........... Kalau Aku Kayaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Kalau Aku Kayaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

Wednesday, May 14, 201410comments

Tetiba rasa macam nak main lagu Kalau Aku Kaya ! 

Sebab dah biasa dengar versi ori, saya letak versi chipmunks ...




PS - Jangan Buat Spekulasi OK !

Share this article :

+ comments + 10 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 14, 2014 at 3:25 PM

kalau aku kaya , banyak kosong,kosong, kosoong , kosooooong , aku nak bertanding president UMNO aku beli semua nya

....................
Reply To This Comment ...................
May 14, 2014 at 3:57 PM

Ala Din,

Kalau buat 'turn back' faham2la. Politik berjuang untuk bangsa, agama dan parti dah lama pupus kat Malaysia ni. Tak kira dari parti mana pun. Kita aja yg terpaksa membanting tulang menyara anak bini.

Kalau diadakan PRN aku jangkakan tak kurang dari RM2 milion untuk satu DUN yg parti kena belanjakan. 2 x 32 = 64. Jadi kos untuk pancing setakat 4-5 juta seorang tu kacang putih aja. Yang ada 1 boleh pasang 2. Yg dah ada 2 boleh pasang 3/4.

Ini spekulasi aku aja tau. Jangan ambil serious.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 14, 2014 at 3:59 PM

Geng najib cube dajalkn Mat Said...tapi kate org jgn pandang org laen sebeloh mate jer.... penangan Mat Said skrg ...geng najib dah panas jubor.... rasaen.. pow kaw kaw jer laaaaaaaaaaaaa...... go mat said go....
Najib gagal mnjalankn tugas sbg ketua dgn jayanyer ... hal yg bole di selesaikn tanpa kekecohan dia suruh balaci2 dia yg selesaikn....sbb tuh jadi kecoh sbb balaci2 yg lebey lagak...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 14, 2014 at 4:08 PM

Krisis di Terengganu berakhir secara rasmi dengan kembalinya Mat Said ke pangkuan UMNO. Ini berlaku sejurus pertemuan empat mata Mat Said dengan Najib. Kita tak tau apa yang terjadi dalam pertemuan tu sehingga Abe Id boleh kawtim dengan najib. Dengan ini, drama hari wesak berakhir dengan BN kekal memerintah di Terengganu. Najib, Tengku Adnan dll boleh tersengih semula.

....................
Reply To This Comment ...................
May 14, 2014 at 4:11 PM

Apala korang nih ..... matsaid la, airturnback la ..... ni lagu jer !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 14, 2014 at 5:08 PM

Mat said saja bagi geli-geli kat geng PAS pun tak faham..ha.ha.....nasib pak lebai PAS tak loncat-loncat.....
Pak najib saja nak tengok respond...yang cakap lelebih yang kena........masa ni lah pak najib nak cari...ha..ha...SIAPA yang kena.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 14, 2014 at 6:16 PM

salam,

cakap sebelum aku kayaaaaa. bila aku dah kayaaaaaaaa, cite lain la pulakkkkkkkkkk. kau ingat nak gaji sumakel sebagai driver mrah ker? nak pulak hari2 hari raya. kena cite lain bila kaya. yuppppp , kalu aku kayaaaaaaa, mesti lupa diriiiiiiiiii

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 14, 2014 at 6:25 PM

kelakar giler tgk al -kisah politik kat terengganu.. mcm cerita kartun pulok . klu pok din tgk cerita chipmunks nie... memang karakter -karakter chipmunks klu tak dapat sesuatu tu mesti merajuk giler habis. Nnti blhlah nyanyi lagu klu aku kaya versi chipmunks kat rumah pengantin . Cuba tgk btul btul, muka MS pung dh mcm chipmunk (tgk gigi depang) . Ini spekulasi aje . heheheh

....................
Reply To This Comment ...................
May 14, 2014 at 6:43 PM

Kenapa yang korang duk komen Matsaid kat sini ? ? ? Heran sungguh ......

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 14, 2014 at 7:52 PM

Melayu hanya takat boleh berangan saja.

Post a Comment