........... Pemuda Umno Ajak Dyana Masuk Umno ! ? ? ? Tak Reti Dah Aku Umno ni .... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Pemuda Umno Ajak Dyana Masuk Umno ! ? ? ? Tak Reti Dah Aku Umno ni ....

Wednesday, June 4, 201426comments

Pemuda Umno ni .......saya tak reti nak describe diorang ni macamana ... Apologetik memang dah confirm, suka dan cepat minta maaf walaupun tak bertempat pun dah confirm, suka perasan .. memang dah tepat, PONDAN pun ramai yang setuju, muka tak malu ....... 

Dah la, tak kuasa saya nak tulis panjang2. Lebih baik saya copy jer luahan blogger The Chulan mengenai cadangan Pemuda Umno nak ajak Dyana yang baru saja mereka cemuh bagai, untuk masuk Umno !

Untung pula orang yang selalu baling najis, teringat pada kisah Wardina pula. Dah luncun UMNO dan pemerintah dengan kata kata sinikal dan perli serta mencaci secara halus, nah dapat pelawaan masuk ke badan yang di bentuk oleh kerajaan BN,dapat elaun pulak tu , gak nya la,  orang sokong BN dan UMNO pun tak dapat apa apa.

Yang caci dan kutuk UMNo dapat makan isi, yang setia dapat hirup kuah. Bagus amalan tu.
Tak payah la nak pelawa Dyana tu. Kalau yang pelawa tu Puteri UMNO satu hal jugak , ni Pemuda pulak yang pelawa.


Suara Dyana ketika berkempen bukan suara Dyana ia suara skrip , bukan lah hebat sangat, baca kertas sana sini bila bab dasar, bila bab hentam melayu dan UMNO saje yang tak perlu kertas

SETERUSNYA - KLiK.

Tengoklah ayat yang digunakan mamat ni - Semangat .... Perjuangan .... mamat ni boleh PUJI Dyana ! ? ? ?

Sinar

Share this article :

+ comments + 26 comments

....................
Reply To This Comment ...................
June 3, 2014 at 10:59 PM

Din.
Dia ni ada rupa tu sebabnya pemuda umno sebok jemput masuk.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 3, 2014 at 11:18 PM

KIAT SIAL PASTI TIDAK AKAN JUAL GUNDEKNYA KPD DARAI ARM-MERN-KNOW....MELELEH-LELEH LAH AIR LIUR DARAI ARM-MERN-KNOW....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 3, 2014 at 11:21 PM

kenapa tak mintak lee kuan yew je ganti najib?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 3, 2014 at 11:32 PM

dalam umno tak ciberi peluang. dah naik ikut parti lawan, baru takut. budak tu tak der kualiti pon. tak de lebihnya dari budak2 melayu lain. yang lbh nya, dia pandai hentam depan2..tu yang dap suka. satu hal bagus nye, dia opotunis. tapi kalau bawak masuk umno, jadi liabiliti pulak, sbb background yang tak consistent.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 3, 2014 at 11:34 PM

hari tu tengok mat sabu duk gesel2..tu yang teringin jugak tu..

IMNOTOKMAN

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 4, 2014 at 12:05 AM

Inilah dia bakal pelapis kpd kepimpinan umno pada masa akan datang. Akal pendek, pembodek, wang besar, bohjan , boros, ala.....senang cakap kurang iman.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 4, 2014 at 12:30 AM

pemuda umno ni macam lah tak ada perempuan lain......dayang dap lim kit siang jugalah yg dia terlior.....untung wooo jagi dayang dap lebih2 lagi dayang kit siang.....cepat2 dilamar pemuda umno....nanti ramai le wanita muda melayu berebut2 nak jadi dayang dap...kalu tak dapat lim kit....mana2 dap pun bolehlah....

