........... Spekulasi Muhyiddin Undur - HANGAT Buat2, Mana Ada ! Orang Duk Gossip Push-Up Bra la ... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Spekulasi Muhyiddin Undur - HANGAT Buat2, Mana Ada ! Orang Duk Gossip Push-Up Bra la ...

Sunday, June 22, 20149comments

Semalam Sinar keluarkan lagi satu artikel berkaitan jawatan no 2 dengan mengaitkan nama Hishammuddin. Sebelum ini Najib sendiri pecah rekod sendiri dalam kategori Paling Cepat Beri Reaksi Dalam Sesuatu Isu bila beliau segera mempertahankan prestasi timbalannya.

Seperti reaksi balas Najib, kali ini sekali lagi disebut bahawa berita mengenai pengunduran Muhyiddin sebagai no 2 sedang HANGAT disebarkan di media sosial.

Yang ini saya hairan ....... MANA ADA ? ? ?

Kalau dalam blog, memang takde sebab setiap hari saya akan pantau beberapa kali bagi mengikuti perkembangan semasa isu2 politik kita. Dalam FB saya jarang nak jengok, cuma sesekali bila nak share artikel jer baru saya buka. Juga tak ketemu berita HANGAT Muhyiddin nak undur diri.

Kalaupun HANGAT di FB dan saya terlepas, mustahil HANGAT cuma seketika .... paling tidak pun berita yang dikatakan HANGAT itu akan dikutip oleh para bloggers.  


Seingat saya lah, berita paling hangat beberapa hari lepas dalam FB DAN Blog adalah mengenai push-up bra Nora Danish ! Takder pun sesiapa cerita tentang Muhyiddin dan jawatan no 2 ?

Mereka tahu atau tidak ada 'push-up' bra ?

HANGAT yang diperkatakan itu sehingga PM Najib pun boleh beri respon segera !

Hmmmmm ...... Benda takder siapa pun citer dikatakan HANGAT .....

Najib pula respon segera ......

Nama H20 pulak ditimbulkan ekoran HANGAT BUAT-BUAT ......

Hmmmmm ......

PS -  Saya rasa di media sosial orang lebih HANGAT minta Najib yang undur diri .... yang itu tak pula Najib komen, ek ?

Share this article :

+ comments + 9 comments

....................
Reply To This Comment ...................
June 22, 2014 at 11:31 AM

ada la din. dalam blog ada, tabloid ada, fbpun ada. ko aje kurang teliti sebab dok fokus pada push up bra nora danish...tak gitu din?

....................
Reply To This Comment ...................
June 22, 2014 at 11:41 AM

@usinwell ... kalau nak dibandingkan Muhyiddin punya dengan nora danish punya ...memang patutlah tergelincir tumpuan !

Ada tu memang ada tapi taklah HANGAT mcm yang cuba digambarkan

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 22, 2014 at 11:44 AM

Pada Najib cerita ni hangat la. Bagi aku kalau berita Najib umumkan undur diri baru la real terhangat di pasaran.

....................
Reply To This Comment ...................
June 22, 2014 at 1:39 PM

ape kte hangat n sensasikan sikit berita najib perlu berundur n bg lak muhyidin jd PM, x mustahil yg kian beralih arah tu akn kembali kpd BN, najib x leh nafikan dh kian ramai yg x ske dye tu, ape sebab sebnr mmg x pst, yg pst ramai nk najib blah...segenap lorong n segenap ceruk mmg byk yg ckp sejak najibv jd PM nie puak2 mata sepet kian melampau, ikut kehendak pembangkang, terlalu nk jge ati mata sepet pnye kaum, mcm2 perkara perkauman kian menjadi2, melayu kian dihina oleh kaum sepet n arang malah islam sering dipersenda, malah ade yg ckp najib sebnrnye perosak UMNO n BN...ntah ler, mngkin org ckp ketika marah nie mcm2 larh kan...tp lau beribu2 lemon yg ckp hmm nie mst ade sangkut kot erkk...cer najib berundur tgk amacam...ade kelompok yg betrsuara "hmm nk pilih pembangkang dh ler puak tu dibarisi pemimpin yg jelas sasau n terpesong tp nk terus ngan BN lak jelas lembik n bengap, hadusss mcm mne nie, puak pembangkang cer lupuskan muka2 yg mcm aljubri anwar ibrahim n the gang serta anak beranak, mcm tu gak tokong kit siang DAPigs yg sume tau pembunuh melayu musuh islam tu cer lenyapkan dgn anak beranaknye serta suku sakat, malah PAS tu pon wajib dh tanam jer ulamak2 yg dok jerit konon2 islam ler hudud ler tp hal berkaitan agama sunyi sepi jer andai dicerca puak2 serkutu rapat sial tu, lau x der kelompok nie, mst BN bungkus " .....ini kenyataan, sal rakyat nk perubahan...PR dgn muka2 tu sume x leh hrp langsung, sal tu dlm keterpaksaan rakyat ttp ngan BN....tlg ler BN oii selamatkan malaysia...najib g rehat ler n jgn lupa bwk sekali gang najib yg mcm KJ menteri sume kementerian tu n ramai lg, najib bwk ler dorang skali balik kampung rehat erk.....PR lau bk berjaya buang sume kelompok aljubri...Insyallah

