........... Aksi Ketua Perang Media Sosial Umno Mempertahankan Permohonan Maaf KJ Kepada Dap | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Aksi Ketua Perang Media Sosial Umno Mempertahankan Permohonan Maaf KJ Kepada Dap

Saturday, May 24, 201421comments




Ong Kian Ming mendedahkan tindakan KJ yang meminta maaf secara peribadi/senyap bagi pihak Pemuda Umno Wilayah sambil menempelak KJ yang Dap mahukan permohonan maaf dibuat secara terbuka bukan secara senyap.

Cocodilly cuba mempertahankan tindakan bosnya dengan mengatakan, Minta maaf cara apa pun, ia tetap satu tindakan minta maaf.Cocodilly siap mengajar Ong Kian Ming bahawa sebagai golongan Strategis, mereka kena rasional !

Ong Kian Ming balas dengan pertanyaan, Jika begitu, bolehkah Rayer memohon maaf secara peribadi/senyap kepada KJ dan menarik balik kenyataan Celaka nya, dan semuanya selesai ?

Cocodilly yang terperangkap, menjawab tergagap2 dalam tweet - Adakah Rayer berbuat demikian ?  Ada tak ? 


Beginikah cara Pengarah Biro Media Sosial Pemuda Umno @ Ketua Perang Media Sosial termasuk Bloggers Umno menjawab ?

Jadi memang benarlah KJ ada memohon maaf secara peribadi kepada Dap !

Tambah memalukan bila Dap tolak permohonan maaf itu dan tuntut dilakukan secara umum sambil mendedahkan tindakan KJ itu !

MEMALUKAN ! !

PS - Baca ulasan GelombangKick mengenai kebaculan KJ 

Share this article :

+ comments + 21 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 24, 2014 at 8:54 AM

kalau macam ini le strategis pemuda hancur umno .....,muka dah le macam badak berendam...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 24, 2014 at 9:21 AM

Si cocodilly ni sekali pandang macam panda la pulak.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 24, 2014 at 9:33 AM

Pasal politik melayu berpecah,
Pasal politik melayu bermusuh,
Pasal politik melayu sanggup jual agama,
Pasal politik melayu sanggup jadi pengkhianat,
Pasal politik melayu rela diperbodoh dn jadi bodoh..
Jesteru..apa lg yg tinggal pada melayu??
Apa lg yg kita harap pd org melayu jika mereka masih bertuhankan politik??
Hidup mati segala2nya untuk politik??

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 24, 2014 at 9:42 AM

KJ dengan Melayu BN dia sungguh lantang.
Dengan CINA dan India , dia kecut.
KJ = Kurang Jantan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 24, 2014 at 10:29 AM

Ah jib ngor la yg tanam perangai bacul ni dlm umno! He must go!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 24, 2014 at 12:13 PM

@Anonymous

kat tempat aku, badak berendam nama sejenis kuih. dia kuih kuci tapi dimasukkan kedalam santan dan dibubuh kelapa parut. sedap beb. kalau makan tiga biji gerenti kenyang. harganya pun tak mahal. sebab itu agaknya pembangkang suka sangat dengan badak berendam nih.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 24, 2014 at 12:15 PM

@Anonymous

panda yang macam baru datang dari cina tuh ker? patut jugalah Ong Kian Ming senang dan paham berbicara.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 24, 2014 at 12:15 PM

saya respek sama ini keling ryer , satu orang umno pun tarak berani jentek sama dia , satu orang lawan 3 juta orang , pemuda - lagi gila , orang maki kita , kita minta maaf .. betul2 pu..... maaakkk....patut laa , muka pun lebeee kurang...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 24, 2014 at 12:20 PM

@Anonymous

yang tinggal hanyalah sejarah. Melayu bangga dengan sejarah. bila berpolitik, Melayu jugalah dikorbankan. agama diperlekehkan. Melayu berpolitik kerana kepentingan diri. pabila dapat akan lupa diri sehinggakan tak perasan bangsanya apa.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 24, 2014 at 12:22 PM

@Anonymous

kalau kurang jantan, cuba pekena kopi jantan barulah ganas. Melayu UMNO yang sokong dia bang dan sudah pun punya pengikut taksub.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 24, 2014 at 12:27 PM

@Anonymous

ramai dah yang harapkan demikian, tapi masaalahnya ialah dia perasan orang masih sayangkan dia. dia perasan orang masih perlukan dia. macam nih lah bang, kalau kalau terjumpa atau berpeluang berjumpa dengan dia, tolong khabarkan kepada dia kita semua tak sukakan dia dan inginkan dia meletakkan jawatan. suruh dia buat survey dalam blog kalau tak percaya. mungkin orang orang disekeliling dia selalu sampaikan berita indah yang membuatkan dia lagi berasa besar kepala.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 24, 2014 at 12:58 PM

pariah rayer kata celaka umno....kj mintak maaf apekebende....bod-do punya kj (meminjam kata-kata uai )...nama saja keluaran oxford....tapi...umpama claypot....asyik asyik kena masak memanjang....nasib kau lah mat jolobu....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 24, 2014 at 1:02 PM

Aiiiiiii,, Aiseh Man...

