........... Teori Konspirasi MH370 Utusan Di Kutuk John Mallot .... Dia Dah Baca Teori Mahfuz ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Teori Konspirasi MH370 Utusan Di Kutuk John Mallot .... Dia Dah Baca Teori Mahfuz ?

Tuesday, April 8, 20146comments

Saya perhati ramai juga blogger pro PR yang menyiarkan artikel Mkini - Najib akan biar teori konspirasi Utusan, di mana bekas duta AS John Mallot mengkritik teori konspirasi itu sebagai bahan jenaka dalam kewartawanan Malaysia, yang menulis dengan rekaan, teori konspirasi, paranoia, dan perkauman.

Utusan telah mengaitkan CIA sebagai dalang disebalik kehilangan MH370 sebagai usaha mengeruhkan hubungan baik Malaysia-China.


Artikel Utusan itu anda boleh baca di SINI.

Yang menariknya, bloggers yang sama juga menyokong dan menyiarkan artikel Harakah di mana Mahfuz turut mengaitkan Amerika sebagai dalang utama dalam kes kehilangan MH370 ! ( KLiK ).

Malah Mahfuz pergi lebih jauh lagi dengan mengheret sama kerajaan Malaysia sebagai turut sama bersekongkol dengan Amerika, dengan berlakon melalui segala usaha pencarian pesawat sedangkan kerajaan sudah tahu apa yang sebenarnya berlaku.

Dan kesemua 26 negara yang terlibat dalam usaha pencarian juga didakwa Mahfuz sebagai telah ditutup mulut oleh pihak tertentu !

Apa agaknya komen Mallot kalau dia baca dakwaan Mahfuz itu ? Brilliant ! Awesome ! Outofthisworld !

Share this article :

+ comments + 6 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 8, 2014 at 12:45 AM

kalau utusan atau umno kemukakan teori konspirasi maka berduyun2 pihak suka main belakang akan mengutuk dan mencaci. tapi bila depa buat teori itu ini maka teori tersebut adalah betul dan masuk akal. bagi aku kalau depa buat teori aku rasa masuk akal jugak tapi akal yg berada dikepala lutut. tak pun akal yg berada di buntut.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 8, 2014 at 7:20 AM

betul...depa mana ada lutut. lutut tu adalah kepala otak depa.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 8, 2014 at 7:36 AM

That's why American is stupid. Whatever the news is true, they said Conspiracy Theories.In logical thinking, the so called Conspiracy Theories is much more reliable compare to the one that broadcast from Celaka News Network.

....................
Reply To This Comment ...................
April 8, 2014 at 10:54 AM

@Anonymous Mahpoz sudah makan banyak bubur lambuk. Sebab tu dia banyak kleber sekarang ni. Dia akur kerajaan dah buat yang terbaik untuk insiden MH370 ini. Sanggup pula jadi tebusan, malah bijak keluarkan teori konspirasi hingga orang Amerika pun tak dapat nak tepis kebarangkaliannya.

Aku ucap tahniah kepada Mahpoz, semoga ramai lagi pemimpin Fuckatan yang berkleber sepertinya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 8, 2014 at 1:39 PM

Sejak bila Duta US skrg cepat 'terasa hati'? dia lupa ke naga dia dh membunuh berjuta manusia sejak perang dunia ke-2.. apa nh buat heran stkt MH370? dn klu2 yg dinafikan menunjukkan ada kaitan Amerika -CIA dlm kes MH370.

Nuar pencacai US pula guna kaedah yg sama terhadap Krjn Malaysia dgn tuduhan.. Mallot jalot tu tk pernah komen pulak? Celaka lah AMERIKA ni bermuka2..

....................
Reply To This Comment ...................
PakKaduk
April 9, 2014 at 11:42 PM

bukan nak puji tapi fakta. UTUSAN saja merupakan satu2nya akhbar yang BERANI setakat ni. lain2 semua pusing2 koner baring tertiarap....nak harapkan the star ? huh! itu suara komunis DAP dimiliki oleh tali barut DAP iaitu MCA...

bila akhbar suara zionist malaysiakini kutuk utusan maka ramailah berbondong2 kutuk sama tanpa usul periksa termasuklah penyokong umno sendiri. suruh baca malas itulah padahnya.

Post a Comment