....................
Reply To This Comment ...................
bluk
June 4, 2014 at 12:40 AM

boddow botingkek2 mcm kp umno.ku nan plak skdr mtk mak dyana bg surat tjuk sbb.nk kata lg skali la,umno ni da mkin boddow botingkek2

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 4, 2014 at 1:11 AM

Amat politically naive ! Tidak dapat lihat lebih dari 10 langkah ke hadapan. Inilah kualiti kepimpinan pemuda waktu ini ; sungguh TIDAK meyakinkan. Jika parti UMNO perlu ditransformasikan, maka yang pertama yang mesti direform ialah Pergerakan PEMUDAnya ; sayap parti yang lemah,lembik dan lesu ... macam tidak wujud ! Saya amat kecewa dgn Pemuda waktu ini ; di peringkat Pusat lagi teruk. You are a disgrace to the party ; a disappointment to the members. In fact you are more of a liability ! How I dream of those yesteryears when Pemuda UMNO was a knight in shining armour. Now, you are kaput , period !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 4, 2014 at 4:03 AM

Pemuda umno =
= Lebai umno
= tabur bulu
Musibat macam ketuanya jugak

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 4, 2014 at 7:24 AM

DASAR UMNO LIBERAL.BETINA NAK HAPUSKAN HAK MELAYU PUN AJAK MASUK UMNO.
UMNOMOTAKMUDANG.
SBB ITU DI MAKI PUN MINTA MAAF.
TELOQ DAHKENA REBUS. !

....................
Reply To This Comment ...................
June 4, 2014 at 9:19 AM

Ni le perjuangan Pemuda Umno...pemikiran di luar kotak tu! Kotak yang boleh kapan kan UMNO. Ha..ha..gobolok!

....................
Reply To This Comment ...................
June 4, 2014 at 10:02 AM

Umno sudah lah di cop 'parti paling tidak apa' ( blog helenang), Ketua Pemuda nya yang tidak boleh di sandarkan harapan, kini semakin menjadi 'petualang' tidak langsung rasa bersalah terhadap perlakuan nya kepada ahli-ahli Umno dan majoriti Melayu. Sering bertindak melulu, berlawanan dan ingin menonjol jaguh bersendirian ! Begini kah jenis pemimpin yang tiada platfom pendirian yang kita inginkan ?

Dyna sudah meremukkan hati-hati melayu untuk memenangi hati LKS dan kaum cina yang sangat membenci Melayu dan Islam. Tiada sedikit kesedaran dalam hati Dyana, di sokong penuh pula oleh ibu nya secara berdepan menongkah arus..

Kita perlu penjelasan KJ ( sementara itu baca artikel kupasan tokoh rujukan buku terbaru APA - memberi kesedaran hati untuk 'hati yang mati' - yang sering kebenaran nya tidak di selami )

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 4, 2014 at 10:03 AM

Salam bro din,

Saya nak kongsi mengenai satu perkara yang tiada kaitan dengan artikel di atas, tapi cukup penting untuk kita sebagai orang Islam. Pagi tadi sebelum pergi kerja, saya tengok TV9. Ada selingan lagu yang pertama kali saya dengar. Lagu tersebut berkenaan tragedi MH370. Saya tengok satu persatu liriknya, terselit agenda pluralisme yang besar dalam kandungan lagu ini. Ditambah dengan videonya yang memberi gambaran semua penganut agama itu sama, seperti yang diajar golongan pluralisme.

