........... MH370 - Mahfuz Rela Jagi Galang Ganti Tebusan ! Dunia Terharu .... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

MH370 - Mahfuz Rela Jagi Galang Ganti Tebusan ! Dunia Terharu ....

Monday, March 17, 201417comments

KLiK

TERHARU ........ Pasti satu dunia terharu membaca tawaran dari Mahfuz ni .....

Kalau betullah ada rundingan rampasan ...... TOLONGLAH , TOLONGLAH .... pertimbangkan  rayuan Mahfuz ni. 

Tolonglah gantikan semua tebusan dengan wakil2 rakyat PR ...... 




PS - hmmmm .... Mungkin ADA sebab kenapa tebusan2 itu dipilih, jadi .....errrr..... apakah NILAI tebusan itu akan jatuh merudum bila ditukar dengan Mahfuz dan gang ?

Share this article :

+ comments + 17 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 17, 2014 at 4:35 PM

BAGUS LAH HIDUP PUN TAK GUNA

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 17, 2014 at 5:01 PM

Haha mahfus nk jdi tebusan???apa nilai dia? Kalau diri tu bilionair lain cte la.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 17, 2014 at 5:03 PM

Gila punya terharu aku... Apasal masa suluk datang Sabah, ko tak tawar diri jadi pengganti askar2 MELAYU tu? Apasal bila MH370 yang isi puratanya orang Cina, sanggup pulak ko tawar diri? Ini tipikal ciri-ciri kempimpinan PAS? Lagi nak laksanakan Hudud? Bley Blah Lah!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 17, 2014 at 5:50 PM

Berani kerana benar....takut kerana salah..( Berani ke dia atau tulis je....)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 17, 2014 at 6:29 PM

Idea yang bernas dan menakjubkan dari pemimpin yang mempunyai pemikiran luar kotak.

....................
Reply To This Comment ...................
March 17, 2014 at 6:45 PM

@AnonymousTahap keberanian diukur kepada risiko keputusan yang diambil.

Kalau risikonya hampir kosong, ( sebab keputusannya gerenti takde siapa nak ambil serius ! ), agak2 berapa tahap keberaniannya ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 17, 2014 at 7:03 PM

Elok dia ni pi mampoih saja la.lg lama hidup lg mengarut gila babi dia.jgn sampai nanti org dah tak blh nak bezakan dia ni manusia ka lembu yg blh berckp ka

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 17, 2014 at 8:01 PM

salam,
cakap mahpus tu boleh pakai ke? semua mp pakatan setuju ke dengan mahpus cakap sebab dia bukan jurucakap pakatan. tapi kalu semua mp pakatan rela jadi tebusan, mungkinkah ini satu petanda yang baik. keselamatan anggota polis dan tentera tentu tidak terancam kerana tak perlu lagi untuk berusaha menyelamatkan semua mp pakatan. tiada lagi kenaikan pangkat serta air mata ahli keluarga tentera serta sandiwara umno. biar unit amal pas dan smm serta ngo yg berusaha untuk menyelamatkan mp mereka. kalu polis dan tentera yang buat, dah tentu tidak mendapat keyakinan ahli pakatan atas keselamatan pemimpin mereka.

....................
Reply To This Comment ...................
dontortoise
March 17, 2014 at 8:52 PM

okay..bila dah dapat lokasinya..kami boleh tolong LAUNCH anda ke sana dengan menggunakan roket rakan anda..kalau nak naik roket ke bulan pun kami boleh tolong LAUNCH kan..hehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 17, 2014 at 9:37 PM

Statement paling bangang.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 17, 2014 at 10:02 PM

din...tak boleh tahan gambar awang hitam tu nangis terharu..
aku bukan tak bleh tahan nangis tapi tak bleh tahan gelak....
mahfuz never fails tu entertain us during this sombre situation

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 17, 2014 at 11:20 PM

Aku rasa lagi la perampas tu nak bunuh tawanan diorang sbb kerajaan menghantar si Mr Bean Malaysia sebagai tukar ganti...mcm tak serius beb! Perasan sungguh la si Mahfuz aka Mr Bean nih...jgn la wat lawak bodo2 dude..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 18, 2014 at 12:12 AM

Tolong cakap dgn Mahfuz tu bagi dia sedar diri, kalau kulit bontot tu dah berkedut-kedut TAK PAYAHLAH TAWAR DIRI ganti tebusan (kalau betul pun pesawat dirampas!), takde siapa yg nak, tak laku dan tak ada nilai walau satu sen pun ....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 18, 2014 at 1:54 AM

statement daripada pemimpin berjiwa besar...hakkkkkkk tuih.....!

bean oh bean....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 18, 2014 at 10:09 PM

Tuan din off topic. Sapa yg akan bayar k/terbang dan kapal2 yg datang dari begara lain yg ingin membantu msia mencari mh370?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 19, 2014 at 12:48 AM

Tuan hantu pulut kuning... wooooo tu dia.. dia mai kot celah bukit, mai daghi pokok sena.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 20, 2014 at 4:16 PM

Eloklah semuaa MP PR dgn kapla dia pi buat TUKUN TIRUAN.

Post a Comment