........... Ulama Pas Kena Kencing ! PR Langsung Tak Bagi Muka Bila Hanya Hantar Nama Bini Anwar | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Ulama Pas Kena Kencing ! PR Langsung Tak Bagi Muka Bila Hanya Hantar Nama Bini Anwar

Sunday, August 17, 201435comments


Pas kemuka dua nama - Bini Anwar ngan Azmin
PR hantar satu nama jer - Bini Anwar sebab Azmin tarik diri

Bau hancing la pulak ....


KLiK

PR semakin kuat bila dah selesai kemelut calon MB Selangor ? YA, saya setuju !



Sebab sudah CONFIRM JELAS dan NYATA selepas ini Pas akan jadi BALACI saja dalam PR.

Semuanya demi tahaluf siyasi versi Pas ..... 

PS - Di mana Haji Hadi ? Di mana suara para ulama Pas ?  Kemana mereka menghilang ?

Share this article :

+ comments + 35 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 17, 2014 at 10:04 PM

Bila berjanji dia mungkir, apa jenis manusia begini? Clue: penghuni neraka paling bawah. Sila jawab dgn iman.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 17, 2014 at 10:06 PM

sian pas,apa kebaikan yg parti dia laksanakan kat selangor....rumah pelacuran makin bertambah kat s alam....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 17, 2014 at 10:11 PM

Dulu Tilawah, perempuan tak boleh. Sekarang jadi MB pun boleh...PAS PISS PUSS..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 17, 2014 at 10:13 PM

pelik dan betul betul pelik dengan pas nih. seolah olah atau dah sememang betul mereka tak tau malu. lain yang dicakap dan lain pulak yang dibuat. macamanalah mereka mengaku sebagai pemimpin ISLAM. malukan bangsa jer.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 17, 2014 at 10:14 PM

Janganlah marah kat Pas. Dah terpaksa, kalau tidak menjandalah bini dua ekor adun tu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 17, 2014 at 10:15 PM

@Anonymous

iman mereka pada dap. jadik lidah dap itulah lidah mereka.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 17, 2014 at 10:16 PM

@Anonymous

ujudnya parti pas semata mata nak sakitkan hati Melayu jer. Islam mereka pada pakaian dan cakap jer.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 17, 2014 at 10:17 PM

@Anonymous

pada mereka sumer boleh. dah betullah masuk pr. sumer sama jer

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 17, 2014 at 10:19 PM

Hahaha..sekali lagi umno dibaling tahi di muka.impian umno nak tgk PR berpecah dah musnah.umno yg dh nak mampos masih buat muka tak malu mahu bersatu dgn PAS..kalu dh Pas dh baling tahi di muka umno beberapa kali, mengapa umno masih berharap?impian Noh Udang nak jd MB tidak kesampaian.Dalan isu ini yg paling bangsat adalah umno kerana umno tidak mampu berbuat apa2 dalam krisis ini.Harap DSN dpt mengekalkan Noh udang dlm pru nnt..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 17, 2014 at 10:31 PM

Tipikal Anon 10:19 bangsa PR ni, nak jugak babitkan UMNO yang tak de kena mengena dengan opera PR yg meloyakan ni. Hati dah penuh dengan dendam kesumat terhadap UMNO yang sebangsa dan seagama.

....................
Reply To This Comment ...................
August 17, 2014 at 10:35 PM

@AnonymousUmno ? ? ?

mudahnya orang Pas ditipu bulat2 oleh pemimpin2 PR dengan alasan2 dangkal sebegitu.

Saya perhati Umno senyap dalam krisis ini. Dari awal lagi semuanya hanya dalaman PR yang bergaduh.

Alih2 Umno juga yang kena .... kesian saya tengok org mcm saudara ni ..

....................
Reply To This Comment ...................
bluk
August 17, 2014 at 10:53 PM

komen yg sama dlm bbrapa blog.hehehehehehe...kesian kt hg.bsungguh btoi nk mnyakitkn hati org umno

....................
Reply To This Comment ...................
PakKaduk
August 17, 2014 at 10:58 PM

Anon August 17, 2014 at 10:19 PM ni RBA kot sebab saya tengok hampir semua blog bahasa melayu dia ada. Saja nak melaga2kan melayu di alam maya. Biasalah.

-----------

1) Saya benar2 berharap PAS tukar fikiran lagi sebelum Khalid mengadap Tuanku Sultan.

