........... Hadi DiLantik Naib Ketua Kesatuan Ulama Sedunia ! Jom Ucap Tahniah | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Hadi DiLantik Naib Ketua Kesatuan Ulama Sedunia ! Jom Ucap Tahniah

Saturday, August 23, 201414comments


Share this article :

+ comments + 14 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 23, 2014 at 10:39 AM

ni team ulamak wahabi ke, khawarij ke, syiah ke ? ke liberal ? klu aku, aku tak ngaku adi ni ulamak.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 23, 2014 at 10:44 AM

semakin berat tanggung jawab

....................
Reply To This Comment ...................
August 23, 2014 at 11:01 AM

err... cuba lihat dari sudut ...errr .... pelancongan ker.... kan menaikkan nama negara tuh !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 23, 2014 at 11:06 AM

OANG KENAL PAS BUKAN KERANA PERJUANGANYA TAPI KERANA U TURN

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 23, 2014 at 11:19 AM

Teringat aku pada anugerah tokoh pendidikan nusantara. Cuma, aku musykil satu jer. Naib Ketua Ulama Sedunia boleh dibuli oleh golongan Anwarinas.

....................
Reply To This Comment ...................
August 23, 2014 at 11:21 AM

Bersudut-sudut ! Camne nak tengok, DT ! he..he... kalau benar, kita mohon kepada Allah SWT agar Hj. Hadi mendapat hidayah menjadi orang yang Zuhud. Berpolitik demi ketegasan yang Benar.

Bukang di lembu kang dari kuase laing..(tgnu niih). Kuase laing tu syirik !

Setahu kita Islam itu jalan nya lurus. Mat repit gerenti mati kejang lurus... Pemabuk tuuu, siang hari lagi sudah di bakar hidup-hidup, cuma syaitan itu menampakkan dan mengabui keseronokkan mereka.

Moga PAS bukan Parti Angan2 Sahaja.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 23, 2014 at 11:36 AM

Takziah kerana dapat ulama yang suka FLIP-FLOP, dulu negara Islam, la ni perjuangkan negara kebajikan. Kalau ulama-ulama lain tau perangai Hadi camtu, nak diangkat jadi AJK Kesatuan Ulama Sedunia pun tak layak..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 23, 2014 at 12:25 PM

Hj Hadi mungkin telah melakukan kesilapan dalam beberapa perkara,akibat tertipu dek Anwar.Bila berhadapan dgn Anwar,Tun Mahahtir pun tertipu di buatnya.Tengok saja Wan Azizah seorang Dr.pakar pun menikus,walupun dulu pernah mengadu pada seseorang nak minta cerai,tapi sekarang sampai sanggup tebal muka nak jadi MB Selangor ikut arahan Anwar.Jadi maafkan lah Hj Hadi,doakan semuga dia benar-benar menjadi seorang Ulamak yg mengikut kehendak Islam,bukan mengikut kehendak Anwar dan LKS.

....................
Reply To This Comment ...................
August 23, 2014 at 12:53 PM

Macam mana nanti semua geng ulama dia datang ziarah selangor nanti?

Kanan kira rumah urut, pelacuran, kilang arak dibawah PAS - PAKATAN?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 23, 2014 at 1:42 PM

Salam,
Nak kena jadi ahli dulu. Bayar yuran. Kena dicalonkan oleh persatuan ulama malaysia. Mesti seluruh donia ulama kenal hj hadi dan femes. Kalu idak, camna terpilih. Ni mesti kerana ajarannya video besi, bukan saksi. Negara kebajikan, bukan lagi ng beperlembagaan islam, hukum hudud 0.001%, dlm islam, tahalul siyasi dan sebagainya. Pendapat ulama tak penting boleh diabaikan, kecuali umno kena ikut.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 23, 2014 at 4:05 PM

Pas ITU parti politik....Dan bukan agama ye!!! Dan yang pasti jika arwah Ibrahim Libya masih hidup...pasti beliau bangga!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 23, 2014 at 11:20 PM

TAHNIAH pd TGHH,
ikhlas dari saya.

(Melencong sikit. Cer tengok gambar tu. Di sedut kanan tu. Eh buat apa tu? jgn marah... gurau saje)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 25, 2014 at 7:30 PM

Lagi dorang suka. Macam orang mengantuk disorongkan bantal. Ada pengikut yang sanggup suruh isteri layankan ketua parti mereka bermalam dihotel. Boleh dapat berkat dan pahala lebih.

....................
Reply To This Comment ...................
August 30, 2014 at 6:52 AM

Pertama-pertama perkara yang perlu dan wajib Hj HAdi lakukan sebagai Naib Ulama Dunia - menarik balik fatwa atas sesiapa yang bersama umno adalah kafir kerana hj Hadi juga dalam pandangan Melayu islam yang bersemangat Umno , Hj Hadi juga seorang kafir berdasarkan hubungannya partinya dengan PKR dan DAP yang secara terang menolak terus hukum Allah.. Jadi jika Hj Hadi masih mahu kekalkan dirinya sebagai Naib Presiden Ulama Dunia , maka lakukan perkara ini dahulu dan bertaubat atas fatwa beliau yang banyak mnenyesatkan umat islam melayu Malaysia.

Post a Comment