........... MH370 - Semua Berlakon Jer ... Kerajaan Dah Tahu Tapi Sengaja Buat2 Tak Tahu ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

MH370 - Semua Berlakon Jer ... Kerajaan Dah Tahu Tapi Sengaja Buat2 Tak Tahu !

Friday, April 4, 201429comments


Sudah hampir satu bulan MH370 hilang ..... apa pun takder. Ni nak pergi cari kotak hitam lah.... kat mana jatuh pun tak tahu, ada hati nak cari kotak hitam.

Pas tu cakap, lepas jumpa kotak hitam baru nak bagi penjelasan .... Kalau tak jumpa kotak, maknanya takde lah penjelasan ?

Apa yang payah sangat nak cerita yang sebenarnya ..... Ini semua Amerika punya angkara !

Dan kerajaan memang dah tahu benda ni, dah tahu siapa dalangnya tapi kerajaan sengaja buat-buat tak tahu .....

Sebenarnya MH370 itu hilang atau dihilangkan ? Cuba citer yang sebenarnya .... Tak payahlah nak berlakon pi cari kat Lautan Hindi la ..... 26 negara pun ikut sama cari .... eleh, semua 26 negara itu dah pakat, semua dah kena tutup mulut !

Kat Lautan Hindi pulak, mula2 cari kat sini, tiba2.... eh, silap, kat sana la....  semua tu berlakon jer. Sebenarnya diorang nak lengahkan masa jer. Sedar2 dah lepas sebulan, kotak hitam pun dah habis bateri .... jadi tak payah cari dah.

Satu lagi .... ni apa citer hal bateri lithium ni ? Siapa yang hantar ? Kita duk beli dari sana, alih2 ada pulak orang nak hantar pi sana .... apa citer ?

Begitulah lebihkurang apa yang saya fahami dari apa yang ditulis oleh Harakah .... Mahfuz yang cakap.


Share this article :

+ comments + 29 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 4, 2014 at 5:38 PM

Kalau tahu kerjaan sembunyi fakta kenapa pulak tak tahu dimana mh370.
Bateri black box ( yg bewarna oren) jangka hayat jaminan (guarantee) 30 hari..lepas itu pun.masih boleh hantar isyarat tapi makin berkurangan...kalau nak ulas pastikan tahu apa yg di cakap..baca baca baca baca bukan launch ..main redah ..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 4, 2014 at 5:43 PM

Begitulah standard srp

....................
Reply To This Comment ...................
April 4, 2014 at 5:48 PM

Inilah yang dikatakan pemimpin akhir zaman yg akan perintah Malaysia di akhir zaman sebelum tiba kiamat.ia datangnya dari pemimpin yg bodoh bg kenyataan bodoh diharakah

....................
Reply To This Comment ...................
April 4, 2014 at 6:03 PM

@Panglima PerangTak baik tuduh orang bodoh ... dia pandai sebenarnya. Dia pandai menilai tahap kecerdikan penyokong2 nya, dan berkata2 mengikut kemampuan mereka berfikir. Nanti ramailah yang akan sokong ...:)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 4, 2014 at 6:20 PM

Itulah sebabnya bomoh tu boleh maju. Sebab rupanya ada yang percaya pesawat boleh disorokkan. Satu soalan - jadi apa jadi pada semua penumpang dan anak kapal?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 4, 2014 at 6:20 PM

Tahu x apa...sebenarnya dia orang Pandai cakap je....kalau dia orang kena salah Umno je...apa pun Umno....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 4, 2014 at 6:51 PM

dulu malas nak sekolah. Hanya meratib di tanah kubur saja sambil hisap rokok. Ni duk sibuk jadi penyiasat tahu itu dan ini. Dah kalau tahu kerajaan tu tipu, pergilah sendiri ambil kotak hitam dan tunjukkan. biar satu dunia tahu pr itu hebat. ni tak duk mengencing saja kerjanya

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 4, 2014 at 6:56 PM

@dinturtleKomen terbaik.... Hahahaha

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 4, 2014 at 6:56 PM

https://www.facebook.com/pages/Mike-Charlie-Alpha/224609694400886?ref=hl

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 4, 2014 at 6:58 PM

KOJE YG PALING SENANG DALAM DONIA IALAH JADI PEMBANGKANG !......apa susah modal ayaq lioq jee !!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 4, 2014 at 7:14 PM

Kalau dia ni boleh jadi ketua, bayangkan penyokong dia....berapa punya bodoh.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 4, 2014 at 7:15 PM

Kalau kita tengok dijalan raya...ada 2 lori balak yang padat dgn kayu.....Satu arah utara dan satu arah selatan.......saya rasa rasa sama juga macam kes bateri lithium tu...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 4, 2014 at 7:18 PM