2) Dengar kata Sultan berhak untuk panggil setiap ADUN mengadap untuk dapatkan kepastian. Mungkin ada harapan ADUN PAS berubah fikiran lagi.

3) Pemimpin yang tak ada pendirian tiada tempat dalam UMNO. Tengok apa jadi dengan Pak Lah.... Dalam PAS tak tahulah...mungkin ada yang akan ubah pendirian lagi....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 17, 2014 at 11:00 PM

@dinturtle

kalau jumpa orang macam ni tak payah layan..
kalau pilihanraya negeri lagi boleh jatuh la selangor ke BN balik.. rasa nya orang selangor da sedar siapa anwar.. siapa PR.. dan PAS la barua agama..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 17, 2014 at 11:11 PM

Dulu semua org tika buang anwar pas pula membutakan mata mendukung biawak hidup. Sedangkan merrka tahu malah menggelar anwar al juburi. Kuasa vs iman. Kuasa yg menang.

Hari ni ape anwar buat pada umno dia buat pada pas. Tanam org dia naikkan org dia buang para ulama. Maka hari ni ulama jgn berputih mata bila mereka sama sekali hilang kata putus di dlm pas.

Maka selepas ni org pas mungkin nk buat realiti check. Sifirnya mudah. Kalau para ulama pn xde kata putus dlm pas maka parti islam lagikah pas? Atau sekarang parti liberal parti pak turut dap dan pkr.atau parti pluralism atau parti saya sokong sgala usaha israel mempertahankan negara mereka? Sbb ape pn ulama kata lepas ni belum tentu pas as a whole akan mengikut ulama. Hanya dgn restu anwar barulah mereka akan dpt memperjuangkan islam.

Ini hakikat inilah realiti. Dan org pas seperti anon jgnlah memperbodohkan diri sendiri dan menunding pada umno pula. Semua ini silap percaturan dr pas sendiri yg mahu mendokong biawak hidup. Ego x bertempat bodoh x bertempat.

Ketika kamu berpeluang berganding bahu sesama ummah dgn org melayu dan islam kamu dgn bodohnya menolak senua itu. Maka tamparlah diri sendiri dan jgn menampakkan kebodohan kejahilan dan kedangkalan kamu semua. Hari ini yg rugi bknlah pas bkn lah umno tetapi ummah bangsa agama dan negara.

Bayangkanlah selepas ini negara paling kaya jatuh ditgn org yg paling tidak bermoral. Ya bukan umno tp hasil kerja tgn kamu.

Maka bertakbirlah sepuasanya mcm org bodoh. Kamu ini hanya islam pada luaran tetapi hati busuk dgn hasad dengki dan buruk sangka sesama muslim hanya tahu bertuhankan kebencian.

Tahulah kamu parti kamu kini bkn lagi parti socalled ulama tetapi parti anwar.

Takbir?

Melayu hampa

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 17, 2014 at 11:39 PM

Salam,
Jawatan dunia lebih penting. Pas lebih takutkan umno daripd Allah. Tu yg basuh otak ahli yg umno tu tong taik. Antara umno dan dap, pas pilih dap sebagai sahabat. Nampak sangat tak ikut quran. Camna nak buat hudud. Cakap jer berdegar, cari undi dgn menipu.

Mungkin ulama pas nak kembali ke pangkal jln, tp mereka lebih takutkan ahli drpd Allah. Ahli punya maki, baru mereka sedar apa yg mereka dah tanam dlm hati dan kapla pengikut.

Ahli pas lebih rela makan babi yg ada di meja dap daripda mkn ayam di meja umno. Begitu buruk umno di mata ahli pas.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 17, 2014 at 11:48 PM

apa tujuan nenek jijah diangkat jadi mb.

anuwar perlukan dana untuk aturkan siri demonstrasi membebaskannya dari penjara kajang. penjara kajang dalam negeri selangor. aset kerajaan negeri selangor kini menjadi milik anuwar. anuwar boleh gunakan bila saja dan di mana saja terutamanya dalam negeri selangor. Think thank pro anuwar boleh diserap masuk dalam kerajaan negeri selangor. mereka akan merancang demonstrasi membebaskannya anuwar. aset kerajaan boleh digunakan sepenuhnya. unisel boleh digunakan sebagai markas melatih kader politik pro anuwar. unisel juga boleh digunakan sebagai tempat bermesyuarat mengatur strategi demonstrasi.
anuwar perlukan demonstrasi berskala besar untuk menyelamatkannya dari penjara kajang. duit kerajaan negeri selangor boleh digunakan sekehendak hati untuk membayar para peserta demonstrasi.

