........... Malaysia Negara Islam Tapi Ketua Pembangkang/Wakil Rakyat Seorang Pengamal Homoseksual ? peliknya .... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Malaysia Negara Islam Tapi Ketua Pembangkang/Wakil Rakyat Seorang Pengamal Homoseksual ? peliknya ....

Monday, April 7, 201417comments


Tadi duk baca artikel2 2-3 hari lepas berkaitan usul nak perkenalkan Hudud di Kelantan, Umno sokong, Pas semangat, Karpal macam biasalah, cliche, menolak bermati2an .....

Boringlah .... takkan nak berdebat lagi dengan isu Hudud ni ? Tak habis2 ! Kenapa tidak Pas dan Umno bertemu dan berbincang senyap2 dan cuba capai kata sepakat ? Kalau payah sangat nak duduk semeja, kenapa tidak Pas teruskan saja ? Pedulikan apa Umno nak kata, atau sesiapa termasuk Karpal .... teruskan saja dengan rancangan Hudud di Kelantan ...

Kalau perlu ikut SOP mana2 undang2 ... ikut jerlah. Tak perlu nak umumkan yang Pas AKAN buat itu, Pas AKAN buat ini ... BUAT JER !

Kalau perlu buat usul di Parlimen, maka USULKANLAH. Lepas tu baru kita tengok siapa yang sokong dan siapa yang tolak. Ni tidak ...pung pang, pung pang ...boring lah.

Kemudian saya terfikir pula Anwar ........ hmmmm....  lebih tepat lagi kes liwat Anwar di mana mahkamah dapati Anwar BERSALAH meliwat Saiful. Majlis Peguam pula kata Anwar memang MELIWAT cuma atas dasar suka sama suka.

Point utama saya - Kalau dah terbukti Anwar terlibat dalam aktiviti homoseks ( meliwat lelaki ) secara rela, kenapa Anwar masih lagi seorang Wakil Rakyat, Wakil Parlimen, Ketua Pembangkang ?

Nampak tak hubungkait dengan isu Hudud di atas ?

Malaysia di iktiraf sebagai sebuah negara Islam, kita juga mendabik dada sebagai sebuah negara Islam .... TAPI kita punya seorang pemimpin / wakil rakyat yang melakukan aktiviti Homoseks ! ? ?

Adakah itu tandanya kita ini sebuah negara Islam yang moderate ? Moderate kerana sanggup menerima seorang pengamal Homoseksual sebagai pemimpin ?

Ada yang tak kena dengan cara kita berfikir ! Serius, something is very the wrong here ....  Persatuan Ulama, Majlis Fatwa semua tak kata apa ke ?

Pas yang sibuk nak perkenalkan Hudud di Kelantan pula ..... Islam sangatlah tu, TAPI sanggup bergandingan malah sanggup menganggap seorang Homoseksual sebagai pemimpin / Ketua ?

Yang pelik lagi, boleh pula kita minta pandangan seorang yang mengamalkan Homoseksual akan Hudud ?

Pelik la cara orang Islam kita ni .....

PS - Jangan lihat dari sudut politik ya, ikut logik atau ikut agama pun boleh .... kenapa tidak ada undang2 yang mengharamkan seorang pengamal aktiviti Homoseksual ( samada secara pengakuan atau yang terbukti di mahkamah ) dari jadi wakil rakyat atau memegang sebarang jawatan dalam parti atau ngo ?

Share this article :

+ comments + 17 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 7, 2014 at 8:57 PM

hang nampak ke anwar meliwat. jaga buntut hang sendiri la! cakap memang sedap tapi lidah hang sapa buat. eh takut lah dengan tuhan. jangan belagak besar kat dunia ini. nak tuhan adili di dunia ni ka. nanti menyesal.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 7, 2014 at 8:59 PM

tu la pasai...melayu dah benggong ke haper kew...duk melalak ngata marhein biasa bohsia lah bohjan la...pilih pemimpin yg toron depan belakang..puiiii....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 7, 2014 at 9:08 PM

Kasihan Ketua Pembangkang ni, Rasa malu sebagai manusia sudah tidak ada dalam hidupnya. Hidup secara songsang berasmara dengan lelaki dan berasmara dengan wanita yang bukan isteri sendiri. Bertaubatlah sebelum masih ada sisa-sisa umur yang diberi oleh Allah

....................
Reply To This Comment ...................
April 7, 2014 at 9:09 PM

@Anonymous ? ?