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 22, 2014 at 3:40 PM

Gabungan Najib Kangkong & Hisham H2O, habisla UMNO dan Malaysia. Sure bankrap dan tiada telur. PR cuma perlu ganti Anwar, PRU14 pasti orang Melayu akan pilih PR. Sekurang2nya saya sekeluarga, pekerja2 saya dan klien2 saya akan berbuat demikian.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 22, 2014 at 7:49 PM

@pelangi malam

sayang sekali beb. semangat juang nampak gaya macam Melayu. rasanya tentu orang Melayu yang berbahasa Melayu. kenapa pulak tulisanya bukan Melayu. kalau pun itu dinamakan tulisan Melayu, sudah tentunya jenama Melayu Express kot. nampak macam nak cepat saperti tak ada masa nak taip.

kalau nak jadi pejuang Melayu dengan semangat Melayu, tolonglah bertulisan Melayu yang betul. sebaik saja dipaparkan akan menjadi contoh dan ikutan kepada yang lain. kalau sikit sikit diringkaskan tak mengapa. tapi kalau dah kebanyakanya dipendekkan, maka langkah perjuanganya pun kelihatan pendek juga lah.

....................
Reply To This Comment ...................
June 22, 2014 at 9:29 PM

DT harap baca blog dinmerican. Paparan sensasi. Aku ada komen dalam Rockybru, artikel YTL. Saja komen keluar tajuk sebab realiti sedang panas berlaku... dulu begitu begini, sekarang 'berfatwa' plak...

Cerita TPM itu biar lah. Spekulasi jadi atau tidak sahaja. Gembar gembur. Jika TPM ikhlas dengan Melayu, Melayu di dahulukan seperti yang pernah beliau sebutkan, PERTAHANKAN Jawatan. Faktor umur, isteri atau sudah tiba masa kemuncak untuk bersara politik, pilihan peribadi, nyatakan sebaik nya...

Yang kita risau 'penyamun' yang bakal meranapkan Umno dalam GE14 yang kini ingin membeli bulan dan bintang. Menghancurkan Perlembagaan Malaysia. Yang tiada lagi berpasak kepada realiti Umno hidup segan, mati nya bila-bila saja jika nyawa nya semakin berulat di mamah kanser hati.

Sebagai rakyat biasa, resah kita macam :

kajang tuan kajang berlipat,
kajang kita mengkuang tak laku,
dagang tuan berkuasa dan bersantap,
dagang kita marhaien musafir blah, lalu!

Bila Rakyat Malaysia yang hidup 'setengah nyawa' boleh merasa keindahan Negara nya ? Bilakah dasar dan polisi menyebelahi marhaein ?

Hari-hari yang sukar untuk generasi muda semakin ketara kerana bukan lagi fokus isu negara... kesian hilang nya tempat bergantung. Bukan lemah, semua di nafikan. Melayu mesti bersaing. Bersaing di mana, di suruh nya di bendang.... lumpur nya dalam !


....................
Reply To This Comment ...................
June 23, 2014 at 12:21 AM

@maaeSaya sebenarnya dh semakin hilang mood nak menulis .... kecewa dengan pemimpin2 Melayu baik dari Umno mau pun Pas. Dua2 hanya pentingkan kuasa politik semata2. Tidak ada langsung roh perjuangan baik demi agama maupun bangsa ....semuanya topeng. Para penyokong diperbodohkan dan orang Melayu diperlekehkan. Frust ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 25, 2014 at 11:03 AM

bro...

lagi menarik kalau tun bantai najib...tun pergi forum tapi takde lagi pandangan idea bernas tun...atau padangan tun terhadap kerajaan skarang semakin kritis...tun ada sindir dalam post terbarunya...negara saya sendiri banyak masalah...

nampak macam tun cuba d senyapkan akhbar...

gie7

Post a Comment