Islam itu diletak pada tempat paling tinggi. Tiada agama yang di sisi Allah SWT melainkan Islam. Tidak sama sembahan mereka dengan Allah SWT. Maha Suci Allah daripada segala yang mereka persekutukan. Maaf bro Din komen tiada kaitan dengan artikel.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 4, 2014 at 10:10 AM

Kelakar betul la. Betul2 pondan. Boleh pulak gundik LKSial pengkhianat melayu di pelawa masuk UMNO. Bukan ke pengkhianat ni nak perjuang hapuskan hak2 keistimewaan orang melayu..? Nasib mak dia tak tau lagi, mungkin kena buang dari UMNO. Ini anak pulak nak dibawa masuk.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 4, 2014 at 10:53 AM

Barang bekas apek Lim Kit Sial pun ko nak jugak? Cukup-cukuplah ramai lagi anak-anak muda Melayu yang berkebolehan susah dapat tempat dalam UMNO. Bahagian malas nak tubuh group sahabat UMNO kerana pemimpin bahagian takut dicabar. Bila mereka mesra dan sertai fuckatan ko marah marah pulak?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 4, 2014 at 11:04 AM

SOALNYA - Apakah Kelayakkan Pemuda-Pemuda UMNO ini?

Adakah mereka ini benar-benar orang yang layak dari segi ilmu pengetahuan, profession, kebaktian di dalam masyarakat, atau main tangkap Muat ajer, pilihan orang tertentu?

Kebanyakkan nya Memang Bangang, Pekak Badak, Boddoh dsbnya - Alahai Nak Mengata Buruk pon Bangsa Aku jugak, malunya aku ini..

INIKAH PELAPIS MASA DEPAN ORANG MELAYU???????

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 4, 2014 at 11:44 AM

Kita yang Puteri UMNO ni tak hingin nak ajak si Dyana tu masuk Puteri UMNO. yg pemuda tu gatal lebih. Klu nk sgt, buka "kuota khas" utk dyana masuk pemuda.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 4, 2014 at 11:45 AM

Betula la kata tuan. Pemuda Umno adalah sayap pembodek dan tak akan membela nasib rakyat bangsa Melayu.... Hancur lah kita semua. Dari Presiden Umno sampai Wanita Umno , Pemuda Umno dah tak akan memperjuang kan hak-hak orang Melayu....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 4, 2014 at 2:44 PM

perghhh ...ini tragedi lawak alaf baru , lawak pondan dari skrip sampah, malangnya samsul baharin terlatah masa ngorat Dyana ,

ayat yg sebenarnya ialah 'Dyana ..aku nak kawin dgn kau, aku dah naik gatal dan benggong tengok bontot kau , aku dah mula hilang akal asyik fikir kau siang malam'

Samsul baharin gunakan nama pemuda utk mempopularkan diri ...jahanam dapat exco pemuda perangai macam ni !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 4, 2014 at 6:17 PM

Description paling tepat...bangang..berpunca dari KP liberal

....................
Reply To This Comment ...................
June 4, 2014 at 10:11 PM

Agenda illuminati. Semua ada pengenalan, cerita, kejadian dan rentetan. Di selit halus, berhemah dan akhir di puja dan secara halus jadi amalan sejagat. Di Malaysia tidak terkecuali. Tanya makcik sambal belacan. Banyak rujukan nya....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 5, 2014 at 12:17 AM

Siapa yàng sanggup membersihkan pemuda umno dari sakai2 macam ni?..
Bro DT.... tolong komen sikit pasal pemuda umno tak ingin jadikan perkasa dan isma sebagai sebahagian dari ngo umno... lantas dijawab oleh setiausaha agung perkasa.... àla2 gelas tak retaqk, air tak dingin... engkau tak hendak, akupun tak teringin.... padan muka pemuda umno.... ha ha ha! Puas hati aku.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 5, 2014 at 12:57 AM

Ramai lgi org lain boleh tarik masuk umno..adooo..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 5, 2014 at 8:29 PM

Pemuda umno dah mula gila si anuu tuh. Jadi seperti cerita 'siapa dapat lisa'. Yg ini drama 'siapa dapat dyana kit sial' ...mmg mcm #\@!

....................
Reply To This Comment ...................
June 6, 2014 at 5:46 PM

@AnonymousAhak hak hak... Tunggu bagi dia tumbuh kote la dulu baru jemput. Baru la betoi...

Post a Comment