Cuba baca dengan tenang ... saya kata MAHKAMAH yang dapati Anwar bersalah meliwat DAN Majlis Peguam yang kata Anwar meliwat suka sama suka.

OK, Bagaimana dengan soalan terakhir saya - secara UMUM, anda setuju tak negara kita ada undang2 yang mengharamkan seorang homoseksual dari memegang apajua jawatan ..... macam seorang yang bangkrap/muflis ?

....................
Reply To This Comment ...................
April 7, 2014 at 9:10 PM

@AnonymousOK, dia terpilih itu satu hal.... tapi kenapa tidak ada undang2 yang mengharamkan homoseksual dari pegang jawatan ?

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
April 7, 2014 at 9:17 PM

@dinturtle
Bro DT lupa ni...hohoho....SIAPA yg JATUHkan HUKUMAN RAKYAT pd AI duluuuuu sblm mahkamah jatuhkan hukum?

hahaha.....MAT SABU n KARPAL SINGHkan???.....Mat Sabu dr PAS n Karpal Singh dr biaDAPigs....dr duluuuuu lg PAS n biaDAPigs ni dah JATUHkan hukum yg AI ni buat bnda TAK SENONOH.....cecei2 masa tu buat apa??....berTAKBIRrrrrrkan?

sekarang apa??....cecei PAS TUNJUKkan bukti Mat Sabu n Karpal TARIK TUDUHAN dia pd AI.

atau Hukum ALLAH hanya terpakai utk org2/pro UMNO?

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
April 7, 2014 at 9:25 PM

sekiranya HUDUD dijalankan di Kelantan oleh PAS....insyaAllah, adakah hukuman akan dijalankan dahulu pd Mat Sabu, seorang Timb Presiden PAS kerana MENUDUH AI meliwat?, sbb kalau ikut kata cecei PR terutamanya PAS yg MAHIR dlm ISLAM, mahkamah Malaysia tak boleh dipercayai n menipu.

jika HUKUMAN tidak dijatuhkan pd Mat Sabu, maka kepimpinan PAS PASTI menerima yg Mahkamah telah menjatuhkan hukuman atas bukti2 yg sahih pd AI. persoalannya, kenapa MASIH berKETUAkan si pesalah yg diTUDUH MELIWAT terlebih awal oleh Mat Sabu n Karpal Singh?

ttg kenapa kat Mas takda undang2 halang "org gini" jd pemimpin...ermm mungkin sbb ini KES PERTAMA di Masn sekiranya dibawa utk perbincangan, PASlah yg MUNGKIN pertama akan menentang dgn mencampak ayat2 Al-Quran utk dipergunakan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 7, 2014 at 9:38 PM

Kalo bab mengata Nuar mulalah timbul dalil Al-Quran berkaitan hukum memfitnah. Tapi bila menuduh Ajib ngan Tuya, bukan main lagi kononnya itu bukan fitnah. Erk, pasal apa ada dabel stended, mengata Ajib boleh, tapi mengata Nuar tak boleh. Harus diingat, mahkamah yang menjatuhkan hukuman bersalah dan ianya jugak disebut dalam hujahan penghakiman terdahulu. Ini diperkukuhkan lagi dengan bukti 4cm. Soal Ajib ngan Tuya tu cuma cerita dongeng semata-mata kerana tiada bukti dan saksi.

Bagi saya, sebelum PAS nak laksanakan Hudud, tolong hududkan Nuar terlebih dahulu. Maksud saya, sila PAS membuat keputusan dengan adil berdasarkan bukti-bukti yang ada, dan buat keputusan sama ada Nuar bersalah atau tidak. Bagaimana PAS nak buktikan bahawa mereka adil dalam membuat pengadilan hudud dan sanggup mengenepikan soal rakan dan memilih untuk menjadi neutral. Buktikan bahawa PAS boleh menjadi hakim yang adil jika hudud dilaksanakan kelak. Oh ya, sebelum saya terlupa PAS pernah menganjurkan solat hajat mega demi membela Nuar dari difitnah. Apakah PAS mahu terima bahawa keputusan mahkamah itu adalah petunjuk dari solat hajat tersebut.