pas hanya perlu menyediakan ahlinya. ulamak pas hanya perlu keluar fatwa bahawa demonstrasi membebaskannya anuwar adalah kerja mulia dan mendapat pahala berganda. maka berduyunlah penyokong pas turun. imam masjid negeri akan membaca kutbah betapa anuwar dizalimi dan menyelamatkannya adalah wajib.

sembahyang hajat perdana dengan mana imam dari presiden pas dan puak ulamak pas pakat turun dari ahli pas pakat meramaikan akan dibuat. pas dengan akur dan takzim mengikut kehendak anuwar. percayalah inilah yang akan berlaku atas nama tahahul bahalul sialsi yang pas agungkan.

biarpun sikafir harbi dap tanpa belas menuduh pas parti munafiq pas akur dan taat dengan sikafir harbi dari. dap itu sedangkan sikafir harbi dari dap tidak memohon maaf pun dari perkataannya itu. begitulah taatnya pas kepada dap.

nasihat saya jangan serahkan urusan jaga agama kepada pas kerana banyak bukti yang pas taat kepada dap dan pas sedia menjual agama demi undi cina. bahkan ahli dap kerap kali memberi ceramah agama kepada ulamak dan ahli pas. ulamak dan ahli pas akan bertakbir apabila disuruh oleh sikafir harbi dari dap

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 18, 2014 at 12:19 AM

Ini la yg dinamakan politik cari makan..sapa masuk PAS kena jadi alim skit..pakai ketayap..hafal skit hadis2 dan yg paling penting pandai jual ubat. Kalau korang bekas pencuci jamban pon berpeluang jadi pemimpin no 1 PAS walaupon lingkup SRP. Cuma sedeh la org2 yg still dok pangkah PAS nie...ada yg berkelulusan PhD tu...janji lawan UMNO...tapi ada jugak yg sayangkan PAS mcm kita sayangkan UMNO...nak buang parti syg...nak cantas org2 munafik depa dah terlalu powerful...mcm kes UMNO jugak le nie yg dikuasai oleh puak2 yg cuma berpolitik cari makan nie...kita nak cantas pon susah...lagi2 muka yg sama pegang jawatan...muka kroni...cuma tak seteruk PR je laa...kita masih syg UMNO tapi parti kita dah kena hijacked dgn geng2 mcm KJ..mcm Nazri...sama je cerita cuma lain pelakon jer. Aku nampak PAS nie beyond repair tapi UMNO masih lagi boleh dibaiki asalkan ex-veteran2 UMNO tahap negarawan nie bersedia kasi penangan terakhir demi survival generasi melayu akan datang...

....................
Reply To This Comment ...................
August 18, 2014 at 1:07 AM

Saya tak terkejut langsung dengan apa yg berlaku,rasanya ramai org yg kenal pas dan anuwar pun begitu.Saya cuma terfikir apa reaksi dan tindakan sultan selangor bila aljubs nanti paksa sultan terima bininya jadi MB.Aljubs tak bagi nama lain maknanya dia cuma nak bininya jadi MB.Saya harap sultan tegas dan tolak wan jijah.Rasanya sultan ada hak untuk minta pilihan alternatif.Kalau aljuburi tetap tak mahu bagi nama lain,sepatutnya sultan boleh pilih mana2 adun pas dan pkr untuk dilantik sebagai mb.

....................
Reply To This Comment ...................
Melayu Kampung
August 18, 2014 at 1:10 AM

@Anonymous Tinggi keyakinan saudara bahawa BN boleh menang kembali Selangor. Kalau keyakinan saudara diiringi dengan kewibawaan pemimpin BN, ada kemungkinan BN boleh menang. Malangnya, BN masih diterajui Najib dan disebelahnya pula berdiri KJ - dua pendokong liberal tersohor di negara kita. Kehebatan Najib menangani pemberontak Ukraine belum dapat lagi menutup kelemahan dia menangani kemelut orang Melayu yang kian diperkotak-katikkan cina. Peguam Negara yang dilantik oleh kerajaannya sendiri masih lagi orang yang sama walaupun dah terserlah kelemahannya bila berdepan dengan cina yang hina Islam dan Melayu. Takkan kita dah lupa orang yang celakakan UMNO masih lagi bebas tanpa tindakan. Peristiwa ni baru lagi. Belum pun setahun. Tak semestinya PR bergolak dan ulama dalam PAS dipinggirkan, maka BN akan menang.