JIKA PAS DAN JUAK-JUAK PR "DAH TAHU RAHSIA" KEHILANGAN MH370 apa kata mereka minta Korea Utara / Rusia (Kedua-dua negara anti-US) cari pesawat tu dengan membawa bersama HJ HADI / LIMSEANG/ANUAR (US DARLING) kelokasi yg mereka sahaja tahu dimana MH370 berada. Guarantee esoknya Anuar jd PM /Lim Kit Seang jd TPM / Hj Hadi Menteri Luar Negeri dan Pertahanan / Mahfuz Menteri Pengangkutan...kan gitu hendaknya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 4, 2014 at 7:23 PM

Nampak sangat biul si mahfuz ni, tak kan cina nak tolong, austral nak tolong, 26 Negara nak tolong kalau dia tahu ini mainan amerika, lebih baik pergi serang amerika dari habis duit berbilion nak cari kapal terbang, begini lah.. kalau kamu tahu ini kerja amerika kamu bagi tau China secara official.. tapi kalau China minta bukti, kamu tunjuk lah video besi tu sebagai bukti, atau seluar dalam giant untuk bukti kukuh,,..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 4, 2014 at 7:28 PM

yang kita tahu video besi dan seluar dalam giant tu berlakon, sebab ada pelakon nya, tapi kapal terbang hilang siapa pelakonnya, kapal terbang tu lah pelakonnya agaknya...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 4, 2014 at 7:42 PM

Ahjibgor punya kerajaan sangat slow to react kepada masalah besar negara bila berlaku. Baru aje tengok Skynews di Astro, Anwar punya interview be air tonight and will be given air time to explain on Ahjibgor punya conspiracy hiding the true facts about the MH370. Terberak dia dengan Din Sotong(H2O) bila nanti kena fitnah oleh Anwar. Tapi tak apa KaK Ros akan talipon bekas bini Rupert Murdock untuk tolong Ahjibgor nanti.

Ahjibgor,if we think Pak Lah is useless,Ahjib is worst!!!!

alfie

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 4, 2014 at 7:54 PM

semua lupa tentang kuasa ALLAH

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 4, 2014 at 8:44 PM

Betullah Tu tn bomoh Tu cakap d sorokkan tapi senenarnya d sorokkan pengilut dajal ammerika

....................
Reply To This Comment ...................
April 4, 2014 at 8:55 PM

Mahfuz nak bagitau anwar tu bangang tak tahu mana najib sorokan mh370.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 4, 2014 at 9:03 PM

Cuba tanya apa jadi kat tabung memali? Atau dia orang tunggu kotak hitam jugak.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 4, 2014 at 9:19 PM

La kenapa Mahfuz ada lagi sini?
Ingatkan dah tukar jadi tebusan?

....................
Reply To This Comment ...................
April 4, 2014 at 9:26 PM

@AnonymousHahahahaha ... i like !

Kenapa tak offer diri pada kumpulan Abu Sayaf yang culik warga china semalam, ek ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 4, 2014 at 10:05 PM

Kena carilah kalau tak mengamuk keluarga penumpang dan negara cina nanti tak ada usaha pulak. Walaupun dah tahu pesawat d sorok oleh amerika. Yg tukang siasat pun amerika juga tutup kes sajalah.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 4, 2014 at 10:31 PM

nahguz nu tanya ka atau bagi pebdapat ... jikalau aku saman bagi pihak ahjib gong kang dia kata dia tanya jah. .. nak tunggu ahjib gong sanan sori la ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 4, 2014 at 11:24 PM

Betul din.. dia buat analisa dan bercakap pada tahap akal yang dapat dicapai oleh kebanyakan penyokong pas dan pkr... kalau cakap yang lebih teknikal, kang mereka tak tahu hujung pangkal.. lagipun sijil srp takkan boleh cakap pasal aviation yang melangit punya teknikal?.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 5, 2014 at 3:53 PM

mahapuih apabila ternampak helikopter nuri...lantas dimarahi...bodoh !!! hangat kat dalam...awat kipaih pasang kat luarg...begitu lah betapa ber-geliga-nya mahpuih...keh keh keh keh keh

....................
Reply To This Comment ...................
April 8, 2014 at 1:13 AM

standard srp ? mana dia ada sijil srp. Sekolah menengahpun dia tak pernah jejak. Pak dia suruh dia pi sekolah, dia pi main guli 2 biji dalam seluax dia.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
May 11, 2014 at 5:24 PM

Aku setuju 100% blog ni. Masuk akal juga bila baca. Tapi puak umno ni x percaya sbb depa ni tak berakal. Dok kena tipu lama dah. Tulisan yg bagus adalah tulisan yg diterima akal. Bukan jwp yg berbelit2. Bukan rakyat Malaysia ja keliru, rakyat cina.pun pining kipala. Inilah tanda jwp yg diberi berbelit. Boleh faham ka puak2 umno yg berijazah semua.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 5, 2014 at 5:56 PM

Betul tu...

Post a Comment