........... Calon Pkr N01 Pengkalan Kubor ! Rasa-rasanya la.... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Calon Pkr N01 Pengkalan Kubor ! Rasa-rasanya la....

Friday, August 29, 20147comments


Mengikut sok sek terkini yang saya dengar, khabarnya awek di atas bakal diletakkan sebagai calon Pkr di N01 Pengkalan Kubor yang bakal di adakan pada 25 Sept nanti.
 
MB Kelantan pula dikatakan sedang gabra menunggu saat dan ketika tarikh penamaan calon pada 13 Sept ..... Hanya pada hari itu baru dapat dipastikan secara sahih. Cakap dan janji dah tak boleh pakai sekarang ni. U-Turn dan Roundabout dah jadi SOP buat Pas.

Sekiranya benar maka Calon Tahaluf Siyasi PR di atas memungkinkan ahli2 Pas yang tidak bersetuju bakal berdepan dengan kemungkinan di buang parti, kalau mengikut logik Khalid Samad.

PS - Tidak dapat dipastikan kenapa MB Kelantan pula boleh berpeluh .....

Share this article :

+ comments + 7 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 29, 2014 at 10:27 PM

Bagi individu/organisasi, jauhkan kaedah U-TURN. Apa yg pentingm buat keputusan setelah sesuatu isu itu dipertimbang dgn teliti. Lepastu jangan sesekali buat U-TURN atas desakan pihak lain. Baru ada prinsip.

....................
Reply To This Comment ...................
PakKaduk
August 29, 2014 at 10:53 PM

PAS tak boleh guna nama Islam untuk kepentingan politik sama macam ISIL tak boleh guna nama Islam untuk bunuh orang.

Siapa pun calon yang diturunkan diharap dapat berkhidmat dengan baik.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 29, 2014 at 11:13 PM

Anak dajal juga kalau x silap.....betul ke tuan penyu?

....................
Reply To This Comment ...................
August 30, 2014 at 12:35 AM

@AnonymousKalau tak silap namanya Nurul Nuha ..... nama ayah saya tak pasti

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 30, 2014 at 1:39 AM

Macam pernah tengok la..tp di mana yek!!??bakal MB kelantan 1 hari..hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 30, 2014 at 6:11 AM

Macam nk pecah perut aku ketawa bila faham maksud ko

....................
Reply To This Comment ...................
tebing tinggi
August 30, 2014 at 10:38 PM

@dinturtleCantik tu , pasti hati tertambat.

Post a Comment