dlu disaster dn ciri sesumpah yg Najib akan bawa

Kalau TS Muhyiddin suara dr awal.. mampuslah.. ISA ini modal besar KETUM dan macai2 PAS.. gabungan dengan penjilat dan pengampu Najib akan jatuhkan awal2 lagi TS Muhyiddin.

Tera Tun Mahathir seorng yg hebat tegur Najib pn dh serang dan dihina kembali oleh pengampu Najib.
Musa Hitam bodoh tu dlu lawan Tun. Said Kruak parasit tu pun sama.. mereka mahu Najib rosakkan UMNO dr dalam.

So TS Muhyiddin dh dpt gelombong penolakan besar kali ini dr akar umbi UMNO.

so baru lah tepat utk beliau bersuara. TS Muhyiddin tak sebodoh Najib.. dia lebih masak berbanding Najib yg KHAYAL dr dulu lagi

Langkah menurunkan Najib di degil dan lembik ini perlu halus dan seiring dengan sokongan akar umbi.

Negara lemah disbbkan Najib.. sehingga macam2 ancaman luar dan dalam negara berlaku cukup banyak di zaman Najib.

Najib pandai main skrip walaupun kelihatan bodoh dan lembik.
Depan org Agama dia main skrip Agama-suruh Jamil Khir dan org2 berkaitan pamerkan imej Agama- ini Najib belajar dr PASngok dan Ajis Hadi munapik. Pakai Agama sbg alatan politik ni mudah nk tunduk org Melayu.. lihatlah ayah Pin.. budak Mesir pun terikut

Depan Cina Najib pakai skrip DAP. Najib takperlu cakap banyak untuk ampu Cina.. cukup dengan beri signal pukul gendang.. dan panggil Ahjib Gor.. dana besar SRJKC dipump masuk, kepentingan Cinababi diperkukuh. Jangan tangkap Cina yg buat masalah. Namee Wee kasi karpet merah walaupun buat hasutan dahsyat dan hina Islam-Negara-Sultan.

Depan puak liberal Najib pakai skrip KETUM
Di hantarnya Pudin Abdullah si sesumpah.
Semua akta2 yg menyekat puak KETUM haram jadah mesti dihapuskan menjelang PRU14.
Zahid pulak sbg BAdut belaan Najib.. alaaah berlakonlah sekali dua kali tunjuk samseng sikit gertak puak KETUM. kt belakang wa dgn lu sama maa..

Najib senyum jer.. padan muka Sultan2 Melayu kena hina caci.
Bila lagi nk perjatuhkan Institusi DiRaja Melayu dan cairkan hormat pd mereka melainkan skrg lah.. Najib rileks je semua penghinaan pd institusi penting berlaku.. apakah Najib bodoh sgt atau rakyat dan org UMNO yg diperbodohkan Najib!???

Najib pakai pemebrian BRIMM utk wujudkan minda pERHAMBAAN rakyat susah supaya terus menyokong beliau.
Pada satu sudut nampak mcm baik je Najib wujudkan BRIMM.
tp sebenarnya Najib sedang merosakkan minda Melayu yg sedia pemalas dan banyak terlibat dgn DADAH..di ceruk2 kg.

Berjuta rakyat asing hidup senang berkerja sebagai pencuci tandas di merata shopping complex dgn gaji lumayan.. kenapa rakyat sendiri tak diasuh berkerja?

Ini yg Tun tak puas hati. Najib merosakkan segenap penjuru negara dengan mengikut telunjuk musuh2 dan punasehat2 mahal.

so what?
mau taat pd Najib? tp negara rosak?
atau minta Najib undur elok2, dia nak mengamuk pun kejap jer. tp Insya Allah negara mesti dipulihkan. Itulah istimewa UMNO danjg sbg mekanisme kawalan.

mana2 pemimpin UMNO yg out of topic. yg buat kerja karut.. akan terima nasib spt Pak Lah dan Najib. So tiada siapa yg berani jadi RAJA KETUM (spt Nuar Ketum dlm PR) bila berada dlm UNMO.

Harap kita sedar.. musuh2 sedang meleleh air liur.. TTPA pun Najib dh ready dgn AMerika.. so apa mau tunggu lagi???

....................
Reply To This Comment ...................
September 7, 2014 at 3:59 PM

Skrip paling meloyakan dan bersifat spekulasi yang najib sedang mainkan ialah MH370-
Semalam Najib menyatakan Malaysia dan Australia akan terus mencari MH370?
Apakah bodohnya seorang pemimpin negara, sudah habis berbillion kos dan masa mencari dilautan Hindi tp satu bukti habuk pun tiada.. kenapa Najib masih pekak dan degil untuk terus bohongi rakyat Malaysia sekali lagi Mh370 di lautan Hindi?

Kenapa Najib ni makin teruk pemikiran dan tindakannya?
KHAYAL berlebihan sehingga semua hal dah jadi tak logik dan tak betul.

Please, we must do something untuk save Malaysia dari puak KETUM PR musuh nyata dan Najib sesumpah politik dlm UMNO.

Sorry to say. This the time to speak FRANKLY!!! cukuplah lapik2 selama 4 tahun!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 7, 2014 at 6:41 PM

we want muhyiddin 10000 kali

Post a Comment