........... Kehadiran Munafik Melayu Yang Mengelirukan Bangsa | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Kehadiran Munafik Melayu Yang Mengelirukan Bangsa

Saturday, May 10, 201428comments




Masa untuk semua MELAYU pegang slogan Bersatu Teguh Bercerai Kita Roboh. UMNO memang untuk Melayu . Yang kita tidak mahu ialah TOKOH - TOKOH PALSU mengemudi nya ! Demi PRU 14 !

BOKO HARAM BUKAN IDENTITI PERBANDINGAN UNTUK MELAYU ISLAM ! Karakter dan kesopanan jauh berbeza seperti langit dan bumi. Sesiapa yang membawa istilah ini iala MUNAFIK BESAR ! Bukan realiti bangsa Melayu mempermainkan Ajaran Islam, Nabi Muhammad SAW dan Mensyirikkan Allah SWT ! Melayu itu... ( rujuk semula sajak nukilan Usman Awang - pernah PM Najib lafazkan dakam perhimpunan Umno - hakikat nya di mulut sahaja untuk penyedap hati-hati Melayu )

Kita tidak memusuhi bukan melayu. Kita sedih kerana rasa hormat mereka sebagai Rakyat Malaysia semakin di hakis dan terhakis, membuang realiti hidup bermajmuk. Malaysia ingin di gantikan sepenuh nya dalam acuan mereka yang bersandarkan nafsu tamak haloba semata-mata !

Bangun Melayu dari kemewahan sia-sia yang di nikmati dari kuasa politik yang tidak lain alat menghancurkan Melayu jua. Gunakan wang dan harta di perolihi percuma itu, membantu semula kekuatan dan perpaduan sesama kita. Itu lebih besar nikmat nya di sisi Tuhan tertinggi nilai nya.

Iktibar nyata MCA, GERAKAN, MIC melangkah sederap dengan NGO-NGO cina, gabungan Persatuan-Persatuan terkuat mereka menyokong DAP sebagai Abang Besar ! Politik licik dan kotor ! Mereka bersatu menentang dan menterbalikkan hak-hak Melayu yang sudah termaktub.

Untuk apa Melayu asyik mengalah dan terus di persendakan ! Untuk apa Melayu mesti di layur layu terkulai ? Sampai bila ? Tiada titik noktah nya? Jika begitu, memang Melayu Bodoh seperti mereka di perkatakan ! Haramjadah !

Umpama cendawan tumbuh selepas hujan, kehadhiran MUNAFIK melayu di persada politik amat mengelirukan. Janji Allah SWT itu, akan di hapuskan satu bangsa jika ' dalam benar ' berterusan melakukan kerosakkan kepada kaum / bangsa nya sendiri ! Ini yang berlaku sekarang...

Tiada iktibar lagi? Sudah buta mata, buta hati kerana terlampau banyak mentedaghah haram ? Semoga Allah SWT memberkati ISMA dan pejuang pejuang Islam dan seumpama nya. Islam, Melayu Islam dalam kebenaran, semoga dakwah mereka menambah penganut sejati dengan contoh yang kita persembahkan. Ya Latifu Ya Kafi, Ya Hafizu Ya Syafi....

InsyaAllah. Kehadrat Nya jua kita memohon. Semoga di hapuskan munafikun, musyrikun dan kafirun yang memusuhi NYA !


Kiriman Maae.

Share this article :

+ comments + 28 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 10, 2014 at 12:24 PM

Rujuk blog lifeonannie. Melayu yang diundi oleh Melayu sampai menang dan berkuasa yang merosakkan Melayu itu sendiri. Rosak Johor kubu kuat Melayu!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 10, 2014 at 12:54 PM

Dalam UMNO ada juga DAPster jadi bermaharajalela orang2 bukan Melayu.
PAS dah jadi
Pasti
Aku
Setuju.
Seperti lembu dicucuk hidung. Senang lah PAS dikeldaikan

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 10, 2014 at 1:52 PM

Pemimpin umno apa kesah....depa tu dah jadi jentera pengaut....kaut segala kekayaan....mana ada pemimpin umno yg tk kaya.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 10, 2014 at 1:55 PM

diharapkan dan juga di impikan. MELAYU wajib bangun dari dibuai mimpi dan angan angan. MELAYU wajib bersatu berjuang memertabatkan agama, bangsa dan negara tercinta. MELAYU usah terleka kerana KAMU didalam keadaan tertekan. MELAYU wajib sedar untuk mempertahankan hak keistimewaan yang sedang dicabar. bangunlah dan bersatulah sebelum identiti bangsa kamu dimusnahkan.

