........... Bila Andartu Cina Pegang Telur Pecah ..... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Bila Andartu Cina Pegang Telur Pecah .....

Thursday, March 6, 201411comments


Mula-mula wa pegang ah, manyak kelas.... wa, ini olang manyak kuat. Wa suka la.... olang lelaki yang kuat keleja.

Tiba-tiba wa lasa ada lain .... itu kelas ah, sulah jadi lembik. Basah lain macam ..... manyak licin, manyak pekat. Walna putih .... eeeeee ..... geli la.

Jadi wa jelit la !  Geli mah ..... 

Apa itu ? Bukan .... bukan jelit suka, tapi jelit geli..

Lagi ah, itu balang ala bau .... eeeeee..... yuck ! Manyak musuk.

Wa manyak takut laaaa...... wa talak tau apakah gelangan yang membasahi tangan wa. First time loh...

Talak... talak, wa talak kenal siapa itu olang. Wa biasala, olang tunjuk wa pegang. Tapi ini first time wa lasa basah. Lain semua keling. Ini kali basah ..... licin ..eeeeeee...... yuck ! Geli .....


Apa itu ? Kawin aaaah ? Belum .... wa belum kawin.

Eeeee ..... yuck !

Share this article :

+ comments + 11 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 6, 2014 at 8:33 AM

bro din, celita macam jelubu manyak tebal punyak , talak nampak maa, boli kasi telang sikit kaa...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 6, 2014 at 8:51 AM

Wa ada baca dekat GAP juga. Susah mau pecaya loo. Lulu ayam mati. Pas tu cat melah sudah tumpah. Itu semua kulang laku maa. Ini kali mesti boleh jual punya... He he.

....................
Reply To This Comment ...................
March 6, 2014 at 9:31 AM

@Anonymouswa masih telbayang lasanya .... eeeeee... geli!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 6, 2014 at 9:56 AM

Ini ah soo kurang kasih sayang...suka perhatian, manyak paisi lo...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 6, 2014 at 11:58 AM

bro din... aku masih menunggu komen bro mengenai pm dapat award antarabangsa baru ni... ke bro dah berhenti komen pasal pm?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 6, 2014 at 12:13 PM

Tak ape maaa. Tangan saja atak geli. Muka mesti atak sinyummn

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 6, 2014 at 12:50 PM

kalau polis lambat mengambil tindakan, jangan heran mungkin tindakan2 lain bolih terjadi, apa jadi dengan beratus laporan polis , masih dalam siasitan ke..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 6, 2014 at 2:06 PM

Ala telor tembelang je pon bukan kena penampar pon. Tapi kecohnya seolah-olah macam kena tampar. Kesianla la pulak kat mamat yang kasi hadiah telor tembelang tu dibelasah dan dipukul beramai-ramai. Yang memukul tu pon melayu jugak. Yang jadi bodigat sukarela nyonya ni pon melayu jugak. Akhirnya nyonya hepi, melayu sama melayu gaduh.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 6, 2014 at 3:07 PM

Mat Sabu sayang sama dia...

....................
Reply To This Comment ...................
March 6, 2014 at 3:27 PM

@Anonymousaward ? Dan kenapa kena berhenti komen tentang pm ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 6, 2014 at 4:56 PM

Kita akan tengok betapa cepatnya kerajaan sial Ahjibgor akan ambil tindakan dan akan kena hukuman yang BERAT kepada individu ini.
Bab anarkis2 BERSIH yang ganas yang pukul polis dan rosak harta awam sampai la pun tak dak apa apa tindakan dan dah tak dengak cerita!!!

alfie

Post a Comment