........... Maskot Comango, Siti Kasim Yang Curi Perhatian DiLuar Mahkamah Tadi | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Maskot Comango, Siti Kasim Yang Curi Perhatian DiLuar Mahkamah Tadi

Wednesday, March 5, 201418comments


Maskot Comango, Siti Kasim menjadi glamer hari ini bila tampil membela perjuangan pihak gereja menggunakan kalimah Allah di Istana Kehakiman Putrajaya.

“Kenapa orang Melayu dan orang Islam jadi macam lembu? Nak tahu ajaran Islam yang sebenar mereka kena rujuk dan baca al-Quran, bukan dengar daripada orang yang kononnya alim.

“Saya datang ke sini atas nama agama Islam…saya tidak setuju dengan kumpulan yang datang membantah penganut Kristian menggunakan kalimah Allah ini. bla bla bla ....( KLiK )



Beberapa kenyataan makcik ini yang juga merupakan seorang peguam melalui tweeter dan FB nya mungkin dapat memberikan anda sedikit idea bagaimana cara pemikiran maskot Comango ini -








Tidakkah Melayu Liberal seperti Siti Kasim ini juga boleh dikategorikan sebagai PELAMPAU ?  

PS - Satu lagi, satu FB posting dimana Siti Kasim menggalakkan orang muda supaya cepat2lah kahwin sempena Hari Valentines !

Share this article :

+ comments + 18 comments

....................
Reply To This Comment ...................
tebing tinggi
March 5, 2014 at 10:25 PM

Malam hari mengail ikan'
dapat saekor siikan keli,

pengaroh pimpinan memainkan peranan'
menakibatkan ugama dan bangsa dipandang keji.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 5, 2014 at 10:29 PM

Perempuan macam ni ke yang nak memperjuangkan Islam? Pakai baju pun tak cukup kain. Ada maruah ke? Orang macam ni sebenarnya nak menjahanamkan Islam. Dunia dah terbalik...tolonglah wahai pihak-pihak yang bertanggungjawab

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 5, 2014 at 10:45 PM

Tepuk dahi aku.....huhuhu

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 5, 2014 at 10:53 PM

Din, aku baca kat blog lain, diaorang cakap makcik ni orang asli, cuma nama jer sebijik macam nama orang melayu. Entahlah, aku pon tak pasti mana yang betol, mana yang salah. Setau aku sebelum ni yang pernah beri bunga kononnya atas simbolik keamanan ialah Marina Mahathir (ahli MPPN lantikan Najib).

Yang pastinya, setau aku makcik ni penah bertanyakan soal kebebasan orang Islam dalam beragama yang ditujukan kepada Nurul Izzah semasa forum anjuran kristian pada tahun 2012. Kalo tak silap aku Mujahid Rawa (ahli MPPN lantikan Najib) juga hadir sebagai ahli panel dalam forum tersebut.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 6, 2014 at 12:50 AM

Kelakar betul la rambut karat ni kononnya memperjuangkan Islam

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 6, 2014 at 1:44 AM

kalau dh kerajaan asik peram telor ini le jadinya..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 6, 2014 at 7:26 AM

PELACUR KA TU???

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 6, 2014 at 7:34 AM

Hai, abg Din. First tengok macam b***h. Kali kedua dah macam mak n***. Dengan baju nya, rambut nya. Are u sure this woman is Malay?. Atau boneka puak tertentu? Siti kassim? Kassim selamat ka? Hahaha.. Kepada anda pengunjung blog abg din ni, jangan tenung lama lama picture paling atas tu. Nanti malam tak dapat tidur. She got a very very daring smile, and face impression. Eeeeee..............*!*
PCP84

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 6, 2014 at 7:51 AM

Dalam satu sesi Forum Ehwal Islam di TV1, uszt Dr Syarifah Hayati pernah berkataa
Ada orang tidak tahu bahawa dia sebenarnya Tidak tahu
Ada orang pula menyangka yang dia tahu padahal dia sebenarnya Tidak tahu

Maka kasihanilah golongan-golongan ini.
Jangan kita ketawakan mereka sebab SEMUA orang bermula dengan Tidak tahu.

Marilah kita berdoa semoga Allah memberi taufik dan hidayahNya kepada mereka. Ingatlah,
Zulaikha pernah memfitnah Nabi Yusof a.s sebelum akhirnya dia beriman kpd Allah.
Hindon pernah menabur duri di atas jalan yang di lalui Rasulullah, pernah merobek dada Sayyidina Hamzah utk memakan jantungnya, tp akhirnya dia jg sujud kpd Allah

....................
Reply To This Comment ...................
March 6, 2014 at 8:19 AM

@Anonymousyalah... lama saya perhatikan, she did has a very daring smile, kan ...

....................
Reply To This Comment ...................
March 6, 2014 at 8:20 AM

@Anonymoussebab muka macam muka orang asli ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 6, 2014 at 9:00 AM

Melayu jd lembu sbb ramai mak lembu mcm dia

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 6, 2014 at 10:23 AM

Hairan diakhir2 zaman ni ramai org2 yg bijak pandai dan berijazah..tetapi punya persepsi dan pandangan yg jauh terpesung tentang Islam??? Dan yg menjadi masalah pula apabila mereka bercakap tentang agama org2 Islam yg kurang berpendidikan lebih respect Ijazahnya tetapi bukan pegangan dan akidahnya yg sebenar........org berijazah tentu akan
bantah pandangan ini,walau pun bukti2 telah berlaku..contoh...ada pengikut Ayah Pin org berijazah.....pengikut2 Al-Arqam lagi kanan org2nya pd awal2 dahulu....penyokong2 Islam plurism dann liberalism pun dikalangan mereka yg berijazah......carilah sendiri hakikat ini.......

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 6, 2014 at 12:17 PM

Salam Bro,Siti Zabedah Kasim ni kalau mati nanti kat mana nak kuburkan dia? Kat tanah perkuburan Islam ke Kristian ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 6, 2014 at 4:30 PM

Sayang skali dia tidak berpakaian begini keyoka d putra jy. Pandai pulak pakai t-shirt hitam tu. Klau berpakaian begini dan hadiahkan bunga2 kpd ostaz2 d sana tundok sikit tak ke berpunau mata2 ostaz2. Hahaha. That will be fun to watched. Bapok ghairah hahaha . saya ada urusan saya miss smlm d putra jy. InsyaAllah nex time.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 6, 2014 at 5:53 PM

Fuyoo besar nya.....dia punya tooooooooo!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 7, 2014 at 11:51 AM

pelik kenapa ramai dr golongan peguam byk yg liberal?

melayu hampa

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 7, 2014 at 2:21 PM

Selain peniaga yg menipu dgn mesen timbang mereka peguam2 yg pandai selokbelok yg akan masok ke neraka jahanam paling bawah...
except zul nor yg byk sudah tersedar dari mimpinya membela ai.

Post a Comment