........... Rayer Celaka - Tahniah, Polis Sudah Bertindak. | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Rayer Celaka - Tahniah, Polis Sudah Bertindak.

Tuesday, May 27, 201420comments


Najib sudah marah !


Polis pun sudah bertindak !



TAHNIAH ! !


 Maka Malaysia pun aman semula .......

Share this article :

+ comments + 20 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 27, 2014 at 2:38 PM

Din, kalau engkau nak tau, taraf Rayer adalah umpama seorang lebai haji kerana lihat saja calit putih sentiasa di dahinya (bukan balik haji tapi balik dari sungai ganges). Tapi apa kan daya, calit suci tak mencerminkan alimnya seseorang. Jangan salahkan Rayer, mungkin dia belajar dari mereka yang berkupiah tetapi memaki dan mencarut didalam masjid.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 27, 2014 at 2:53 PM

Bagus..bagus....bagus...bn....kirim salam ya...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 27, 2014 at 3:02 PM

Tahniah polis kerana cekap menjalankan tugas....lepas ni bolehlah kita menggalakkan lebih ramai lagi pemimpin DAP supaya meneruskan lagi makin hamun terhadap UMNO. Ini kerana, pemimpin UMNO sendiri tak mampu untuk berbuat apa-apa.

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-9/q71/s720x720/10389026_835126983181874_3689305912401574833_n.jpg

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 27, 2014 at 3:06 PM

NASIB MELAYU DI BUMI MELAYU.
SI KELING PARIA CELAKA BEBAS SEWENANG SELEPAS CELAKAKAN ORANG.
Reaction to an action pun salah........hmmmmmmm NASIB Melayu.
HIDUP PARIAH........

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 27, 2014 at 3:24 PM

rayer keliang pariah kepundek kata...celaka umno....tetapi hanya tuju kat umno~~~ni nak tanya sikit...presiden umno tu siapa...kalau rayer keling pariah kepundek kata tuju kat umno....maka presiden umno memang terkena sama lah....sekiranya presiden umno tidak terasa....memang bacul dan dayuslah presiden umno~~~maka...presiden umno mestilah memberi reaksi pantas dan segera bertindak mengajar rayer keling pariah yg sedang berasa begitu kebal sekali ( kerana berada di bawah naungan komunis dap penang )...keling pariah rayer kepundek perlu diajar agar jangan kurang ajar terhadap melayu (umno = melayu )...selagi keling pariah rayer kepundek tidak mohon maaf terhadap bangsa melayu (umno)....selagi itulah rayer keling pariah tidak dapat hidup aman dan tenteram~~~~sehinggalah ke tahap rayer keling pariah kepundek akan sanggup minum racun roundup~~~~maka...rayer keling pariah kepundek mesti mohon maaf~~~kalau tidak~~~racun roundup sebagai pengganti todi~~~adi adi pak aiyoyoyo

....................
Reply To This Comment ...................
May 27, 2014 at 3:27 PM

Hidup abah dan atok embah polis..

Jangan salahkan polis... Polis pun selalu kena maki....lepas ni kalau polis kena maki. Padanlah muka depa

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 27, 2014 at 3:51 PM

Saya sebagai seorang Penyokong UMNO - BN, menyahut saranan PM DS Najib Razak yang mengatakan "Rakyat mempunyai tanggungjawab untuk berfikir tentang kandungan yang mereka kongsikan dalam suasana panas sebegini".

Oleh Keranan Kedudukan Melayu Lemah, Lesu Lesi, Longlai, Melayu Mudah dipermainkan, DiCELAKAkan dan Pemimpin UMNo-Melayu hanya bertindak Memohon Maaf drp Orang yang mengeluarkan Kenyataan CELAKA tersebut.

Ada Pemimpin Melayu yang mahu MENUTUP suara para pejuang Melayu dan MENAKUT-NAKUTkan mereka dengan mengarahkan Polis supaya bertindak ke atas mereka.

Sampai Hari INI, POLIS BELUM MENAHAN, MENYOAL SIASAT si CELAKA Rayer tapi menyiasat mereka yang bertindak atas Provokasi Rayer..

Pemimpin Melayu sanggup Membelitkan Lidah Sendiri kerana Takut Kedudukan, Pangkat, di dalam UMNO jatuh hanya kerana mengeluarkan suara MENENTANG provokasi tersebut????

Mana Pergi UMNO-Pucuk Pimpinan,

Mana Pergi Ketua Wanita dan Pucuk Pimpinan Wanita - semua membisu - Suka di panggil CELAKA

Mana Perginya PUTERI UMNO -

Kenapa Hanya Sekerat barisan PEMUDA UMNO saja - Pemuda Pulau Pinang, Wilayah Persekutuan/Kuala Lumpur, Pahang dan Kelantan sajer yang Berani bersuara?

Apakah menongkah arus BILA Menentang PROVOKASI CELAKA atau duduk Diam hanya MAHU publisiti Bila Presiden Parti DS Najib bercakap barulah berduyun2, bersusun2, kenyataan CELAKA keluar drp Mulut Pelobi, Pak Turut, Penakut Yang Mengetuai Barisan UMNO sekarang..