....................
Reply To This Comment ...................
May 10, 2014 at 2:00 PM

http://www.youtube.com/watch?v=HeFuxKzR_X8

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 10, 2014 at 2:21 PM

Boko haram dengan ISMA... Jauh panggang dari api. Sepatutnya org seperti kj ne kena cermin diri sendiri dulu.Wajah luarannya tidak mencerminkan apa yang ada didalamnya. Macamana Cina evangelista si Regina Lee boleh menjadi setiausaha dia.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 10, 2014 at 2:31 PM

Aku mmg cukup meloya dgn mlayu yg jual jadi diri dinn.....

Baik dlm umno mau pon pas.....

Mlayu jenis ni mmg x guna 1 sen pon...


....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 10, 2014 at 4:06 PM

Marilah kita mulai hari ini mengorak langkah dengan derap melayu sejati bersama DT, isma, perkasa dan lain2 ngo melayu. Bersama kita teguhkan sepakat, kemaskan ikatan pinggang untuk bersama menyahkan melayu liberal dalam umno... tak kira samaada mereka pemegang kuasa mutlak, penentu dasar atau berpengaruh tahap cipan... derap kita akan melanda ... umpama bah yang akan meliputi swgala benteng . Mulai swkarang tiada lagi sebarang excuse, atau kata kenang budi.... hidup melayu, hidup isma, hidup perkasa... aku tak kan pandang lagi umno yang diterajui puak2 liberal... bagiku mereka adalah pengkhianat melayu.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 10, 2014 at 4:30 PM

Born and bred at oversea. What would we expect from this ambitious 40 years old 'future PM'

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 10, 2014 at 4:33 PM

Jadi Kesimpulannya.. Khairi Jamaluddin dan Azwan Bro ialah Munafik Melayu yang mengelirukan Bangsa/umat Melayu...

Jadi... BERHENTILAH memberikan sokongan pada Dua Munafikun Ini.

....................
Reply To This Comment ...................
May 10, 2014 at 4:46 PM

Setiap hari setiap individu anak kaum cina telah dididik bahawasanya;

1.melayu/bumiputra dan kerajaan yang memerintah iaitu umno adalah kejam dan zalim
2.melayu/bumiputra dan kerajaan yang memerintah iaitu umno melakukan diskriminasi terhadap kaum cina seperti didalam bidang pelajaran dan ekonomi
3.melayu/bumiputra dan kerajaan yang memerintah iaitu umno tidak layak memerintah
4.melayu/bumiputra dan kerajaan yang memerintah iaitu umno pemalas dan bodoh
5.melayu/bumiputra dan kerajaan yang memerintah iaitu umno menganuti agama jumut,iban & kadazan diketuai paderi cina!

kenapa pula orang melayu tidak mendidik anak2 melayu bahawasanya;
1.orang cina bangsa penipu,raja fitnah putar alam dan tidak beragama.
2.orang cina bangsa kuat berjudi, mencuri dan pelbagai kegiatan haram - hanya Allah sahaja yang tahu benda nie.
3.tidak menghormati agama islam dan mengajar orang islam mengikut kehendak mereka
4.orang cina adalah pendatang dan menceroboh, kehadiran mereka dahulu tidak dijemput.
5.tidak bertanggungjawab, tidak beradab dan merosakkan alam persekitiraan
6.pemberontak, kegiatan haram terancang dan kongsi gelap - mereka laburkan duit yg diperolehi yang haram kepada halal
7.tidak menghormati agama islam

persoalannya;

kenapa masyarakat melayu dan bumiputra tidak mendidik 7 asas diatas, seperti mana ibubapa kaum cina yang mendidik SETIAP HARI,SETIAP MASA 5 perkara yang sama kepada anak2?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 10, 2014 at 4:46 PM

Sedihkan kenapa Melayu sahaja bangsa kat dunia ni yang mempertikaikan bangsa sendiri dan tak reti bersatu seperti CIna dan India? Mesti ada yang nak lain dari yang lain, mungkinkah kerana mereka mendambakan pujian dan sanjungan dari puak kafir? Kafir pun kafirlah, janji disanjung dan dipuji.