Baru ajer sebut Blog List Din Turtle....

Hari INI dah kena DANGER: MALWARE AHEAD!!!!!!!

Kenapa Ader yang dah TAKUT DENGAN KEBANGKITAN MELAYU...

MARI SEMARAKKAN API KEMARAHAN PERJUANGAN SUCI UMNO SEJATI..

dan Tinggalkan Pemimpin Dayus, Poyo, Bangang seperti KHAIRI JAMALUDDIN Menantu Abdulah Badawi yg langsung tak ambil berat perihal Orang Melayu.. Apa lagi Melayu Penang? Ini kan Kes Kejadian di Penang?

Menantu Kau Pak Lah Mintak Maaf... Pak Lah Kau TIDOR lagi ker? Mentang2 Kau ader Rahsia PM DS NAJIB... keu UGUT DS Najib, Kau Ikat Dia supaya Tak boleh ambil aper tindakan kat Menantu Kau Yeah.

PAK LAH KAU MEMANG CELAKA, KHAIRI JAMALUDDIN, KAU CELAKA BESAR..

Pak Lah cukup2 lah, kau Ugut PM Najib,.. Bagilah dia peluang Jadi PM sebenar..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 24, 2014 at 1:06 PM

Gelombang Kick.. Tahniah..

SEMARAKAN API KEMARAHAN API PERJUANGAN MELAYU..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 24, 2014 at 1:10 PM

Wahai Ahli2 UMNO Sekelian..

Siasatlah aper rahsia Besor sangat yang Pak Lah Pegang terhadap PM DS Najib sehingga boleh Pak Lah mengugut PM DS Najib...supaya melebihkan Menantunya SI CELAKA BESAR KHAIRI JAMALUDDIN.

Jika benar, siap sedialah Kita menerima BERITA itu secara Terbuka, daripada PM DS Najib diugut, ditekan berterusan, UMNO juga yang akan Hancur kerana Khairi Jamaluddin Bukannya Melayu ... Dia Berjiwa CINA, Berhati KELING PARIAH.

Siasat, siasat dan siasat...

....................
Reply To This Comment ...................
tebing tinggi
May 24, 2014 at 1:59 PM

@Anonymous


UMNO dah lama hanchur ,yang tingal hanya nama sahaja.

Yang ada pemimpin-pemimpin UMNO sekarang hanya gunakan NAME Tex UMNO.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 24, 2014 at 2:16 PM

menunjukan kebodohan melayu, lain x belajar undang2 pandai2 ni tak belajar SRP/SPM kemudian masuk politik kemudian ceroboh dewan undang negeri, buat senyap senyap jer sampai tergolek, boloh punya olang

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 24, 2014 at 3:30 PM

Penyokong2 Pakatan yang buat rusuhan dan kerosakan dalam BERSIH di agung2 kan ke status Hero dan wira dan kerajaan Ahjibgor sampai sekarang tidak ambil tindakan. Tindakan yang selalu kita dengar polis ambik statement. Orang Cina dan india maki orang melayu tak pa sebab freedom of speech. Tapi bawah kerajaan Ahjibgor kalau melayu maki cina kita kena label sebagai rasis. Bila orang melayu buat rusuhan kat pejabat DAP,ketua2 UMNO suruh anak buah depa minta maaf! Baguih la! Kita patut tanya Ahjibgor apa lagi kita boleh buat orang cina supaya mereka BAHAGIA!!!

alfie

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 24, 2014 at 9:49 PM

untuk membahagia kan orang2 cina mari lah kita semua ahli2 umno bersatu hati menjual apa saja yang bollih di jual , jual ugama , jual bangsa , jual negara , jual negeri dan jual maruah , satelah semua habis di jual , maka tak payah lah kita bersusah payah nak mempertahankannya lagi , duduk rumah goyang kaki , goyang telor , itu pun kalau ada telor....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 24, 2014 at 9:52 PM

KJKG.
kurang jantan kejar glamer.
I pakai kasut PRadak ok. barulah menteri ok, jgn nak main komen je nok. kalau tak stylo mcm I. dasar jealousy. Malas mak nak layan.

....................
Reply To This Comment ...................
May 25, 2014 at 9:37 PM

Hidup Pemuda WP !!

Post a Comment