........... Kes Penculikan Sabah - Mahfuz Rela Jadi Galang Ganti Tebusan ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Kes Penculikan Sabah - Mahfuz Rela Jadi Galang Ganti Tebusan !

Friday, April 4, 20143comments


Oooooooooo .... korang gelakkan Mahfuz ya bila dia tuduh kerajaan Malaysia sengaja menipu rakyat dan dunia kerana berlakon seolah2 tidak tahu apa2 mengenai kehilangan MH370 padahal kerajaan didakwanya bersubahat dengan dalangnya ( yang beliau percayai adalah Amerika ).

Tapi apakah korang akan gelak sama bila dapat tahu yang Mahfuz telah menawarkan diri untuk menjadi galang ganti tebusan kepada pelancong warga China yang semalam diculik oleh kumpulan pengganas di Singgahmata Resort ? !

TABIK la Mahfuz ! Tuan memang berani giler ! Pemimpin2 BN lain takkan berani punya nak tawarkan diri begitu. Siapa sorang lagi pemimpin PR yang mahu gantikan tempat pekerja resort warga Filipina itu pula ? Mungkinkah Tian Chua ?

Haaa.... gelaklah lagi  .... gelaklah !

pssssst ....bang

Tulah, lain kali nak gelak tu tengok orang la dulu... 

PSSSSSST ! Bang ....

Apa pssst pssst ni ?

Tu artikel lama lah. Dia offer tu untuk kes MH370 BUKAN untuk kes culik di Sabah !

Eh.... ya ke ? Alamak ....

Minta maaf  ya .... silap maklumat. 

Tapiiiii ...... apa bezanya ? Pada pandangan Mahfuz, kedua2nya berkaitan isu tebusan.. kan ? Kalau yang itu dia sanggup gantikan tempat, kenapa yang ini dia tak sanggup pulak ....... kan ? Mana boleh double standard.

Jom tanya Mahfuz ! Mana tahu dia sanggup .... memang tabiklah kalau Mahfuz sanggup, dan terus jer pergi Sabah tanpa banyak soal.

Share this article :

+ comments + 3 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 5, 2014 at 9:04 AM

Yg sanggup dulu tu pasal zero risiko. Sembang kencang la... La ni, kalo dia offer diri jgk, mmg dia saja mengundang PRK Pokok Sena la... Hehe..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 5, 2014 at 9:11 AM

sepatutnya panggilan mahfuz bean ditukar kepada mahfuz supervavihero.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
April 5, 2014 at 6:37 PM

mahpuih bakal mengaplikasikan kemahiran ber'snorkling' n ber'scuba diving' alam usaha menyelamatkan mangsa culik di singgahmata resort...dek kerna bidang ini memerlukan seorang yg tajam penglihatan matanya...maka selayaknyalah mahpuih yg volunteer sukarela sukanya dia....mahpuih harus membuktikan kepakarannya dalam operasi gegak gempita ini...tak perlu berahsia lagi...hidop mahpuih...keh keh keh keh keh

Post a Comment