....................
Reply To This Comment ...................
May 10, 2014 at 5:07 PM

Apabila PAS dan UMNO bersatu;

memertabatkan mendaulatkan menambahbaik agama islam dan hak2 kaum pribumi yang lain
haramkan sekolah cina dan tamil, yang sedia ada serapkan ke sekolah kebangsaan
menggalakan penghijrahan kaum cina keluar negara, kaum cina dan keling diharamkan dari mengundi kerana mereka kaum pendatang.
meluaskan ekonomi kaum bumiputra kepada 70 peratus

Bagaimanakah PAS dan UMNO boleh bersatu?

ini cadangannya;

WAJIB! setiap bumiputra berumur lapanbelas keatas undi siapakah mereka ingin pilih sebagai pemimpin

begitu juga disetiap adun dan parlimen WAJIB! setiap bumiputra undi siapakah pemimpin
mereka.

maka yang kalah perlulah menghormati yang menang, begitu juga sebaliknya

apabila tiba PRU,bersatulah (seperti mana kaum cina lakukan) maka itulah wakil dan pemimpin kita iaitu dari kalangan kaum bumiputra itu.

dan sudah tentu dari masa ke semasa penambaikan perlu diadakan diatas nama Agama, Bangsa dan Tanahair!


....................
Reply To This Comment ...................
May 10, 2014 at 5:35 PM

@Unknownmenarik pandangan saudara :)

orang cina tidak pernah mahu mendidik anak mereka supaya menghormati kontrek sosial ..... kan? Atau mengutamakan bahasa kebangsaan ..... kan ? Jadi secara logiknya, semakin hari kita semakin dekat kepada musibah pertembungan antara kaum.

sekarang ini pun dah nampak bibit2 itu

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 10, 2014 at 5:36 PM

Aku dah cakap lama dah...menantu hantu di kaki tidor bekas PM Abdullah (sepaptutnya diharamkan namanya didalam senarai bekas pm malaysia) ni adalah siKITOL yang pandai menidurkan pemuda UMNO dengan gula gula...

DAH TIBA MASANYA SIKITOL NI DI BARAIKAN SEGALA CERITA DAN AKTIVITI HARAMNYA KETIKA DIA BERAJA DIMATA BERSULTAN DIHATI SEMASA ABDULLAH MENJADI PM DULU

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 10, 2014 at 6:04 PM

Bro Din. Api dlm sekam. KP perlu buang su dia si cina didikan Dapigs tu. Pemandu pun majoriti bukan Melayu. Tak ada lagi ke anak bangsa kita yg layak pegang jwtn2 tu semua? Kita telah ditipu oleh ketua kita sendiri. Melayu perlu bangun. Betulkan dr dlm dulu. Desak pemimpin2 kita muhasabah diri. Balik kpd asas perjuangan. Pemimpin akan jatuh kalau tidak berubah.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 10, 2014 at 8:17 PM

Simunafik yg mengampu kafirin - Al Maidah 52.
Sbb takut di timpa bencana - hilang jawatan, hilang sokongan, hilang undi ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 10, 2014 at 9:06 PM

Let's do it silently. Tak perlu hebohkan plan kita. Tu yg Cina dh buat lama dah. Melayu ni buat skit heboh jer lbh. Sume nk dihebohkan. Kalau kita nk jumpa dan bincanga antara kita, laksanakan saje. Ayuh kta jumpa dan bincang mcmana nk menangkan melayu islam. Buat pre-election before real election time to choose wakil melayu islam. Tak prlu gaduh pas-umno.Tak perlu pakat heboh, buat senyap, kita upset pru-14 dgn big victory.Semoga kita blh berjalan semula dibumi ini dgn melihat ke depan dan ke atas, bukan tunduk ke bawah. Perkasaakn ilmu, syariat dan ekonomiTu yg munafik dlm pas dan umno, kita tolak.

....................
Reply To This Comment ...................
PakKaduk
May 10, 2014 at 9:32 PM

Bolehkah Majlis Perundingan Melayu (MPM) mengadakan satu sesi perbincangan dan memberi cadangan kepada Presiden UMNO mengenai hal ini ? Bercakap secara terus dan telus dari hati ke hati dengan Najib tanpa kehadiran CONsultant.

Saya kira jika lama lagi ditangguh maka isu pemimpin melayu tidak membela melayu ini akan menjadi bertambah besar. Takut nanti terpaksa guna pepatah sudah terantuk baru terngadah, sudah kalah baru berkubu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 10, 2014 at 10:02 PM

bro din,...aku cukup meluat dengan najib sekarang tapi aku sayang pada UMNO,...apakah yang harus kita buat sekarang?......kalau buang ,siapakah pula yang layak.....haru-haru...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 11, 2014 at 3:53 AM

Dah tiba waktu...bila kita semua balik kg atau jumpa org umno yg boleh mengundi pau...mintak dia org tak lagi undi dan percaya kat kj..dan semua kelompok pejuang liberal bersama kj dlm umno...

Kita mesti buat dr sekarang...dua tiga tahun tu tak lama.. Mintak org luar dr bandar besar ni.. Atau org daerah..atau org kg..jgn lagi ikut kata ketua liberal..jgn undi pakai duit..

