........... Untuk Apa Mkini Siarkan Artikel Ini Kalau Bukan Untuk Malukan Zahid ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Untuk Apa Mkini Siarkan Artikel Ini Kalau Bukan Untuk Malukan Zahid ?

Saturday, March 1, 201410comments



Nah .... betul kan Mkini nak balas dendam pada Zahid Hamidi ? ! Seperti yang saya tulis semalam ( KLiK ), saya percaya semuanya sudah dirancang lebih awal..... Mkini tahu lebih awal mereka memenangi award dan sengaja menjemput Zahid untuk menyampaikan award itu di pentas.

Kalau tidak untuk membalas dendam, untuk apa Mkini siarkan semula video 5 bulan lalu ketika Zahid memarahi wartawan Mkini dengan caption seperti di atas ?




Youtube.

Tidak cukup dengan membiarkan pembaca membuat interpretasi sendiri melalui apa yang berlaku, Mkini siarkan artikel di atas supaya mesej dari apa yang berlaku itu jelas disampaikan kepada pembaca.

Zahid AKHIRNYA AKUR Mkini media sosial cemerlang ?

Share this article :

+ comments + 10 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 1, 2014 at 12:46 PM

Alaaa.... mcm perangai boss dia jugak. Apa-apa jak melibatkan cinabeng, boleh jadi layu beb! Itulah sebenarnya meLAYU yang paling tulen....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 1, 2014 at 12:47 PM

zahid sendiri yg memalukan diri dia...

azhar

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 1, 2014 at 1:53 PM

umno dan BN akan jadi Sejarah..Zahid akan jadi mwnteri KDN terakhir era Umno..da x ada hati pada umno dan BN...Kajang BN sure hancuss total list..beyond repair

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 1, 2014 at 2:38 PM

Zahid naik jadi pemimpin siapa yang angkat dia? Melayu. Kalau dia kurang cerdik makna nya kita Melayu jangan marah bila orang panggil kita Melayu bodoh.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 1, 2014 at 2:52 PM

seorang lagi penjilat cina ...patut le terasa cock tak gentar...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 1, 2014 at 2:59 PM

Zahid ini ibarat 'Sudah ludah jilat balik' tapi kita tak boleh nafi kan bahawa sokongan Barat kepada jentera2 Media pro Anwar sangat KUAT. Mula nya Malaysiakini dengan dana dari Soros sekarang sudah ada 3 juta hit setiap hari dan sekarang sudah jadi media rasmi kepada 53% rakyat Malaysia yang sokong pembangkang.

Dengan Ahjibgor yang mansuhkan ISA,maka banyak lagi lah fitnah mereka. Di Russia mana mana badan/persatuan yang terima dana dari negara luar,kerajaan mereka telah luluskan rang undang2 untuk melabelkan mereka sebagai 'Foreign Agent' agar rakyat Russia tahu bahawa ada kuasa luar yang campur tangan dalam pentakbiran agensi2 ini.

Isu 'Kangkang' Ahjibgor dengan sekelip mata telah menjadi bahan ketawa 'GLOBAL' dengan networking Media pro Anwar,ini telah menunjuk betapa LEMAH nya media2 pro BN di luar negara untuk 'neutralize' news2 seperti ini. .

alfie

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 1, 2014 at 6:24 PM

Salam
Zahid tin kosong menunjukkan kebenaran nama timangnya tin kosong betul. Mkini membuktikan zahid memang tin kosong. Ahli umno yg sokong zahid memang macam tin kosong. Cakap kuat tapi apa pun tarak. Undi cina juga yg mereka kejar.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 1, 2014 at 9:11 PM

Biasa la tu...sblm menang cakap lain.. Dh menang cakap lain.
Betul2 mcm dlm filem P Ramlee.. Walaupun ahli mesyuarat tingkap dh terang2 kena tarik telinga dgn bini tp still nk belagak bagus.. Hentam sajalahhhh zahidddddd.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 1, 2014 at 10:56 PM

Mulanya nmpk mcm boleh diharapkan si zahid ni... skrg dah nampak 2x5 dgn bosnya... hopeless...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 2, 2014 at 7:22 AM

Pemimpin melayu umno skrg semua tak blh diharap.perosak bangsa melayu.

Post a Comment