........... Himpunan Solidariti Pro COMANGO Esok Di Kajang ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Himpunan Solidariti Pro COMANGO Esok Di Kajang !

Monday, March 10, 20142comments



Besok 11 Mac 2014 adalah hari penamaan calon Prk N25 Kajang dan difahamkan ramai ahli2 COMANGO telah dikerahkan supaya turun menunjukkan solidariti perjuangan mempertahankan Hak Perlakuan Seks Songsang yang menjadi salah satu tuntutan mereka.



Suka sangatlah golongan LGBT bila pendirian songsang mereka yang dilaknati Allah bakal mendapat pembelaan yang begitu hebat esok.

Ikon mereka di sanjung walaupun sudah terbukti minat luar tabiee nya !

Sama-sama kita tunggu dan lihat siapa pro COMANGO itu esok ......

Share this article :

+ comments + 2 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 10, 2014 at 3:12 PM

ini comango , busuk punya kaki, itu ketiak jugak dia suka cium... porrraaahhhh

....................
Reply To This Comment ...................
March 10, 2014 at 8:32 PM

Dulu saya sokong juga SIS ni, tapi sekarang bila kalimah Allah pun mereka sanggup gadai, saya dah meluat. Memang sah akal mereka pendek. Kalau mereka tak suka pakai tudung, saya boleh respect lagi, tapi kalau dah sokong LGBT, saya tak setuju dengan SIS.
Saya tidak hina atau memperlekehkan golongan yang dilahirkan dengan dua orientasi sex, tetapi kita tidak seharusnya mempromosi dan mengistitusikan LGBT.

Post a Comment