Jgn lupa..balik kg jelas ke org kg...jgn undi lagi PUAK LIBERAL...tergadai AGAMA ISLAM

Jgn tunggu murka ALLAH.. kita yg harus bertindak.. Saya penyokong UMNO dan Tun M tapi yg ini saya sokong penuh ISMA...

Satu pesan utk kj...didiklah anak awak dgn jln Allah bukan jln liberal.. Bila anak awak dah remaja..kemungkinan besar zaman tu zaman imam mahdi.. Jgn kita mati dgn anutan liberal atau pengikut DAJJAL..

Ketika itu hanya ada AIR MATA DARAH.. kpd yg kaki TODI.. KAKI BETINA... Tinggallah segera.. Insaflah sekarang...kecuali org kafir yg memang dlm linkungan ini..

10 tahun ke depan...DUNIA AKAN DLM KEADAAN GENTING... Yg sedang dan tua beringatlah.. Yg pemimpin sedar diri.. Duit kertas ditgn mungkin 15 atau 20 tahun kedpn takde nilai....

Lihat anak kita...lihat diri kita...10.. 15.. 20 tahun tu kejap je.. Selamat menempuh alam ini utk semua yg beriman..moga kita dilindungi ALLAH.

Aaaaaminnnnnnnnnnn

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 11, 2014 at 6:48 AM

Kata kata dari mulut Anak Haram Negri9

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 11, 2014 at 6:54 AM

Tak lama lagi mungkin ada lah pemimpin umno dan bos bos melayu penjawat awam yang akan dibunuh oleh orang Melayu yang fed up dengan pengkhianatan mereka terhadap bangsa Melayu......

....................
Reply To This Comment ...................
May 11, 2014 at 8:17 AM

Tk DT. Kita luahkan yang tidak kena. Majoriti kita Melayu yang waras, dalam diam menyokong Melayu dan UMNO / BN supaya kekal memerintah demi kelansungan masa depan yang cerah untuk semua rakyat Malaysia. Bukan di tuang dalam satu acuan yang tiada ruang kelak untuk bernafas, tidak dapat hidup secara mutlak dan terbela. Mungkin kita nikmati sekarang, tetapi dalam keadaan tettekan dan di tekan berpanjangan, apa akan jadi kepada masa depan pewaris kita ? Kepada yang kaya raya harta berbilion, beratus juta, beratus ribu, puluhan ribu hidup mereka sudah tentu ada jaminan.

Bagaimana kepada yang tidak mampu dan di beri rezeki sekadar sesuap nasi sehari ? Ini majoriti... Ini bukan soal malas atau tidak berusaha tetapi anugerah Allah SWT dalam lapisan kehidupan manusia kada' dan kadar keupayaan sepadan masing-masing.

Tun M nampak nya masih menyalahkan Melayu dan menyelar dan menuding ISMA pula. Kenapa begitu sekali penilaian Tun M sehingga sekarang ye ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 11, 2014 at 9:34 AM

buang najib dulu.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 11, 2014 at 5:16 PM

Buang najib je tak cukup...banyak lagi yang nak kena buang...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 11, 2014 at 5:58 PM

Saya stuju dgn anda. Org cina mereka chongchengchongcheng depan kita pon kita tak tahu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 11, 2014 at 6:28 PM

Suka atau tidak, kita perlu akui KJ telah membina empayarnya sendiri dalam UMNO. Pemuda kini dalam kawalannya, ditambah dengan Naib Ketua Pemuda yang berkongsi otak liberal dengannya. Exco-exco kebanyakannya orang-orang KJ sendiri. Mereka ini bakal menjadi barisan hadapan memenangkan KJ dalam pemilihan UMNO akan datang.

Sekiranya TSMY memilih untuk berundur sebelum PRU-14, salah seorang dari tiga Naib Presiden akan naik pangkat ke Timbalan Presiden. Bermakna terdapat satu kekosongan kerusi Naib Presiden. Saya beranggapan kerusi ini akan menjadi rebutan antara Mukhriz dan KJ. Pengaruh Mukhriz terhad dalam Badan Perhubungan UMNO Kedah sahaja. Tidak seperti KJ. Sebagai Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, KJ mempunyai jangkauan luas yang meliputi kesemua Cawangan UMNO di Malaysia.

Sekiranya KJ berjaya memenangi jawatan Naib Presiden, maka cita-citanya untuk menjadi PM termuda Malaysia semakin hampir. Menjadi tanggungjawab kita semua sebagai orang Melayu Islam untuk menghalang perkara ini daripada berlaku.

Post a Comment