....................
Reply To This Comment ...................
April 7, 2014 at 9:38 PM

Kalau betul tak meliwat kenapa takut nak ber sumpah laknat??? Kenapa berkawan dengan pelobi homosexual luar negara? kenapa statement "kecenderungan untuk meliwat" perlu ditakuti? kenapa terdapt mani kedalaman 4 cm pada dubur mangsa liwat? Sudah le,,, semua orang dah tahu...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 7, 2014 at 9:54 PM

Jika PAS nak melaksanakan hudud, saya cadangkan antara orang yang pertama diheret ke mahkamah untuk diadili ialah Mat Sabu, Nuar Brahim dan Stopa Ali. Saya nak tengok dulu sama ada PAS benar-benar adil dalam melaksanakan hudud atau sekadar memilih bulu. Jika PAS adil dalam perbicaraan hudud tanpa mengira kawan dan lawan, barulah dikira layak untuk melaksanakan hudud.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 7, 2014 at 10:48 PM

Nak pilih kajang ke sg buluh. Kajang lagi senang, dekat ngan pejabat adun kak wan jijah. Tanya sama bang non, apasal pilih kajang, nanti jawab bang non, jijah kat sanon.

....................
Reply To This Comment ...................
April 7, 2014 at 10:52 PM

@Anonymous Kalah didapati bersalah ketiga2 dema ni, nak kena hukum camne? Nak kena sunat sekali lagi ke? Kurius gak aku!

Mat Sabu kena potong lidah ke atau kena cabut gigi tempat 'organic dental floss' tu terlekat?

Heh heh... Cubalah korang bayangkan...

....................
Reply To This Comment ...................
April 8, 2014 at 12:19 AM

Harap ada ahli parlimen yang mahu buat usul mengharamkan seorang homoseksual dari memegang sebarang jawatan dalam parti atau ngo. Buat secara umum tanpa menyebut nama sesiapa !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 8, 2014 at 8:20 AM

@AnonymousNampak tak bagaimana anwar dan PR telah meracuni fikiran penyokong mereka sehingga benda depan mata pun mereka sanggup nafikan, keputusan mahkamah pun tak dipakai (kalau tak kena pada mereka), bukti bergambar, bervideo lagi pun sanggup dibutakan mata, dipekakan telinga... buktinya ialah pengakuan anon ini.
Sesiapa pun yang beakal fikiran yang waras dan sihat akan mengakui kebenaran ini, tapi anon penyokong pr ini berada didunia lain, dalam fantasi sendiri setelah terjebak didalam penipuan ketua mereka. Agaknya orang-2 yang macam inilah yang akan melaksanakan dan menyokong hudud? nampaknya pendokong hukum hudud sendiri adalah penyokong sodom? apa nak jadi dengan puak2 PR ni?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 8, 2014 at 9:36 AM

Hang ni hang kebun ke apa-apa lah. Gua cabar lu gi tanya AI depan-depan adakah dia meliwat.

Reporter tanya soalan simple je "are you bisexual?", AI pusing satu dunia tak leh kata YES or NO sampai 4 kali gak nye!

Gua boleh almost guarantee lu the minute AI buat sumpah lahknat kata dia bukan peliwat dia akan jadi PM.

Tapi gua bukan Tuhan gua cuma guna akal Tuhan beri, tu aje.

Satu lagi kalau lu tak leh terima kenyataan mahkamah dunia dan setiap kenyataan manusia yang terlibat kes liwat 2 ni apa kata lu solat istikhorah. Jawapan direct daripada Allah.

Lepas tu lu komen balik sini.

....................
Reply To This Comment ...................
April 8, 2014 at 6:04 PM

Hujah Anonymous April 7, 2014 at 8:57 PM tak menghairankan. Tahu kenapa?

Jika orang yg siang malam pagi petang dok melantak makan minum berak main bini hisap rokok kemudian mengaku 'Tuhan Harun; pun ada pengikut...inikan Anwar Aljuburi....

Nik Aziz takkan percaya Anwar Aljuburi seorang peliwat waima anak bini Tok Guru Nik Aziz sendiri mengaku diliwat oleh Anwar Aljuburi. Nik Aziz, Hadi Awang, Dak Noden, Dak Ari, Dak Ani, Abg Tapa hanya akan percaya Anwar Aljuburi memangnya PELIWAT bila mereka sendiri diLIWAT oleh Anwar Aljuburi.

....................
Reply To This Comment ...................
PakKaduk
April 9, 2014 at 11:47 PM

Soalan misteri untuk Anonymous April 7, 2014 at 8:57 PM

Macam mana sperm anwar boleh ada 4cm dalam juboq saiful ?

Post a Comment