Kalau Takut dengan Api, jangan jadi Ahli Politik.. Buat Kerja Lain, Jangan Menyusahkan Bangsa...

Apa semua UMNO - ahli, perwakilan, Majlis BACHUL tak ada telor belaka?

Semua Nak harapkan DS Najib Bersuara?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 27, 2014 at 4:05 PM

Setakat ni aku tak nampak mana-mana orang bukan melayu dikenakan tindakan tegas kerana menghina melayu/Islam....
Namewee ke..Teresa Kok ke...Alvian Vivian ke...tapi kalo tang melayu cepat jer diambik tindakan. Senang citer kalo bukan melayu nak kutuk melayu ke....nak maki hamun melayu ke...no hal la, no problem...perkara kecik jer tu...tapi jika melayu usik jer....jentik sekali pun...jangan sekali-kali lakukan....kerana tindakan tegas akan menyusul.

Harus diingat....rasis bermaksud jika engko usik bukan melayu atau bukan Islam, engko akan dianggap bersalah....tapi kalo diaorang pulak yang usik melayu atau Islam, itu adalah hak kebasan bersuara sebagai warganegara Malaysia.

* DAP adalah bahaya tetapi Melayu Liberal adalah lebih bahaya kerana mereka menghancurkan dan merosakkan UMNO dari dalam. Apabila UMNO musnah, melayu pun akan turut musnah.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 27, 2014 at 4:41 PM

Saya berasa hairan kenapa pencetusnya tidak disiasat? Maka itu akan bertambah banyaklah lagi cemuhan yang akan dilemparkan terhadap Melayu. Melayu pula kena diam dan tidak dibolehkan protes. Jika engkar akan disiasat juga.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 27, 2014 at 5:04 PM

Kerana Najib la UMNO dn kerajaan bakal tumbang PRU14 nnt..skg nie pn mmg dh nmpk sgt kaum pendatang nie menghina dgn secara terang terangan..tp tindakan?? hampehh...terima kasih PM dgn "kelembutan" kamu itu..melayu bakal menjadi layu di bawah pemerintahan kamu....

....................
Reply To This Comment ...................
tebing tinggi
May 27, 2014 at 5:16 PM

@Anonymous

Memang UMNO pimpinan Najib betul-betul celakak.

....................
Reply To This Comment ...................
May 27, 2014 at 5:37 PM

Usah khuatir. Giliran kita pasti tiba. Perlu diingat, kesabaran orang Melayu ibaratkan tolok suhu thermometer. Bila suhu mencecah ke peringkat atas & bebuli mercury pecah, pada masa itulah pihak berkuasa terutama Raja-Raja Melayu tak mampu berbuat apa-apa jika orang Melayu mengamok. So, marilah kita "meningkatkan" kesabaran dalam thermometer.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 27, 2014 at 5:44 PM

DAP & Rayer berhak untuk menghina dan mengutuk Melayu/UMNO..kerana .... mereka malu dan ingin membalas dendam pada seorang Melayu berk**** bengkok berjaya menjarah seorang amoi cinadoll dalam masa 24 minit dengan segala kesempurnaan jarahan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 27, 2014 at 6:01 PM

en.din apasal tk bolih baca komen kt entri psl kj tu?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 27, 2014 at 7:12 PM

Ini baru betul2 celaka. Melayu liberal di dahulukan, keling paria cina komunis diutamakan. Konfem Najib gong bukan orang melayu dan UMNO bukan lagi parti yang mewakili bangsa melayu. Memang celaka habis.

....................
Reply To This Comment ...................
May 27, 2014 at 7:19 PM

@Anonymous?? Saya tidak ada masalah pun .. ? ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 27, 2014 at 11:52 PM

Polis berani kat Melayu je....lain kali Dap pula akan panggil Polis Celaka. ..

Nak buat macam mana...polis takut kat Rayer Celaka!

Lama lama esok DAP kata Agong Celaka, Sultan Celaka, Ulama Celaka, ĶPN Celaka, Panglima Tudm Celaka, Panglima Tentera Darat Celaka, Laksamana Celaka dan akhirnya semua Melayu Celaka...

TENGOK cara semua Melayu lembik Mungkin Benar andaian Dap semua Melayu Celaka !

SEDIH aku jadi Melayu !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 27, 2014 at 11:54 PM

Bila mengamuk buang habis pegawai pegawai Polis! Lantik yang berani bukan macam sekarang!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 27, 2014 at 11:56 PM

Melayu memang Celaka kalau tak tahu nak jaga negara ini!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 28, 2014 at 1:37 PM

Salam,
Ah jib gor baru bersuara? So umno celaka dah selesai macam mana? Adakah si keling tu dah tarik balik katanya yang didengari oleh ahli umno celaka. Pemimpin baru dpt teks ucapan, baru keluar suara. Polis bertindak memadamkan suara umno celaka ke? Isu dah selesai setelah si keling kata sori tak sengaja? Atau selesai selepas polis panggil buat kenystaan kat balai. Kira maduk balsi, isu. Umno celaka selesai

Post a Comment