........... KJ Bangga Azmin Jadi MB ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

KJ Bangga Azmin Jadi MB ?

Tuesday, September 23, 201414comments

Apa hubungannya antara KJ dan MB baru Selangor Azmin Ali ?

Itulah persoalan yang bermain difikiran selepas baca twitter yang dihantar oleh Ketua Pemuda Umno kepada Azmin sebaik saja tersebar berita yang mengesahkan Azmin jadi MB Selangor.


Mesej yang bagi saya merupakan satu pujian bercampur kegembiraan bercampur kebanggaan ..... 

Tertanya juga apakah pesan KJ kepada Pemuda Umno Selangor ....... sokonglah MB Azmin ! ?


Entahlah politik Liberal ni .....

Bila nama Azmin  yang naik jadi MB, saya teringat kisah2 pendedahan skandal oleh bloger2 otai yang ada melibatkan nama beliau ..... contohnya artikel dari GAP -

PENDEDAHAN RAJA PETRA : ANWAR SALAHGUNA KUASA ARAH KES RASUAH AZMIN DITUTUP ! 

Teringat juga beberapa kes lama yang membabitkan KJ  .... sepesen jer ... maksud saya sama-sama jadi kaya bila masuk politik hehehe...

Baca juga Tukang Dok Peghati.

Share this article :

+ comments + 14 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2014 at 7:39 PM

bukan dalam pas jer, dalam umno pun ada anwarinas. penyakit pas dah pun nampak, umno kena tunggu sikit masa lagi.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2014 at 7:44 PM

Kalau dalam PAS ada broker dan barua...dalam UMNO pun ramai...siap ada jadi Menteri, Timbalan Menteri....KJ?...hish...sekor ni ikut legenda nya menantu tak jadi Al Jubri...tak yer tak idak...FITNAH ni...

....................
Reply To This Comment ...................
September 23, 2014 at 7:46 PM

Keje UMNO untuk tawan Selangor makin mudah kot.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2014 at 7:54 PM

Bukan sahaja di PAS ada PARASIT , di UMNO ada juga.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2014 at 8:04 PM

Apa-apapun yang saya Nampak, DAP bakal meraih keuntungan dengan menjadinya MB asmin ni. Siapla PAS. Dekat ofis tadi Nampak sangat Cina begitu happy sebab Asmin yang pro DAP ni jadi MB. Jika PAS merestui scenario ini dan masih berada dalam pakatan, memang sahlah PAS penyebab DAP berkuasa di Selangor. Saya sesungguhnya amat sakit hati dengan PAS kerana membiarkan DAP berkuasa di Selangor, negeri saya. Lebih ramai wakil dari orang Melayu, tapi CINA juga yang berkuasa. PAS sesungguhnya lemah tersangat lemah, tapi dia Berjaya membuatkan DAP kuat bertambah kuat. Saya tak kisah jika PAS nak berada dalam Pakatan, dan dalam masa jadilah anak jantan, jadi yang terkuat. Aparah.

....................
Reply To This Comment ...................
Madah berhelah
September 23, 2014 at 8:29 PM

Masa 2010 dulu si hitam tu penah buat hashtag #teamazmin ke? Asal dengan 2010? Tah pape la si hitam tu. New politik konon2 takde musuh la. Ini la jadi bila dah kat atas dan nak jual suma benda sbb kau dah dapat kau punya share. Adil ke mcmtu si hitam zumba ni?
Kau tu stakat menteri sukan je dah la bodoh bawah kau hape pun tak jadi.
Mana akar umbi umno tak bebulu? Akar umbi la yg pegi tampal poster, betumbuk, bemaki, bepanas time kempen, kau bole ucap tahniah kat orang mcm ass-min ali. Apa la hitam ni. Ni lagi satu bukti najib tu memang tak guna. Dah dua kali kau bole pilih kabinet, kau muatkan jugak si hitam zumba ni. Najib, aku merayu..pergilah nak..pergilah. Bawak diri mu ke dalam parit, jangan lupa bini gempal kau tu suruh terjun longkang. Ni grasroot besuara ni najib. Pergilah shushhhhhhh (halau kucing kurap)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2014 at 8:37 PM

Itu la tak renew kapla otak. Ini yg dikatakan lifestyle. Mesti ada geng pondan umno pi klang gate utk berselfie bersama mb baharu sambil jilat aiskrim. Wow gitu ... Ramai gak blogger penyokong kj yg boleh beri sokongan moral kpd assmin jika aljuburi cuba menjatuhkan mb tu. Baru la lifestyle. Tunggu mungkin mais akn kembalikan al kitab semula ikut arahan mb yg baharu. Ramai dok tunggu tindakan tersebut.

