Isu Jawatan MB Selangor - MARUAH Pas DiPertaruhkan !

Thursday, August 7, 20148comments

Kalau dah macam ini punya pendirian yang dinyatakan oleh barisan kepimpinan tertinggi Pas yang menyokong Khalid sebagai MB Selangor, tak retilah nak cakap apa lagi dah kalau dibuatnya Pas buat UTurn dan akur kepada kehendak Anwar .... dan DAP.

KLiK

KLiK

KLiK
Tapi mana tahu kan ....kalau ikut yang lepas2, biasa dah Pas tunduk kepada tekanan rakan2 tahaluf siyasinya.

Tu yang glamer imej kartun di bawah ni -

Share this article :

+ comments + 8 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 7, 2014 at 3:45 PM

Kalo drama dari PAS ni biasanya ending dia konpom anti climax dn sgt klise.
Memula nmpak garang dn mcm hero nk menang dh..tp last2 minute hero mati dlm penuh kehinaan...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 7, 2014 at 3:47 PM

Bang Non saja nak test, spesis ni jenis keldai bandar ke keldai kampong.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 7, 2014 at 3:49 PM

Sy baca tajuk artikel pn dh tak tau nk senyum ker..nk marah ker.. atau nk nangis..
Sbbnya sy tak pasti sama ada org2 pas ni sebenarnya faham atau tidak apa yg dikatakan dgn MARUAH?

....................
Reply To This Comment ...................
Pak Kadiaq
August 7, 2014 at 4:48 PM

Macam biasa, akhirnya hamPAS akan tunduk & menahan bontot kpd DAPigs & PgayR.. maka akan berakhirlah satu lagi episod drama thriller arahan AlJuburi.. rakyat Selangor le yg akan terkedu dgn kebodohan diri sendiri. BN tak rugi apa2 pun.. selamat menonton.. kah kah kah kiok!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 7, 2014 at 6:25 PM

Secretary general pass mat sabuuu akancakap itu cakap org tua tua bukan pendirian pass. Bodoh kalau aku presiden pas dah lama aku peluku kepala beruk ni

....................
Reply To This Comment ...................
August 7, 2014 at 8:26 PM

Makhluk Pas semua tiada pendirian. Islam tapi di perbodohkan. Langsung tidak boleh di buat contoh !

Jika begini sikap Melayu, memang padan boleh di jual beli...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 7, 2014 at 8:36 PM

Din,
Dorang tak meeting dgn nuar lagi. Nanti dah meeting, dia tarik la balik. Soalannya ada ke lagi maruah pas.

P.s Din hang pernah dengar cerita monyet main belakang gajah. Mcm tu la pkr n dap punye perjanjian. Sikit pun tak rasa dek gajah.

Yuyu

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 7, 2014 at 9:34 PM

melayu yg rugi..kalau pandai melihat bnda yg tersirat dari yg tersurat...

Post a Comment