........... Warna Warni PR Di Kajang ... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Warna Warni PR Di Kajang ...

Tuesday, March 11, 201411comments

Ramainya manusia kat sini ! Ko patut datang sama tadi ... rugi tak ikut.
Dah bagi borang belum ?

Belum .... ni tengah berarak ke pusat penamaan calon la nih. Ramai giler ! Mampuslah BN ...
Semua tu sokong Wan Azizah ke ?

Hoh la.... tak caya aku tanya diorang jap ....


Saya bersama perjuangan Pakatan Rakyat ! 

Hidup Pakatan ! Hidup Anwar !

Saya perjuangkan Hak rakyat untuk Murtad !

ABU !  ABU !

Saya menentang rasuah dan kronisma !

Saya perjuangkan hak untuk golongan Homoseks !


Saya bersama Anwar sampai mati !


Kalimah Allah untuk semua !

Kami mau Seks Bebas !

Wa mau tanah buka sekolah cina !

Takbir !

Hak Samarata ! Hapuskan DEB !

Reformasi !

Lumah Ulut ! Masat !


Aku duk cari Hantu Pulut Kuning ..... hang ada nampak ?

Share this article :

+ comments + 11 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 11, 2014 at 11:06 AM

Konklusion ... ini prk nak selesaikan masalah dalam pr. Biarle mereka ramai2 dtg ... nak selesaikan masalah mereka. Duit rakyat habis juga utk prk ni. Plan A tak hadi..ni plan B. Plan C ... nurul izzah calon MB. Azmin tu dlm Plan D...hu..hu..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 11, 2014 at 11:09 AM

pas as Mb takde dlm plan E - Z..pas cuma jentera utk demo dan ramaikan ceramah. Cita2 pas asal umno jatuh udahla... dap naik pkr naik pun takpe.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 11, 2014 at 12:03 PM

Salam,
Selamatkan bangsa cina yg tertindas, takbir
Bahasa cina utk semua kedai cina, takbir
Hak sama rata utk semua, takbir
Kebebasan utk memilih agama, takbir
Org melayu masuk hutan, takbir
Byk sangat jeritan, tak dengar semua.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 11, 2014 at 12:14 PM

Saudara Din, saya sebagai pencacai sejati Datuk Seri Anwar Ibrahim sangat terharu dengan kupasan artikel saudara kali ini. Saya akan terus menyokong beliau dan perjuangan murni beliau terutamanya janji beliau untuk mengatasi masalah sosial di Kajang.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 11, 2014 at 1:08 PM

Nih bukan hantu polot kuning laa... Ini kembar siam Mr. Bean laa...

Din... Ko dah hantar borang ker belum?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 11, 2014 at 1:51 PM

Tula....aku rindu nak baca artikel khusus pasal mahfuz kat blog DT. Kira gambar atas tu pengubat rindu la.

Cuma yang pasti denfan adanya Kak Jijah kat Kajang, kedudukan Khalid Ibrahim akan semakin kukuh dan takkan digugat oleh sesiapa pun. Azmin Ali akan terus diketepikan sekiranya Khalid Ibrahim berjaya merampas kedudukan Timbalan Presiden PKR dalam pemilihan akan datang. Saya meramalkan kerusi Kajang akan mudah ditakluki oleh PKR selepas melihat sokongan padu daripada bangsa kiasu.

....................
Reply To This Comment ...................
March 11, 2014 at 3:02 PM

@Anonymousoooooh Anwar adalah penyelesai masalah sosial ?

Kalau tempat lain ada masalah sosial, maka Anwar kena bertanding kat sana juga lah ya ?

....................
Reply To This Comment ...................
March 11, 2014 at 3:02 PM

@AnonymousBorang ?

....................
Reply To This Comment ...................
tebing tinggi
March 11, 2014 at 4:50 PM

Saudara Din,

Dari hari pengumuman calon , fokus Liau tiong lai (media statement ) hanya kapada pengundi Cina sahaja . Persoalanya mampukah Mei Fun menang dengan hanya mendapat sokongan Cina sahaja ?.
Cina Malaysia ni masih tidak berubah , parti sahaja sahaja yang bergabong .

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 11, 2014 at 6:56 PM

Wa mau jadi MB!

Saya ada jam Omega!

Hapuskan PBS!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 12, 2014 at 2:24 AM

inilah pembaziran...sepatutnya tak perlu bertanding. lps ni permatang pauh dan bukit gelugor..ha..itu blhla tanding..kajang ni bg aku mmg patut diabaikan sj..

Post a Comment