....................
Reply To This Comment ...................
September 23, 2014 at 9:29 PM

Berbisa dan mantap.Saya ingat orang macam ni dah pupus dalam UMNO.Minister Youth Payung Terjun Wataniah Zumba Ice Bucket Shout Award ni pandai beli blogger.Samada mainkan isu dia kasi glamour atau kalau tak nak puji dia pun
Just diam diam jangan mainkan langsung isu dia.Tengon blog gemok parpundek kari.Dulu kemain hentam Ah Jib ngan Si Hitam.Sekarang bisu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2014 at 9:31 PM

Steament Tan Sri Khalid Ibrahim melepaskan jawatan MB kerana memberi laluan kepada orang muda.Ini adalah satu ancaman gelombang besar yang menjadikan umno selaku parti politik yang mengikut arus gelombang politik semasa.Apa akan jadi pada umno?.Ingat tentang isu akta isa,hasutan yg menjadikan umno sebuah parti pak turut.Mungkin ada perkara2 lain,yang membuatkan umno ranap di dlm, akibat mengikut kesesuaian politik semasa yg di timbulkan oleh pembangkang.

....................
Reply To This Comment ...................
September 24, 2014 at 2:06 AM

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Cuba Abang Din BACA yang ini pulak.. Nanti BARU TAHU yang mereka ini dah LAMA berTWITTER sesama mereka..

http://sensecredaccountability.blogspot.com/2014/09/umno-akan-kerap-dilempar-tahi-dari.html

HE!HE!HE!

Wallahualam..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2014 at 6:53 AM

Strategi budak oxford masukkan puteri DAP sebagai seorang kakitangan peringkat tertinggi iaitu setiausaha tidak dapat dilihat, dihidu, difikirkan dan difahami oleh ah jib gong al-blur .... orang yang blur mana boleh lihat dengan jelas mana boleh faham dengan pasti ... orang yang blur jika pembangkang katakan yang warna hitam itu kelabu dia akan percaya ... apatah lagi jika punahsihat pun turut kata itu adalah kelabu yang warna putih lebih dominan dari warna hitam ... bertambah percaya dia.

Berbalik kepada budak oxford ... dia yakin umno akan tewas pada pru 14 nanti ... jadi strategi awalnya ialah lantik puteri DAP sebagai setiausaha ... ini adalah sebagai jambatan kepada jawatan menteri kabinet jika DAP menang pru 14 nanti ...

Sekarang ini perhubungan dengan orang2 PKR dan DAP perlu diperkukuhkan agar strategi ini berjaya ... sementara itu jawatan sebagai menteri dalam kabinet ah jib gong al-blur dipergunakan sebaik mungkin untuk kumpul kekayaan dan pengaruh ...

Dia x kisah umno menang ke atau kalah .... jawatan dalam kabinet pasti dalam tangannya ...

....................
Reply To This Comment ...................
September 24, 2014 at 8:33 AM

Laaa.. pelawok niih... dia tahu syiok dan enjoi ! Tanya nora danish :-)

sssssh..DT, aku ucap tahniah gak pada Azmin tapi siap bilas sekali, dalam blog pecacai PR...he..he.. dakwah...

PM Najib apa khabar ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 25, 2014 at 9:05 PM

Tuan din jgn terkejut sly eyes ni jump ship.

....................
Reply To This Comment ...................
PakKaduk
September 26, 2014 at 9:27 PM

gunting dalam lipatan....

perjuangannya sama dengan perjuangan PR.

ah jib gor tak rasa pelik ?

Post a Comment