........... Ngeriiiii Beb ! Bayangkan Hasan Malek Tweet Najib Minta MC ( Sakit Sebab Layan Bola ) | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Ngeriiiii Beb ! Bayangkan Hasan Malek Tweet Najib Minta MC ( Sakit Sebab Layan Bola )

Saturday, June 14, 20146comments

Baru sudah menonton Belanda titik Spain 5-1, sukanya ! Mata dah segar ... sementara nak tunggu Subuh, layan jap la blog ....

Ni apa citer yang ramai orang boleh teruja dengan cheap publicity Lawak KJ ngan Najib tentang cuti konon sakit, tak dapat masuk ofis ( padahal duk layan bola ) ...

Dialog yang dah dirancang begitu pun boleh buat orang teruja ?

Ni ha kalau betul nak bergurau -

Bayangkan Hasan Malek yang hantar tweet begitu pada Najib !


Agak2 koranglah  ..... apa balasan Najib ? Mungkinkah -


: @HasanMalek YESSSS ! Tak payah datang terus lagi cantik ! #LAGIBetulPunyaTakTipu.


Ngeriiiiii beb !

Share this article :

+ comments + 6 comments

....................
Reply To This Comment ...................
June 14, 2014 at 8:54 AM

Salam Tuan Din.. Mohon Laluan untuk desakan PEMBELA menuntut Peguam Negara disiasat dan digantung tugas...

http://www.bangkit.info/2014/06/laporan-polis-pembela-desak-peguam.html

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 14, 2014 at 9:23 AM

ajib dan kj , dua2 kepala tak betol , berenti aje leee....

....................
Reply To This Comment ...................
June 14, 2014 at 10:36 AM

Maghah member beb! Makan bola, Minum bola, Tidur pun ramas bola... eeihiik !

Kalau MC terus tak leh plak. Tidur ka pejabat je...'cover - mengcover'

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 14, 2014 at 11:28 AM

syg btol najib pada kj...punah2

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 14, 2014 at 11:39 AM

Tu yg tweet org berpangkat besar. Kalu kita buat camtu, mampus boss sembur berapi. Cakap malas dan sebagainya. Ya la lifestyle pemudi umno. Kalu berkait ruu harmoni, cer bayang camna kj tweet ah jib gor. Atau yg berkait dgn ketua polis negara pasal anak. Mesti mengancam tweet tu. Boleh buat lawak gila tu. Kemudian tweet pulak kat hasan suruh bg bank rakyat bg pinjam kat bro 30 juta tanpa faedah. Kemudian tweet pulak kat paderi padal penggunaan al kitab melayu. Mesti best gila para blogger buat vita lawak. Ni cite bola tahap menteri nak tweet. Tahap budak bodoh jer tu. Bola tu hiburan jer. Mesia tak masuk, tak perlu la nak buat lawak bodo.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 14, 2014 at 1:20 PM

Najib dan kj perintis kepada kemusnahan ketamadunan melayu.

Post a Comment