........... Pertandingan Jawatan Presiden Umno 2015 Antara Najib - Rosmah ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Pertandingan Jawatan Presiden Umno 2015 Antara Najib - Rosmah !

Tuesday, April 1, 201412comments

"Tak lawan, strategi sahaja hendak melawan UMNO,''

Itulah alasan yang diberikan oleh Anwar kepada Astroawani kenapa wujud pertandingan merebut kerusi Presiden Pkr antara laki bini Anwar-Wan Azizah.


Sejak dari awal penubuhan Pkr lagi, jawatan Presiden adalah milik bersama Anwar -Wan Azizah. Jawatan lain boleh diberi pada orang lain kecuali jawatan Presiden MESTI disandang oleh keluarga Anwar. 

Lagi 10 tahun kalau keduanya dah tak larat atas sebab apapun, pasti giliran anak mereka Nurul Izzah pula. Mujur 'madu' kepada Wan Azizah jenis yang tak boleh beranak, kalau tidak, satu hari nanti pasti berlaku perang saudara dalam kepimpinan tertinggi Pkr. ( itu kalau kita mahu terima pendirian badan Majlis Peguam yang memperakui Anwar sebagai pengamal homoseks )


Menghairankan bila tindakan Anwar memonopoli jawatan Presiden Pkr itu langsung tidak mendapat sebarang bantahan dari sorang pun ahli Pkr atau mana2 penyokong PR.

Bila jawatan Presiden Umno dimenangi Najib tanpa bertanding, mereka bising mempertikaikan betapa demokrasi telah hilang dalam Umno. Tapi bila jawatan Presiden Pkr terus dimonopoli pasangan laki bini ini, tidak pula ada suara membantah ...

Sebagai mengukur tahap double standard penyokong2 PR, agak2 apa komen mereka sekiranya pertandingan bagi jawatan Presiden Umno pada pemilihan akan datang adalah antara Najib - Rosmah !


Dan alasan yang diberikan adalah strategi melawan Pakatan Rakyat !

Share this article :

+ comments + 12 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 1, 2014 at 10:17 PM

salam,

kalu itu berlaku, saya ingat kak mah mesti menang. ah jib gor mesti gulung tikar, tidur luar la. ahli umno mesti sokong kerana kehebatan kak mah masa jadi isteri presiden dah menonjol. kalu jadi presiden mesti lagi menonjol. tak perlu kata apa-apa, kak mah berdehem jer, ramai la yang datang angguk2, geleng2, tunduk2. rasanya, kak jijah pun mau lari, tak berani rapat. mak lampir dangan semua naib presiden pkr ketar lutut. lim kit siang, boleh sakit jantung. mau banyak prk kalu kak mah jadi presiden. jelingan dan cakap kak mah jer mungkin menutup semua mulut pembangkang seperti mana ahli umno tertutup mulut bila mengetahui jasa kak mah terhadap negara.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 1, 2014 at 11:18 PM

Geng puak pembangkang tiap2hari kena kencing ngan nuor...tahap bahalol.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 1, 2014 at 11:36 PM

nak buat macam mana , semua yang anua buat se mua betul anugrah tuhan kata kan...

....................
Reply To This Comment ...................
Melayu Kampung
April 1, 2014 at 11:40 PM

Cerita Labu Labi zaman TS P. Ramlee pon tak boleh lawan kelakar kelibat Nuar dengan Jijah. Nuar gaduh dengan bini sendiri tapi UMNO jugak yang salah. PKR spin 'style mabok todi'.

Tak reti nak komen ala-ala juak PR bro Din. Aku layan ketawa saja dah la. Waktu Malaysia tengah jadi perhatian dunia, ada pulak badut sarkas bikin lawak. Dah tentu-tentu parti milik mutlak laki-bini. Yang nak lawan-lawan tu kenapa?? Sakit perut aku menahan ketawa......

P/S: -----> "Mujur 'madu' kepada Wan Azizah jenis yang tak boleh beranak, kalau tidak, satu hari nanti pasti berlaku perang saudara dalam kepimpinan tertinggi Pkr."

Sampai nak pengsan aku ketawa ko buat Din. " Madu " ........... Hahahahaha!!!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 1, 2014 at 11:50 PM

Wekekekke..... parti kaki jubo mcm tu laaa....

Mini lwn suami.... buang masaa laaa sokong pkr....

Byk benda lain lehh buat lg....

....................
Reply To This Comment ...................
April 2, 2014 at 12:19 AM

@Anonymoussempat juga dia kona ....

....................
Reply To This Comment ...................
April 2, 2014 at 12:57 AM

R. RAHMAN
A ABDUL RAZAK
H HUSSEIN
M MAHATHIR
A. ABDULLAH
N. NAJIB

R. ROSMAH

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 2, 2014 at 2:27 AM

hairan bin ajaib apa tangkal laki bini pakai sampai boleh memperdaya ramai org..saya benci syaitan bertopeng manusia ni.saya rasa dialah dajjal yg turun ke bumi.anugay+jijah..bertaubatlah.nik ajih pun dh sedar.kapal sing pun dh tarik hand brake sekejap.kau bila???

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 2, 2014 at 2:48 AM

ini adalah strategi menangkis fitnah trhdp anuar...ye la kan tak habis2 umno fitnah nuar main bontot jantan dr liwat 1, skrg liwat 2 dan mungkin seterusnya. jadi utk memberi penjelasan ttg fitnah ini adalah nuar lawan jijah rebut presiden. maknanya nuar masih lg lawan ngan jijah dr atas katil sampailah ke gelanggang politik. Mungkin sekarang nuar dan jijah hanya merebut kerusi presiden pkr yg memang dah jd hak milik family depa je. mana tahu suatu hr nanti depa laki bini ni berebut nak jd PM lak. Dgr kata kerusi presiden pkr dah dipatenkan kat US. betul ker...ker...ker? kalau betul takde harapanlah org lain nak rasa kerusi tu...kahkahkah.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 2, 2014 at 7:27 AM

Nuar sepatutnya hilang kelayakan untuk memegang mana-mana jawatan dalam parti politik. Cuba tengok Karpal yang faham undang-undang dan sanggup berundur meskipun kesnya masih dalam peringkat rayuan. Nuar seolah-olah lebih tau pasal undang-undang lebih daripada Karpal.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 2, 2014 at 9:25 AM

Aku cuma berdoa semoga Allah membuka hati2 org yg selama ni menyokong Anwar dan kroni2nya agar dapat melihat dgn mata hati kejahatan yg telah dn sedang dilakukan olehnya..

Kerana hanya Allah yg dapat membalikkan hati manusia untuk memahami dn menerima kebenaran..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 2, 2014 at 1:39 PM

PARTI KELUARGA RIA.....tu pun yang bukan ahli keluarga ada hati nak sokong..ish..ish...ish....geleng kepala aku teringatkan betapa biolnya penyokong PKR...

Post a Comment