....................
Reply To This Comment ...................
Melayu Kampung
August 18, 2014 at 1:44 AM

Bau hancing yang sama seperti yang melekat pada liberal UMNO. Persoalannya adakah ulama dalam PAS kena kencing atau sengaja bermandikan air kencing. Tempiasnya masih tetap kena pada orang Melayu......

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 18, 2014 at 8:03 AM

Pas ni juara bertempik je.. takbirrrr!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
August 18, 2014 at 8:08 AM

Sejak diumumkan nama bini Anwar saja yang dicalonkan PR, puak2 Pas semua SENYAP ! Sehingga pagi ini, takde blogger Pas yg komen, mereka hanya copypaste je keputusan yang dibuat.

Kenapa ek ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 18, 2014 at 8:27 AM

Kesiaaannnnnn penganut2 Pas tegar....yang dok pakai ketayap hijauuuuuuuu lagi !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 18, 2014 at 8:37 AM

Di bibir aja Islam...hati mahu kaya dan kuasa aja

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 18, 2014 at 8:41 AM

Ha Ha Ha org yg nak baling tahi, dia la yg pegang tahi & bau tahi dulu...yg nak dibaling belum tentu kena lg! Patut la nampak org kamu cirit ke sana ke mari & rumah kamu bau tahi!

....................
Reply To This Comment ...................
August 18, 2014 at 8:50 AM

kita mohon pengikut Pas yg ada otak baik tu, korang buatlah bantahan kalaupun tak guling guling atas jalan, sekurangnya korang buatlah sesuatu agar Pas kembali dihormati oleh sekian alam.Bukan jadi kaum haprak mcm yg ada hari ni.

....................
Reply To This Comment ...................
August 18, 2014 at 9:03 AM

Kalau Pas boleh tunduk, akur dan sanggup jadi balaci kepada Umno sebagaimana mereka tunduk, akur dan jadi balaci kepada Dap/Pkr, mungkin Melayu akan bersatu !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 18, 2014 at 9:44 AM

Keputusan semalam menunjukkan PAS secara rasminya dikuasai puak liberal dan pro Anwar. Suara ulama menerusi Majlis Syura bolehlah dibakulsampahkan mulai sekarang. Mursyidul Am dan Presiden sama2 kena tolak bulat2 AJK PAS Pusat. Majlis Syura yang merupakan badan tertinggi dalam PAS sekarang dah macam tunggul kayu.

Kepimpinan ulama makin terpinggir sejak Ustaz Nasharuddin kalah kpd Mat Sabu dan Dr Hassan Ali dipecat. PAS yang sekarang bukan PAS masa zaman Allahyarham Ustaz Fadzil Noor. Pas ada peluang untuk pulihkan imej sebagai balaci Anwar dgn komunis. Malangnya Pas memilih untuk terus jadi kain lap kaki pada tuan mereka.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 18, 2014 at 10:01 AM

Pemimpin PAS ni tak nampak ke bahayanya jika teraju kepimpinan Selangor diserahkan kepada Jijah. Selangor adalah lubuk emas. Dengar khabar Selangor ada rizab simpanan mencecah 3 billion. Kalau duit sebanyak itu dipegang oleh proksi Nuar, tak taulah aku apa akan jadi pada Selangor.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 18, 2014 at 10:24 AM

Hadi Awang ni dh mcm a general wothout an army.. presiden pas completely loss his command.. baik xpyh jd presiden kalau lagu ni..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 18, 2014 at 2:36 PM

Pas semakin busuk dari dalam,senyum lebar orang syiah.pendapat ulama tidak akan di ambil kira lagi

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 18, 2014 at 4:11 PM

D mana hj hadi dan ularmak pas? Dah tua mana,nak layan isteri2 dan nak layan harta dunia yg lain.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 18, 2014 at 4:15 PM

Muahaha mmg dah berpecah yg tak tau baghral mcm kamu nih. Sedap ke hidu najis dari atok nuar dan atok lks.

....................
Reply To This Comment ...................
PakKaduk
August 25, 2014 at 9:15 PM

@PakKaduk

Betul bagai dikata PAS ubat pendirian lagi!

http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2014/08/pas-u-turn-lagikali-ni-tikam-pkr-lak.html

Post a Comment